Rahan tienaaminen ja seksin saaminen pitää miehen liikkeessä.
Elämässä kiinnostavinta on seksi ja raha
7
80
Vastaukset
Ai niin kuin näin: https://image-gr.s3.envato.com/files/135946834/Donkey and Carrot.jpg
- Munaotus
Minulla ei ole paljoakaan rahaa mutta seksii saan aina.
Entä sitten kun on jo molemmat? Enemmän rahaa ja enemmän seksiä?
- m-i-e-s
Piehtaroit pankkikortinkanssa ja maksat ostokset luonnossa. K-kaupassa kassaneiti saattaa tykätä, kauppias ei. =) Hyvä aloittaa joko rahaa syövä harrastus tai sellainen, jossa ei pysty harrastamaan seksiä. Jotenkin laskuvarjohyppy tuli mieleen, mutta kyllähän siinäkin pystyy yhteisvarjolla.
- flowersreally
Sitten muuttuu eliitiksi, joka pähkäilee elämän tarkoitusta, kyntää siis ns. syvää kakkaa.
- Mies19899
Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään. Itse en ainakaan juuri muusta kuin valtavasta määrästä rahaa haaveile. Sen myötä tulisi kyllä seksiäkin yllin kyllin tavalla tai toisella.
- laisk22
Palkka on pieni enkä saa seksiä.
Luonteeltani työn ulkopuolella olenki laiska että varmaan ihan totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221710
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6371557Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881457Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651333Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3211269Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231268- 431238
- 671145
- 251135
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611132