AA-aloitteen luovutus askarruttaa?

Aito avioliitto ry:n kansalaisaloite on tarkastuslaskennassa ja kohta se on kai määrä luovuttaa eduskunnalle.

AA:n taholta onkin ilmoitettu huoli, että he joutuvat laittamaan luovuttajaksi aloitteen vireillepanijan, joka on erotettu puheenjohtaja Jukka-Pekka Rahkonen, yhdessä Patmoksen raamatunopettajan Pasi Turusen kanssa
Rahkonen on muutoinkin mediassa antanut kasvot kansalaisaloitteelleen.

Kun ny palstalla kirjoittelee AA-yhdistyksen porukkaa niin kysyisin heiltä, miten he aikovat välttyä luovutustilaisuuden yhteydessä mediaa ottamasta esille Rahkosen potkuja puheenjohtajan pallilta ja hänen vihapuheitaan muslimeista (alla Rahkosen Fb-kirjoitus)?

”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”

Aito avioliitto ry:n maine on jo entisestäänkin rapautunut, eikä sitä yhtään paranna yhteydet yhdysvaltalaiseen MassResistance -vihajärjestöön
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aito_avioliitto

Aloitteen etenemisen kannalta tollanen olisi huonoa mainosta ja saisi sen näyttämään ihmisten ja kansanedustajien silmissä epäkurantilta
Ainoa positiivinen asia AA-yhdistyksen kannalta on nähdäkseni sen pienuus ja tuntemattomuus.

15

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exhellari.taas.pelkää

      Onko peku invamoposi juuttunut taas Sodankylän nietoksiin :D

      • pekulle.apua.terapiasta

        On ja sama levy jatkaajatkaajatkaajatkaa......... pyörimistään :D


      • invamopothiiteen

        Oikeassa olet.
        Niin jaksaa jatkaa ja jatkaa....
        Onkohan Peku koskaan käynykään sodankylässä, saatika invalidi.


      • invamopo.lumihangessa
        invamopothiiteen kirjoitti:

        Oikeassa olet.
        Niin jaksaa jatkaa ja jatkaa....
        Onkohan Peku koskaan käynykään sodankylässä, saatika invalidi.

        Peku on Leo Salmela. Katso facesta.


      • invamopothiiteen

        ei ole

        Joskus se on kertonut osoitteensakin, joku Ägväjoki se oli.


      • invamopo.lumihangessa
        invamopothiiteen kirjoitti:

        ei ole

        Joskus se on kertonut osoitteensakin, joku Ägväjoki se oli.

        Leo se on ja ajelee invamopolla. Helaripalstalla se tunnetaan kun on entinen hellarisaarnaaja. Pää on kyllä pehmentynyt siltä vielä enemmän kuin jalat.


    • katsotaan.nyt.ensin

      Eipä tuossa luovutustilaisuudessa Rahkosen sanomisia ruodita, ei liity asiaan eikä kansalaisaloitteen käsittelyyn. Eri asia sitten on tuleeko Rahkosen nimi jollakin tapaa näkyvästi esiin ja media saa vihjeen Rahkosen vihakirjoittelusta. Ja otsikothan siitä revitään. Ja osin syystäkin, kahdella kielellä puhujahan Rahkonen on, toisaalla vannoo uskonnonvapauden nimiin toisaalla esittää törkeästi uskonnonvapautta loukkaavia näkemyksiään.

      • " ei liity asiaan eikä kansalaisaloitteen käsittelyyn"

        Kun media ottaa sen esille, niin kyllä se yhdistetään ihmisten ja kansanedustajien silmissä myös aloitteeseen ja silloin myös sen käsittelyyn, eikä aiheetta.
        Onhan itse aloitekin kauniiseen muotoon laitettua vihapuhetta ja nyt se avautuu toisen vihapuheen ansioista.


      • Jos kansalaisaloitteen käsittely saa enemmän palstatilaa ei noita Rahkosen kommentteja mikään estä päätymästä julkiseen ryöpytykseen. Aika varmasti asia on näin.


      • julkitulo
        a-teisti kirjoitti:

        Jos kansalaisaloitteen käsittely saa enemmän palstatilaa ei noita Rahkosen kommentteja mikään estä päätymästä julkiseen ryöpytykseen. Aika varmasti asia on näin.

        Niin joutui Puolimatkankin ura kyseenalaiseksi asian tiimoilta paljon mitättömämmästä asiasta.
        Yliopiston rehtori pelasti puolittain Puolimatkan todeten tutkimustulosten olevan aitoja, ne vaan oli osin muista asioista ja Puolimatka oli tulkinnut ne oman mielensä mukaan.
        No, hänen uransa on kyseenalaistettu aiemminkinkin, ja tuskin kuulijat ottavat enää hänen juttujaan vakavasti.


      • julkitulo kirjoitti:

        Niin joutui Puolimatkankin ura kyseenalaiseksi asian tiimoilta paljon mitättömämmästä asiasta.
        Yliopiston rehtori pelasti puolittain Puolimatkan todeten tutkimustulosten olevan aitoja, ne vaan oli osin muista asioista ja Puolimatka oli tulkinnut ne oman mielensä mukaan.
        No, hänen uransa on kyseenalaistettu aiemminkinkin, ja tuskin kuulijat ottavat enää hänen juttujaan vakavasti.

        Hauskaa väkeä! Naurattaa nuo!


      • torre12 kirjoitti:

        Hauskaa väkeä! Naurattaa nuo!

        Niin, kyllä heidän seuraaminen alkaa käydä ihan viihteestä.
        Toisin asia olisi silloin jos he saisivat vietyä eteenpäin asioitansa.


      • julkitulo kirjoitti:

        Niin joutui Puolimatkankin ura kyseenalaiseksi asian tiimoilta paljon mitättömämmästä asiasta.
        Yliopiston rehtori pelasti puolittain Puolimatkan todeten tutkimustulosten olevan aitoja, ne vaan oli osin muista asioista ja Puolimatka oli tulkinnut ne oman mielensä mukaan.
        No, hänen uransa on kyseenalaistettu aiemminkinkin, ja tuskin kuulijat ottavat enää hänen juttujaan vakavasti.

        Voin jo kuvitella mielessäni sen kiemurtelun, kun joku toimittaja sattuu asiasta kysäsemään.
        Olisikohan AA:n pitänyt ajatella ensin.


    • pysytäänpäasiassa

      Eiköhän avioliiton käsittely ole aivan muu asia kuin maahanmuutto tai muslimien kohtelu. Ei siellä eduskunnassa kenenkään edustajan henkilökohtaisia mielipiteitä käsitellä, vaan niitä esityksiä, mitkä ovat kansalaisaloitteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe