Wiiskulman talli Hml

Tuplaponi

Hei!

Onko kukaan koskaan käynyt kyseisellä tallilla täällä Hämeenlinnassa? Olen miettinyt kokeilevani siellä tuntia, mutta jotain kokemuksia olisi mukavaa kuulla etukäteen.

Olen aika aloittelija, sopiiko paikka sellaiselle? Onko siellä paljon ihmisiä pyörimässä vai onko hieman rauhallisempi paikka? Millaisia hevoset ovat?

Muutakin saa toki kertoa ^^ !

12

2286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimofani

Aikanaan ainakin panostivat siihen että hepat oli turvallisia ja kilttejä. Eiköhän se käymällä selviä mikä meno nykyään, ennen oli ainakin sellainen "villitalli" eikä nykyäänkään taida olla hevosalan koulutusta pyörittäjillä.

• Auksi

Näin

• wiiskulma

no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,

• Anonyymi
        wiiskulma kirjoitti:

no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,

Onko siellä tallilla talutus ratsastusta siis aloitteliatkin voisivat tulla ratsastamaan
        😶🦧🦧

• Anonyymi

😔😔😔😔😔😔😔

• Heppahulluuuu

Mä ratsastan siellä tallilla. Se on mun mielestä paras ratsastuskoulu missä oon käynyt :33 ja siellä.on tooosi kilttejä hevosia ja poneja tottelee hyvin ja tosi rauhallisia :) että älä turhaan jännitä.

• Anonyymi

Onko siellä maneesia ja onko se aloittelioille hyvä talli koska tulen sinne ratsastamaan onko siellä talutus tunteja

• Tuplaponi

Kiitos kokemuksistanne! :) Kuulostaa paljonkin mulle sopivalta paikalta, taidan käydä kokeilemassa! :).

Villitallissa ei mitään vikaa, niillä oon ennenkin käynyt. Pitää vaan olla itsellä vakuutukset kunnossa niin kaikki hyvin ^^

• Anonyymi

Onko siellä maneesi en kyllä itse ole tulossa ratsastamaan sinne koska ratsastan jo yhdellä muulla tallilla mutta minun kaverini on niin onko siellä maneesi??

• Anonyymi

Mä siis tuun ratsastamaan kysyn itsekin onko siellä maneesia

• Anonyymi