Olen siis työttömänä ja haluaisin niin hirveästi aloittaa fitnessin harrastamisen. Mulla on kokemusta fitnessistä aiemmin. Olen ajatellut hankkia oman valmentajan, joka auttais mua tässä prokkiksessa. Ainoa on, että siihen ei ole varaa. Onko teistä kukaan aloittanut fitnessin, vaikka talous ei nyt mikään hyvä oiskaan? Parhaani mukaan yritän etsiä töitä, jotta sais enemmän rahaakin. Kiitos, jos autatte!
Miten aloittaa fitness ilman rahaa?
2
212
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki seuraavat välineet: jumppamatto, käsipainoja, painotanko, nilkkapainot, kunnon lenkkitossut ja mahdollisesti vielä putkirulla. Noilla pääsee jo pitkälle kotikuntoilussa. Jos sinulla on myös polkupyörä käytössä, niin oikeastaan ei tarvita enää muuta. Etsi esim. kirjaston kirjoista tai kuntoilulehdistä hyviä jumppaliikkeitä ja tee ne kotosalla. Lisäksi lenkkeilyä ja venyttelyä ja mahdollisesti putkirullausta välillä. Ei tarvitse välttämättä maksaa kalliista kuntosalista tai ryhmäliikunnasta ja silti tulosta tulee, jos vain itse jaksaa yrittää.
- Anonyymi
Kuntosali maksaa 20-30 euroa kuukaudessa. Ei pitäisi kenenkään budjetti olla siitä kiinni. Matkat voi kävellä tai pyöräillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974856
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2351964- 811583
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3281127Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974