Rahan tienaaminen ja seksin saaminen pitää miehen liikkeessä.
Elämässä kiinnostavinta on seksi ja raha
7
90
Vastaukset
Ai niin kuin näin: https://image-gr.s3.envato.com/files/135946834/Donkey and Carrot.jpg
- Munaotus
Minulla ei ole paljoakaan rahaa mutta seksii saan aina.
Entä sitten kun on jo molemmat? Enemmän rahaa ja enemmän seksiä?
- m-i-e-s
Piehtaroit pankkikortinkanssa ja maksat ostokset luonnossa. K-kaupassa kassaneiti saattaa tykätä, kauppias ei. =) Hyvä aloittaa joko rahaa syövä harrastus tai sellainen, jossa ei pysty harrastamaan seksiä. Jotenkin laskuvarjohyppy tuli mieleen, mutta kyllähän siinäkin pystyy yhteisvarjolla.
- flowersreally
Sitten muuttuu eliitiksi, joka pähkäilee elämän tarkoitusta, kyntää siis ns. syvää kakkaa.
- Mies19899
Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään. Itse en ainakaan juuri muusta kuin valtavasta määrästä rahaa haaveile. Sen myötä tulisi kyllä seksiäkin yllin kyllin tavalla tai toisella.
- laisk22
Palkka on pieni enkä saa seksiä.
Luonteeltani työn ulkopuolella olenki laiska että varmaan ihan totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666220
- 815445
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613462- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462075
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793