Hei!
Onko kukaan koskaan käynyt kyseisellä tallilla täällä Hämeenlinnassa? Olen miettinyt kokeilevani siellä tuntia, mutta jotain kokemuksia olisi mukavaa kuulla etukäteen.
Olen aika aloittelija, sopiiko paikka sellaiselle? Onko siellä paljon ihmisiä pyörimässä vai onko hieman rauhallisempi paikka? Millaisia hevoset ovat?
Muutakin saa toki kertoa ^^ !
Wiiskulman talli Hml
12
2148
Vastaukset
- kimofani
Aikanaan ainakin panostivat siihen että hepat oli turvallisia ja kilttejä. Eiköhän se käymällä selviä mikä meno nykyään, ennen oli ainakin sellainen "villitalli" eikä nykyäänkään taida olla hevosalan koulutusta pyörittäjillä.
- Auksi
Näin
- wiiskulma
no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,
- Anonyymi
wiiskulma kirjoitti:
no ei kyllä ikinä ole ollu mikää villi talli.. koko ikäni käyny kyseisellä tallilla ja hepat on oikein mukavia,
Onko siellä tallilla talutus ratsastusta siis aloitteliatkin voisivat tulla ratsastamaan
😶🦧🦧 - Anonyymi
😔😔😔😔😔😔😔
- Heppahulluuuu
Mä ratsastan siellä tallilla. Se on mun mielestä paras ratsastuskoulu missä oon käynyt :33 ja siellä.on tooosi kilttejä hevosia ja poneja tottelee hyvin ja tosi rauhallisia :) että älä turhaan jännitä.
- Anonyymi
Onko siellä maneesia ja onko se aloittelioille hyvä talli koska tulen sinne ratsastamaan onko siellä talutus tunteja
- Tuplaponi
Kiitos kokemuksistanne! :) Kuulostaa paljonkin mulle sopivalta paikalta, taidan käydä kokeilemassa! :).
Villitallissa ei mitään vikaa, niillä oon ennenkin käynyt. Pitää vaan olla itsellä vakuutukset kunnossa niin kaikki hyvin ^^ - Anonyymi
Onko siellä maneesi en kyllä itse ole tulossa ratsastamaan sinne koska ratsastan jo yhdellä muulla tallilla mutta minun kaverini on niin onko siellä maneesi??
- Anonyymi
Mä siis tuun ratsastamaan kysyn itsekin onko siellä maneesia
- Anonyymi