Eli siis oon 18v poju ja en oikee oo tämmöne treffimies vaan tälläne pleijeri. Mutta äskeittäin tapasin yhen mimmin ja en oikee ois uksonu et alkaisin diggaa siit mut niin siinä kävi. Haluisin kutsuu yäk mimmin treffeille mut tää ei oo mun juttu mut sentakii yritän. Haluisin ehdotuksii mitä tehtäsiiin minne mentäisiin jne, koska mulla niitä ideoita ei oikeen tuu. Auttakaa pulassa olevaa. Kiitos vastauksista
Ekat treffit
Firsttime
2
238
Vastaukset
- minna-liisa
Tässä muutama idea kivoille treffeille: luontoon kävelemään, kylpylään tai ravintolakierros (joka saattaa tosin olla vähän liian hintava 18-vuotiaalla...). http://blog.sugardaters.fi/2016/01/22/kuusi-seksikasta-deitti-ideaa/
- vinkkimies
joko ehitte mennä treffeielle? menkää keilaa siin on jotai tekemistä mut kahestaa ehk vähä nihkeet eikä oo yhtää hömpempää ottaa parii frendii mukaa. tai sitte perinteinen meette leffaa ja sitä ennen tai jälkee syömää/ tai vaikka vaan kahville ja jos halut tehä hyvän vaikutuksen ni miehenä tarjoot tytölles ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 46489
- 54469