Wiiskulman talli Hml

Tuplaponi

Hei!

Onko kukaan koskaan käynyt kyseisellä tallilla täällä Hämeenlinnassa? Olen miettinyt kokeilevani siellä tuntia, mutta jotain kokemuksia olisi mukavaa kuulla etukäteen.

Olen aika aloittelija, sopiiko paikka sellaiselle? Onko siellä paljon ihmisiä pyörimässä vai onko hieman rauhallisempi paikka? Millaisia hevoset ovat?

Muutakin saa toki kertoa ^^ !

12

2286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimofani

Aikanaan ainakin panostivat siihen että hepat oli turvallisia ja kilttejä. Eiköhän se käymällä selviä mikä meno nykyään, ennen oli ainakin sellainen "villitalli" eikä nykyäänkään taida olla hevosalan koulutusta pyörittäjillä.

• Auksi

Näin

• wiiskulma

no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,

• Anonyymi
        wiiskulma kirjoitti:

no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,

Onko siellä tallilla talutus ratsastusta siis aloitteliatkin voisivat tulla ratsastamaan
        😶🦧🦧

• Anonyymi

😔😔😔😔😔😔😔

• Heppahulluuuu

Mä ratsastan siellä tallilla. Se on mun mielestä paras ratsastuskoulu missä oon käynyt :33 ja siellä.on tooosi kilttejä hevosia ja poneja tottelee hyvin ja tosi rauhallisia :) että älä turhaan jännitä.

• Anonyymi

Onko siellä maneesia ja onko se aloittelioille hyvä talli koska tulen sinne ratsastamaan onko siellä talutus tunteja

• Tuplaponi

Kiitos kokemuksistanne! :) Kuulostaa paljonkin mulle sopivalta paikalta, taidan käydä kokeilemassa! :).

Villitallissa ei mitään vikaa, niillä oon ennenkin käynyt. Pitää vaan olla itsellä vakuutukset kunnossa niin kaikki hyvin ^^

• Anonyymi

Onko siellä maneesi en kyllä itse ole tulossa ratsastamaan sinne koska ratsastan jo yhdellä muulla tallilla mutta minun kaverini on niin onko siellä maneesi??

• Anonyymi

Mä siis tuun ratsastamaan kysyn itsekin onko siellä maneesia

• Anonyymi

Onko tämä talli aloittelioille ratsastajille sopiva koska tulen sinne ratsastamaan onko siis siellä talutus ratsastusta?????????????????????????????????.,...

• Anonyymi

Hei. On aivan ihana talli, olen käynyt kauan. Hevosista pidetään hyvää huolta ja ei tehdä bisnestä hevosilla toisin kuin muilla tuntemani talleilla. Omistajat ovat ammattitaitoisia ja ystävällisiä. Vakituisia ratsastustunteja ei siellä nykyisin ole, sopimuksen mukaan niitä järjestetään. Talli on yksityinen ja enemmän on poneja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3826
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      89
      1771
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1482
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1352
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1138
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1087
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      93
      1061
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      36
      1047
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      125
      1004
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      887
    Aihe