Mailan ominaisuudet

sa55u

Mikä ominaisuus mailassa olisi hyvä ,että saa helposti palautettua takakentältä takakentälle? Nykyisellä mailalla ei oikein onnistu niin pitkät lyönnit kovin helposti.

3

2652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vmxe

Kärkipainoinen, notkea vartinen eli flex, löysät jänteet ja painavahko maila esim 2-3U. Jänteiksi jokin joustava esim zm62 fire 9kg jos sulkainen pallo. Jos muovipallo joku paksumpi jänne.

• Melkopaljonpelannut

Vähän vaikea arvata miksi ei lyönti kanna... Pitäs tietää hieman enemmän,:minkälainen maila/jänteet, mikä pallo/nopeusluokka tai miten taitava/osaava pelaaja... Rysty vai kämmen puolen lyönti.

Jos maila ja jänteet on ihan hyvät tai aktiiviharrastajan tasoiset niin ... Punainen pallo on nopein ja lentää herkimmin, sitten sininen ja hitain vihreä.. Oma lukunsa vielä aidot sulkaiset pallot...

Kysytty oli mikä ominaisuus mailassa olisi hyvä... Jos pitää valita yksi ominaisuus - vastaisin että jänteet.. Koska ne valitaan pelaajan, mailan ja tarpeen mukaan. Tai ainakin jänteet pitää olla kunnossa. Toki mailakin joku muu kuin mökki- tai alle 30€ maila. Mutta ei mailan tarvitse olla turhan kallis... Alle 40-60€ saa jo hyviä mailoja.

• HeetuEino

Jos lyönti on tikissä niin pallo lentää metrin yli takarajasta (niin ja ne jänteet). Harjoittele lyönti kuntoon, eli rento nopea mailan liike. Katso mallia joko netistä tai hyvän pelaajan lyönnistä. Sitten vaan treenaamaan. Kättä ei kannata hajottaa alussa, eli kaikki voima pois lyönnistä, mahdollisimman rento lyönti. Sitten hieman voimaa mukaan niin pallon saa sinne mihin haluaa.
      Tarkkaile myös osumaa palloon (löydät se mailan "sweetpot"). Sen tuntee myös kädessä.
      Heetu

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe