Mies ei välitä tarpeeksi?

rakastaakovai

Uskon miehen välittävän jonkun verran, mutta en tiedä onko se tarpeeksi.
Näistä merkeistä olen huolestunut..
Hän ei juuri koskaan puhu tulevaisuuden suunnitelmistaan/haaveistaan ja jos sattuu mainitsemaan jotain, niin minua hän ei mainitse missään niistä.
Hän myöntää, että ei varmaksi tiedä, mitä elämältä haluaa.
Hän on hyvin itsekäs.. tosin tämän tiesin jo tutustuttaessa.
Hän ei näe mitään ongelmaa siinä, vaikka suhde muuttuisi etäsuhteeksi tai ehkä päättyisikin.. sanoo kaiken olevan mahdollista. (ollaan nyt asuttu saman katon alla 2 vuotta)
Hän ajattelee kaiken järjellä ja vaikuttaa siksi usein kylmältä/tunteettomalta.
Ei koskaan puhu tunteistaan, ei koskaan kehu.. halailee kyllä yms.
Rakkaudesta ei puhuta juuri koskaan ja jos puhutaan, niin ei parisuhteeseen liittyvästä rakkaudesta.
Tunnen, että itse haluaisin antaa parisuhteelle paljon enemmän ja osoittaa enemmän rakkautta, mutta en usko toisen arvostavan sitä tai edes huomaavan sitä.
Koskaan ei tehdä yhteisiä isompia suunnitelmia.
Rehellisesti sanottuna, minusta tuntuu, että hän ei rakasta minua. Olen hänelle ehkä enemmän kaveri, jonka kanssa on myös seksiä. Pelkään, että hän pitää minua vain ns ohimenovaiheena ja uskoo joskus löytävänsä jotain parempaa.
Koskaan ei tee mitään romanttista, tai yllätä spontaanisti.. ellei joskus harvoin satu tekemään jotain epäitsekästä, mikä on yllättävää.
Haluaisin antautua rakkaudelle ja luottaa turvaverkon kestävyyteen, mutta tällä hetkellä pelkään varmasti vain satuttavani itseni.
Haluaisin oikeastaan jo rakentaa jotain.. en tiedä mitä mutta rakentaa ylipäätään jotain ja luottaa siihen suhteeseen. Tuntuu, että sitä tukevaa runkoa tai punaista lankaa ei oikein löydy.. ei ole oikein mitään, minkä ympärille rakentaa ilman jatkuvaa pelkoa siitä, että rakennelma sortuisi. Todella inhottavaa tällainen irrallinen ja turvaton olo. Haluan eroon tästä epävarmuudesta ja tuntea olevani rakastettu. Kaipaan turvallisuutta ja pysyvyyttä, tukea.
Miten musta tuntuu, että aina tutustun miehiin, jotka eivät oikeasti edes välitä.. eikä arvosta.
Tämä on kirjoitettu tunnekuohussa, joten siksi aika inhottava sävy tekstissä.
Mitä teen väärin ja mitä minun pitäisi tehdä?

11

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoavielä

      Hän viihtyy myös vähän liian hyvin yksinään.. hänellä ei tunnu olevan koskaan ikävä, eikä kaipaa.. vaikka olisin usemminkin poissa ja pitkiä aikoja.

    • Ehkäauttaa

      Minulla oli sama ongelma tyttöystäväni kanssa. Jouduin aina aloittamaan keskustelun hän oli aina vaan hiljaa kunnes kysyin loppujenlopuksi erosimme hän ei rakastanut minua. Mutta voi olla että kohdallasi (nykyisessä suhteessani ) se ketä rakastat on ujo tai luulee että suututtaa tai epäilet ta muuten vaan ujostuttaa jos ei halua puhua rakkaudesta. Vinkki jos olet rohkea kysyt siltä Rakastatko minua tai että olen huomannut että olet poissa oleva ja kannustaa enemmän yhdessäoloa ja kehotan sitä puhumaan tunteistaan

    • korjasinnytsory

      Kunnes kysyin loppujenlopuksi liikaa ja että tarkoitin luulee että sinua suututtaa

      • rakastaakovai

        Voi olla.. ujo hän ei kyllä ole, mutta olen saattanut käyttäytyä hänen mielestään jotenkin omituisesti ..ehkä. Ongelma on ehkä myös siinä, että ei koskaan olla keskusteltu siitä, mitä parisuhde meille molemmille henkilökohtaisesti merkitsee ja mitä siltä halutaan. Itse olen jo siinä vaiheessa, että haluaisin jo jonkunnäköistä luottoa siihen, että se kestää ja, että molemmat haluavat sen kestävän. Haluaisin jo rakentaa sen suhteen ympärille jotain. Tuntuu pahalta, kun toiselle tuntuu olevan yhdentekevää ollaanko ylipäätään yhdessä. Sen kaltaisia singnaaleja olen vähän saanut.


    • Tuttuatarinaa

      Kuulostaa inhottavan tutulta.
      Olin ohimenovaihe, ihan ok. Roikuin ja yritin ja toivoin, mutta olin hänelle loppujen loppuksi täysin yhdentekevä.
      Ehdota parisuhdeterapiaa, tarvitsette ulkopuolista apua kommunikointiinne ja jos hän ei sitä halua; lähde, sisko hyvä. Laita hakemus omaan asuntoon ja poistu. Sinulle on tarjolla parempaa.

      • rakastaakovai

        Tältä minustakin tuntuu.. enkä tiedä miten lähtisin asiasta keskustelemaan. Parisuhdeterapia kuulostaa ehkä vähän liian isolta askeleelta vielä koitettavaksi. Jonkintyyppistä parisuhdepeliä ajattelin ehdottaa.


    • gone1

      Samassa tilanteessa olleena. Kiität ja poistut miehen elämästä. Parempaakin on tarjolla!

    • ei-oo-ei-tuu

      Teissä kummassakaan ei ole mitään vikaa.
      Te vain yritätte sovitella kulmikasta palikkaa pyöreään reikään.
      Olette liian erilaiset, ajatusmaailmanne, arvonne ja odotuksenne ovat eri atmosfääreissä.
      Olisi rehellisen avoimen keskustelun paikka; mitä tehdä? Mitä olette kumpikin valmiit muuttamaan, missä joustaa ja tulla vastaan.
      Jos se ei käy, ja jäätte noin kauaksi toisistanne, olisi varmasti paras erota. Tuosta ei onnellista liittoa tule, jonpikumpi alistuu tai sitten tappelette koko ajan.

    • oppeliini1

      Miksi olet VALINNUT juuri tuon miehen avIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIomiesehdokkaaksi ja tuleville lapsillesi isäksi?

      Mies haluaa 100%.sti eri asioita kuin sinä. Olet hänelle 100%.sti väärä kumppani.

      Miksi kieltäydyt hyväksymästä tosiasioita?

      Miksi?!

    • 40v-sinkkumies

      Et tee muuta väärää kun olet vain väärän miehen kanssa. Olisipa joku nainen minulla jonka kanssa jakaa tää elämä.

    • Äläviilaapilkkua

      En osaa päättää, miksi aloittajan otsikko kuulostaa korvissani ihan julmetun tyhmältä. Siksikö että minustakaan ei välitetty minuna, olisi pitänyt olla jotain muuta, tulla joksikin muuksi, sellaiseksi mikä olisi kelvannut hänelle.

      Vai siksikö, että ko. asiaintilan seurauksena opin itse välittämään itsestäni ja ottamaan huomioon sellaisen seikan, että jos minä itse en hoida ja huolla ja välitä minusta itsestäni, niin kukaan muu maan päällä sitä ei tee. Sellaista 'rakkautta' (?) eli välittämistä ei ole olemmassakaan. Kuin lapsia, omia jälkeläisiä kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe