Asia on pohdituttanut jo pidempään: olen nuori aikuinen nainen ja minulla on aivan ihana avomies. Melkein hävettää valittaa tästä yhdestä asiasta, kun suhteessa kaikki on muuten kaikin puolin parhain päin. On vain niin turhauttavaa, kun seksiä on omasta mielestä niin harvoin. Aiemmissa suhteissa olen tottunut siihen, että alkuaika on todella kuumaa huumaa ja seksittömiä päiviä ei oikein ole. Nykyisessä suhteessa alussa seksiä saattoi olla pari kertaa viikossa, vaikka nukuimme lähes kaikki yöt yhdessä. Pian seksi harveni kertaan viikossa ja nykyään sitä tapahtuu ajoittain vielä harvemmin. Spontaaniin seksiin mies ei lähde mukaan, esim jossain muussa huoneessa kuin makuuhuooneessa. Tuntuu että seksi on aina ennalta suunniteltua ja lähes ajastettua, turvallisesti AINA illalla tiettyyn aikaan omassa makuuhuoneessa. Seksi itsessään hänen kanssa on ollut nautinnollista ja uskon että asia on näin myös hänen mielestään.
Olen miettinyt kovasti mikä voisi olla vikana: itse pidän huolen omasta ulkonäöstäni ja kotona ollessa välillä kuljen vähissä vaatteissa ja tavallaan herättelen ajatuksia.. suutelen, koskettelen kaikkialta muualta paitsi sieltä. Ja mies vain menee nukkumaan vaikka olisi loma-aika, eikä minkäänlaista väsymystä, stressiä yms. Välillä olen ajatellut olevani liian hyökkäävä ja odottelen päiviä hänen tekemää aloitetta, sitä ei tule. Läheisyyttä on kyllä muuten paljon: sylikkäin olemista, pusuttelua yms. Joskus kun olen käynyt ihan kiinni, tiedät kyllä minne, mies on lähtenyt leikkiin mukaan. Mutta haluiaisin vain että hän olisi se MIES ja ottaisi minut. Tuntuu vain niin miehekkäältä käydä itse kiinni suoraan elimeen.. haluaisin tuntea itseni naiseksi ja halutuksi.
Pelkään että jos avaan suuni asiasta, hän ottaa asiasta suorituspaineita ja asia menee hänellä vielä enemmän velvollisuudentunteen ja suorittamisen puolelle.. muista asioista kyllä ollaan keskusteltu,mutta ei tästä. Kertaakaan. En tiedä olisiko se hyväksi pahaksi? Toisaalta räjähdän kohta, jos tähän ei löydy kompromissia. mielipiteet ja kokemukset ovat tervetulleita.
Liian vähän seksiä, puhua vai vaieta?
18
645
Vastaukset
Kyllä se puhuminen on tärkeää. Mutta ei pidä mennä syyttelyn puolelle.
Seksittömään elämään tottuu kyllä. Mutta kaipaus jää.- Urheilenjahuolehdin
Hei epänaisellinen , missä päin vaikutat?
Samanlaisia ominaisuuksia meilläkin, miehenä olen samassa tilanteessa.
Olisi mukava keskustella..? - Tuntuututulta
Hei ,epänaisellinenko. Voidaanko keskustella?
Missä päin olet? Voitko laittaa sposti os? - samoin
Sama tääl..tosin olemme 40 vuotiaita ja 4 v olleet yhdessä. Vain makuuhuoneessa ja estyneempi jai kun itse avoin olisin siinäkin. Ja lomalla ei seksiä. Ja nyt ei seksiä 2- 3 kk...rassaa ja paljon . Surullinen jo asiasta ja ihmettelen miksi. Olen ok näköinen, muoremman oloinen ym. Eikö sitä ole sitten toiselle sopiva...
- samoin
Siis seksiä vain nakuuhuoneessa eikä muualla kuin kotona. Ei lomamatkoilla tms
- odotanseuraavaakertaa
Väkisin tulee mieleen että mies käy muualla tai runkkailee mielummin kuin rakastelee kanssani. Tuntee itsensä epäseksikkääksi. Mutta saattaa olla ettei vain ota eteen edes joka kolmas päivä. Johtunee muutamista ylikiloista...vaikka minut tällaisena ottikin. Miksi alussa pystyi useammin? Tää on niin epistä kun yksi syy miksi häneen rakastuin oli se että sai melkein päivittäin. Mitä jos tämä tilanne vähentää rakkauttani? Petä en. Sen päättänyt jo nuorena aikoinaan. Puutteessakaan en haluaisi olla.
- Tytttis
Minulla ihan sama ongelma. Mies ei halua, hän ei jaksa eikä huvita. On kuulemma itse onnellinen mutta seksiä ei halua enempää. Ei vaikka olen sanonut että minä haluan enemmän.
Hän sanoo olevansa mikä on eikä muuta käyttäytymistään.
Minä haluaisin selkeästi enemmmn. Vaikka joka päivä.
Mitä tehdä. Erotako muuten hyvästä miehestä ja mullistaa koko perheen elämä vai jäädä. Silloin yksi osa-alue elämästä on aina vajaa.
Rakastajankin löytäminen ja tapailu olisi hankalaa, vaikka ajatuksena onkin jo erittäin houkutteleva.- koilis
Missähän mahtaisit olla
- ihanahalu
Mä olen hieman iäkkäämpi "tyttö" ja ehkä sikäli poikkeus,että tässä iässä naisella halut hiipuvat.Minulle ei käynyt niin,vaan melkeinpä päinvastoin.Miehelläni ei ole enää minkäänlaisia haluja.
Olen pitkän harkinnan jälkeen etsinyt vastaavassa tilanteessa olevaa ukkomiestä,ei muuten kuin seksiin ja ymmärtävään ystävyyteen..
Parantaa elämän laatua huomattavasti.Elämänilo on tullut takaisin,eikä morkkiksesta tietoakaan.
Jos tämän kumppanin kanssa tapailu loppuu,etsin ilman muuta uuden ystävän.
27v.uskollisuuden jatkeeksi minulla on oikeus taloudenhoidon lisäksi hoitaa myös omat naisen tarpeeni.
Jos olisin tajunnut muutama vuosi sitten,minkä helpotuksen säännöllinen seksi tuo naisen elämään.Olisin ilman muuta ryhtynyt tähän jo aikaisemmin.
Nuorena tietenkin kannattaa miettiä moraalipuolta tosi tarkkaan,mutta tuntuu varmaan kurjalta kituuttaa ilman seksiä,jos ja kun mieskin on nuori ja kykenevä.- virpik
Tuntuu niin tutulta. Olen 42v. Nainen 4 lapsen äiti ja kaikki vielä samalle miehelle. 23 vuotta yhdessä, viimeisen kymmenen vuoden aikana peittoa heiluteltu tosi vähän.. viimeksi marraskuu 2014.. repikää siitä. Miehen mielestä olen liian lihava, painoa tullut 165cm, 82kg.. läski siis.... Kun viimeksi yritin lähestyä pussailumielessä hän pukkasi ja tönäisi pois..
En siis täytä entisenä urheilijana tämän päivän mittoja vai onko rakkaus vain loppunut?
Onko olemassa mies, joka panis mua, vaikka jokapäivä? virpik kirjoitti:
Tuntuu niin tutulta. Olen 42v. Nainen 4 lapsen äiti ja kaikki vielä samalle miehelle. 23 vuotta yhdessä, viimeisen kymmenen vuoden aikana peittoa heiluteltu tosi vähän.. viimeksi marraskuu 2014.. repikää siitä. Miehen mielestä olen liian lihava, painoa tullut 165cm, 82kg.. läski siis.... Kun viimeksi yritin lähestyä pussailumielessä hän pukkasi ja tönäisi pois..
En siis täytä entisenä urheilijana tämän päivän mittoja vai onko rakkaus vain loppunut?
Onko olemassa mies, joka panis mua, vaikka jokapäivä?Missä mahdat olla ?Minulta saisit sexiä joka päivä kirjoita niin tavataan
- mekkk
virpik kirjoitti:
Onko olemassa mies, joka panis mua, vaikka jokapäivä?Joko miehesi käy vieraissa tai runkailee jos seksi ei kiinosta naisensa kanssa ja ei tuo mikään hirvee ylipäino ole ja ei haittaa seksiä ollenkaan tai sanoppa seuraavan kerran miehellesi että taidat on impotentti kun seksihommat ei onnoistu naisensa kanssa niin voi herata tai sitten ei.
Kannattaa kyllä ehdottomasti miehen kanssa jutella asiasta ja kysellä mistä kenkä puristaa. Suhteessahan kuitenkin pitäisi pystyä olemaan avoin ja puhumaan kaikesta. Jospa se sillä selviää :)
- kokeilemaan8076
Tuo kuulostaa arvostuksen puutteelta. Mieti, mistä se voisi johtua. Tämä ilmenee kiihkottomana suuteluna. Seksinne on liian rutinoitunutta. Siivoa makuuhuone viihtyisäksi ja ota mieheltäsi suihin ja runkkaa kädellä. Eiköhän heräile toimintaan ja hyppäät päälle. Hitaampi lähestymistapa on hieroa miehen selkä ja pikkuhiljaa painella nivusia. Siitä sitten eteenpäin. Jutella voi sitten sen jälkeen esim hotelliviikonlopusta.
Ellei toimi, suhteessanne on vikaa ja se on hiipunut. Toivottavasti piristyy, mutta seksittömässä suhteessa ei jaksa montaa vuotta. - kokeile8076
Tuo voi olla arvostuksen puutetta. Mieti, mistä se voi johtua. Suuteletteko enää pitkään, kiihkeästi tai hellästi?
Siivoa makuuhuone siistiksi, hiero miehesi selkää ja painele nivusia, pyydä kääntymään ja ota suihin ja runkkaa hellästi kädellä. Eiköhän siitä miehesi heräile, hyppää päälle ja hiero rintojasi.
Jos meni hyvin, juttele seksilomasta hotellissa. Ellei toimi, kannattaa miettiä suhdetta. Ei seksittömyyttä montaa vuotta jaksa, siinä jää liian hienosta jutusta paitsi. Onnea yritykselle! - kokeiluapeliin
Siivoa makuuhuone, hiero miehesi selkää ja pikkuhiljaa nivusia. Ota suihin ja runkkaa. Eiköhän herää ja hyppää päälle. Jos toimii, juttele seksiviikonlopusta hotellissa. Ellei toimi, kärsii suhteenne arvostuksen puutteesta, mieti miksi. Ilman seksiä ei montaa vuotta jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914