Hei!
Onko kukaan koskaan käynyt kyseisellä tallilla täällä Hämeenlinnassa? Olen miettinyt kokeilevani siellä tuntia, mutta jotain kokemuksia olisi mukavaa kuulla etukäteen.
Olen aika aloittelija, sopiiko paikka sellaiselle? Onko siellä paljon ihmisiä pyörimässä vai onko hieman rauhallisempi paikka? Millaisia hevoset ovat?
Muutakin saa toki kertoa ^^ !
Wiiskulman talli Hml
12
2148
Vastaukset
- kimofani
Aikanaan ainakin panostivat siihen että hepat oli turvallisia ja kilttejä. Eiköhän se käymällä selviä mikä meno nykyään, ennen oli ainakin sellainen "villitalli" eikä nykyäänkään taida olla hevosalan koulutusta pyörittäjillä.
- Auksi
Näin
- wiiskulma
no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,
- Anonyymi
wiiskulma kirjoitti:
no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,
Onko siellä tallilla talutus ratsastusta siis aloitteliatkin voisivat tulla ratsastamaan
😶🦧🦧 - Anonyymi
😔😔😔😔😔😔😔
- Heppahulluuuu
Mä ratsastan siellä tallilla. Se on mun mielestä paras ratsastuskoulu missä oon käynyt :33 ja siellä.on tooosi kilttejä hevosia ja poneja tottelee hyvin ja tosi rauhallisia :) että älä turhaan jännitä.
- Anonyymi
Onko siellä maneesia ja onko se aloittelioille hyvä talli koska tulen sinne ratsastamaan onko siellä talutus tunteja
- Tuplaponi
Kiitos kokemuksistanne! :) Kuulostaa paljonkin mulle sopivalta paikalta, taidan käydä kokeilemassa! :).
Villitallissa ei mitään vikaa, niillä oon ennenkin käynyt. Pitää vaan olla itsellä vakuutukset kunnossa niin kaikki hyvin ^^ - Anonyymi
Onko siellä maneesi en kyllä itse ole tulossa ratsastamaan sinne koska ratsastan jo yhdellä muulla tallilla mutta minun kaverini on niin onko siellä maneesi??
- Anonyymi
Mä siis tuun ratsastamaan kysyn itsekin onko siellä maneesia
- Anonyymi
Onko tämä talli aloittelioille ratsastajille sopiva koska tulen sinne ratsastamaan onko siis siellä talutus ratsastusta?????????????????????????????????.,...
- Anonyymi
Hei. On aivan ihana talli, olen käynyt kauan. Hevosista pidetään hyvää huolta ja ei tehdä bisnestä hevosilla toisin kuin muilla tuntemani talleilla. Omistajat ovat ammattitaitoisia ja ystävällisiä. Vakituisia ratsastustunteja ei siellä nykyisin ole, sopimuksen mukaan niitä järjestetään. Talli on yksityinen ja enemmän on poneja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268