Mikä ominaisuus mailassa olisi hyvä ,että saa helposti palautettua takakentältä takakentälle? Nykyisellä mailalla ei oikein onnistu niin pitkät lyönnit kovin helposti.
Mailan ominaisuudet
3
2866
Vastaukset
- vmxe
Kärkipainoinen, notkea vartinen eli flex, löysät jänteet ja painavahko maila esim 2-3U. Jänteiksi jokin joustava esim zm62 fire 9kg jos sulkainen pallo. Jos muovipallo joku paksumpi jänne.
- Melkopaljonpelannut
Vähän vaikea arvata miksi ei lyönti kanna... Pitäs tietää hieman enemmän,:minkälainen maila/jänteet, mikä pallo/nopeusluokka tai miten taitava/osaava pelaaja... Rysty vai kämmen puolen lyönti.
Jos maila ja jänteet on ihan hyvät tai aktiiviharrastajan tasoiset niin ... Punainen pallo on nopein ja lentää herkimmin, sitten sininen ja hitain vihreä.. Oma lukunsa vielä aidot sulkaiset pallot...
Kysytty oli mikä ominaisuus mailassa olisi hyvä... Jos pitää valita yksi ominaisuus - vastaisin että jänteet.. Koska ne valitaan pelaajan, mailan ja tarpeen mukaan. Tai ainakin jänteet pitää olla kunnossa. Toki mailakin joku muu kuin mökki- tai alle 30€ maila. Mutta ei mailan tarvitse olla turhan kallis... Alle 40-60€ saa jo hyviä mailoja. - HeetuEino
Jos lyönti on tikissä niin pallo lentää metrin yli takarajasta (niin ja ne jänteet). Harjoittele lyönti kuntoon, eli rento nopea mailan liike. Katso mallia joko netistä tai hyvän pelaajan lyönnistä. Sitten vaan treenaamaan. Kättä ei kannata hajottaa alussa, eli kaikki voima pois lyönnistä, mahdollisimman rento lyönti. Sitten hieman voimaa mukaan niin pallon saa sinne mihin haluaa.
Tarkkaile myös osumaa palloon (löydät se mailan "sweetpot"). Sen tuntee myös kädessä.
Heetu
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416