Ei sitä poikamies tiedä.....

joskuspanettais

.....miten vähällä seksillä ukkomies joutuu tulemaan toimeen. Mukava tämmönen avioliitto jossa nähdäkseen pillua joutuu sitä katsomaan netistä,ja jos ihan oikeaa seksiä haluaa niin täytyy käydä vieraissa, kysymys naisille.."Loppuuko teiltä seksin kiinnostus samalla kun kuukautiset loppuu, ja tuletteko kärttyisiksi ja laiskoiksi pelkästään tv.tä ja tablettia tuijottaviksi homssantuiksi?? Vai onko vaimoni vaan jonkunlainen poikkeus.

29

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 489389

      Vaimosi haluaa seksiä sitten, kun seuraavaan rakastuu. Jos ei rakastu, ei haluakaan.

      • eisenkummempaaoo

        Minä laitan tarvittaessa lattiaharjan tai rikkalapion varren sinne ja sillä hoidettu homma. Ihan saman laista kun miehen kanssa olisi.


    • TaaplaaTyylillä

      No mikä nyt on poikkeus. Puolet liitoista päättyy eroon joten niissä oltiin kai enemmän tai vähemmän onnettomia.
      Pitkään kestäneissä liitoissa taas yleensä saadaan puolin ja toisin kohtuullisesti sitä mitä kukin liitoltaan haluaa. Ja miehet useimmiten haluavat myös seksiä.
      Muiden puolesta en uskalla sanoa, mutta meillä ei seksi loppunut tai edes vähentynyt naimisiin menon myötä. Ja edelleen 20 vuoden yhdessä olon jälkeen sitä on ihan riittävästi.

    • eiainanaistenvika

      Ei loppunu siksi,vaan kun miehellä ei enää seiso.

    • 10vuottaaviossa

      mikä pentele teitä osaa naisista vaimoista riivaa kun kylmetytte täysin, osa teistä saa puhtia koko ajan lisää kn ikäää tulee, oiskohan teitä10% ja teidän miehenne elävät onnellisen elämän, jatkatte sopivasti miellyttämistä ja annatte miehen miellyttää

      • lapinshamaanitar

        Minkäs teet,jos miehen oma käsi on parempi kuin vaimo!


    • 38vuottaaviovaimo

      Mies ei vaan älyä huomioida pyynnöistä huolimatta, ei ilahduta, ei keskustele, on vaan omissa oloissaan, joten seura tekee kaltaisekseen. Olen kyllä yrittänyt malliksi kaiken mahdollisen mutkun ei, jää yksipuoliseksi. Kaipaan huomiota, ihailua, halaamista, lähekkäin istumista, käsikädessä kävelemistä, poskisuudelmia arjessa, myötätuntoa, välittämistä, keskustelemista, tanssimista mitkä ovat osa esileikkiä haluta seksiä. Puolin ja toisin em johtaa riittävään seksiin.

      • meilläonseksiä

        Kukkokaan ei käskien laula. Eikä mies ole mikään ajatustenlukija. Jos sä et kerro mitä kaipaat niin muutosta ei tule. Mikään ei ärsytä toisessa enemmän kuin se, että pyydetään, vaaditaan, uhkaillaan ja kiristetään saavuttaakseen jotain mikä itsestä on mieluista. Käsi sydämelle: oletko koskaan puhunut ilman pyyntöjä yms. asiasta miehesi kanssa? Puhe on paras keino. Ja voithan sä vietellä miehesi itse. Miksi sä odotat, että mies sen tekee?


      • 38vuottaaviovaimo

        Hyvä nimimerkki meilläonseksiä

        Et ymmärtänyt viestäni lainkaan.

        Kerroin vain mielipiteeni 10vuottaaviossa nimimerkin kysymykseen.

        Kyllä olen puhunut kaikesta toistamiseen ja toistamiseen, en kiristä. Mieheni ei puhu, ei aloita keskusteluja eikä ala vastavuoroiseen keskusteluun. Sen minkä haluan itselleni tehtävän, teen hänelle. Kysyn aina kaikessa hänen mielipiteet ja halunsa. Sen mitä hän keskustelee on kysymistä onkai, enkai... ja vastauksetkin onkai, enkai..
        Toistan, puhumisestani huolimatta yksipuolista, minä huomioin.
        38 vuotta aviossa hänen kanssaan kertonee yrittämisestä, ymmärtämisestä, välittämisestä, kärsivällisyydestä, olisinhan voinut jättää hänet.


      • tuppisuunakkana

        Sama meillä.Ihan sama mitä sanot tai kuinka kauniisti mitäkin ilmaiset,niin mikään ei mene perille.


      • Kyllä_ahistaa

        Minäpä huomioin vaimoani hänen pyynnöstään, joskus pyytämättäkin. Yritän ilahduttaa, vaan ei häntä minun ilahduttamisyritykseni kiinnosta, niin on oman kulloisenkin mielentilansa vanki.

        Keskustelisin, vaan kun vaimo ei kuuntele mitä sanon, vaan sillä aikaa kun minä puhun miltä musta tuntuu, vaan mielummin arvaa omasta päästään mitä minun mielessäni liikkuu.

        Annan huomiota mikä menee huomaamatta. Annan ihailua, joka torjutaan. Annan halaamista mennen tullen ja antaisin enemmänkin jos vaimo ei toppuuttelisi. Kävelisin käsi kädessä, mutta vaimo ei todellakaan moista julkisissa paikoissa halua. Annan myötätuntoa ja välittämistä monin verroin enemmän kuin itse saan. Keskustelen.

        Ja vaimo silti sanoo, ettei häntä nyt haluta. Tämän takia seksielämämme onkin melko lamassa. Sitten innostuin, ja aloin suorastaan piirittää vaimoani, mistä hän vain ahdistui. Sanoi, että hän haluaa tehdä aloitteet. Tähän myönnyin, eikä ole sen jälkeen niitä aloitteita kuulunut.


      • 73568
        Kyllä_ahistaa kirjoitti:

        Minäpä huomioin vaimoani hänen pyynnöstään, joskus pyytämättäkin. Yritän ilahduttaa, vaan ei häntä minun ilahduttamisyritykseni kiinnosta, niin on oman kulloisenkin mielentilansa vanki.

        Keskustelisin, vaan kun vaimo ei kuuntele mitä sanon, vaan sillä aikaa kun minä puhun miltä musta tuntuu, vaan mielummin arvaa omasta päästään mitä minun mielessäni liikkuu.

        Annan huomiota mikä menee huomaamatta. Annan ihailua, joka torjutaan. Annan halaamista mennen tullen ja antaisin enemmänkin jos vaimo ei toppuuttelisi. Kävelisin käsi kädessä, mutta vaimo ei todellakaan moista julkisissa paikoissa halua. Annan myötätuntoa ja välittämistä monin verroin enemmän kuin itse saan. Keskustelen.

        Ja vaimo silti sanoo, ettei häntä nyt haluta. Tämän takia seksielämämme onkin melko lamassa. Sitten innostuin, ja aloin suorastaan piirittää vaimoani, mistä hän vain ahdistui. Sanoi, että hän haluaa tehdä aloitteet. Tähän myönnyin, eikä ole sen jälkeen niitä aloitteita kuulunut.

        Ymmärtänet vähemmästäkin ettei vaimoa yksinkertaisesti kiinnosta fyysinen kontakti kanssasi. Täysin normaalia. Missään ei ole vikaa.


      • Anonyymi

        Imurilla ei pillua irtoa sen enempää kuin vessaa pesemälläkään.
        Joten hv.


    • föahöa

      Kyse taisi nyt olla siitä että vaimolla on vaihdevuodet? Itsellä kun ei niistä ole vielä kokemusta, niin siihen en osaa sanoa. Seksiä meillä harrastetaan vähintään kerran viikossa, pitkä liitto jo takana, toistakymmentä vuotta.

    • Saakelipalmu

      Ei meillä ainakaan ole seksin määrä muuttunut miksikään papin aamenen jälkeen. Peittoja heilutellaan aktiivisesti. Viisi vuotta tosin vasta naimisissa oltu, mutta tokkopa se aviovuosien lukumäärä ratkaisee. Tuntuu jopa että laatukin on parantunut vaan kaiken aikaa. Meillä tosin puhutaan ja pussataankin aktiivisesti, ja ulkosalla kuljemme edelleen käsikkäin.

      • 443982

        Meillä meni loistavasti 15 vuotta; se 15. vuosi oli paras. Sitten ollaan oltu 18 vuotta ilman.


    • Mummeliini69

      halut vaan lisääntyy kun ei tarvi pelätä raskaaksi tulemista :D

    • ex-ex

      Minun ex vaimo alkoi pihtaamaan heti häiden jälkeen. Kaksi kuukautta sitä katselin ja otin eron, exä ei sitä ymmärtänyt miksi otan eron vaikka seksiä ei ole.

    • Hei,

      Olisiko tässäkin asiassa kyse parisuhteen kommunikaatiosta yleisemmin. Aloittaja ei kertonut onko ottanut asiaa puheeksi puolisonsa kanssa?
      Seksiä voisi ajatella laajemmin kuin pelkkänä yhdyntänä, niin kuin ylhäällä on kuvattukin, se on myös arkista huomioimista, tunteiden näyttämistä, puhumista. Pitkässä parisuhteessa varmasti tulee erilaisia vaiheita seksielämän suhteen, mutta ihminen on seksuaalainen olento syntymästä kuolemaan asti. Miten siis huomioimme toinen toisemme kokonaisuudessaan?
      Suosittelen siis miettimään sitä millainen kumppani itse on puolisolleen ja rohkaisen ottamaan seksin vähyyden, omat tarpeet puheeksi puolison kanssa.

      Kaisa-pappi

    • Joskuspanettais

      Selvennykseksi vielä tuohon aloitukseeni että vaimo on ilmoittanut jo vuosia sitten ettei häntä läheisyys ja seksi kiinnosta, alussa yritin monin tavoin huomioida ,olla hellä, silitellä ja tuloksena että n.joka 20.kerta johti pikaiseen seksiin vaimon ollessa täysin passiivinen.....sittemmin olen lopettanut kaikenlaisen yrittämisen kokonaan....seksistä tai parisuhteestamme ei hänen kanssaan puhumisesta tule mitään, vastaus on heti...ettei häntä kiinnosta ko. aihe koska hänellä ei ole kuulemma ongelmia sillä alueella,ongelma on hänen mielestään vain minulla.

      • mekkk

        Eroa tai mene vierisiin koska ei tuollaisessa parisuhteessa ole mitään järkeä ja se siitä. Kannattaa vaikka yhteen muuton yhteydessä kertoa mitä parisuhteelta haluaa ja vaikka seksin määrä olisi hyvä sopia niin ei tule ylläksiä myöhemmiin. 2-5 kertaa viikossa on hyvä määrä seksiä ja kertakin rittää jos se tehdään montakin kertaa.


    • Joskuspanettais

      Nyt loppui seksin puute.......hommasin Venäjän viisumin.

      • Anonyymi

        Miten kävi Venäjällä? Pääsitkö pois vai jouduitko pillun himossa rintamalle?


    • Anonyymi

      Naisen seksuaalisuus päättyy noin 3-9 vuotta aiemmin kuin se hetki jolloin kuukautiset ovat loppuneet, eli silloin kun vaihdevuodet eli elämänmuutos (the change of life) alkaa. Menopaussi niminen hetki kirjataan 12 kuukautta sen jälkeen kun kuukautiset ovat loppuneet.

      • Anonyymi

        Naurettava väite


    • Anonyymi

      Ehkä saat puheillasi vaimosi tuntemaan itsensä rumaksi tai arvottomaksi. Ja samaan aikaan kuolaat toisten naisten kuvia netissä tai irl? Eikait kukaan sellaisesta innostu.

    • Anonyymi

      Ap, koska petät vaimoasi, se on se syy.
      Miten itse kokisit jos vaimosi kävisi vieraissa miehissä? Vieläkö kiinnostaisi seksi vaimon kanssa?

    • Anonyymi

      Hyi vittu jotain riippurintaista kahdelle tikulle nostettua läskitynnyriäkö pitäisi...

    • Anonyymi

      Vaimo sanoi ettei läheisyys kiinnosta...voi vittu sentään saatana.
      Ei muakaan tuommonen saatanan vässykkä voisi vähempää kiinnostaa.
      Olkaa miehiä vässykät!
      Käykää huorissa niinku kunnon miehet!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe