Soldiers of Odin

Enkannata

Nyt on perustettu tällainen rauhaa turvaava joukko. Itse hieman epäilevästi suhtaudun.
Mutta suvaitsevaiset ovat nyt keksineet että Odin on mamu, germaaninen jumalolento jota skandinaviassakin palvottu.
Kuinka Odin voi olla isänmaallisen järjestön nimenä kun Odin on mamu?
Kysynkin:
1. Mistä maasta Odin tuli ja minkä maan kansalaisuuden hän sai?
2. Saiko Odin turvapaikan?
3. Muuttiko Odin vastaanottokeskukseen ja saiko sosiaalitoimistosta rahaa?
4. Voidaanko kuvitteellista jumalolentoa pitää mamuna?

Koska yhtä typerältä kuin Odinin soturit turvajoukkoina on myös yltiösuvaitsevaisten tarttumiset aivan käsittämättömiin seikkoihin.

14

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluanturvatalähimm

      Kyllä tallaiset katupartiot pystyvät tehokkaasti ehkäisemään päällekarkaukset..
      Tällaisia syntyy vain todelliseen tarpeeseen. Ei poliisilla ole resursseja valvomaan kansalaisiaan samalla tavoin.
      Nämä raiskaukset ja häiriökäyttäytymiset ovat vakava ongelma joka ei poistu itsestään vaan siihen on suhtauduttava vakavasti ja on todella reagoitava.

      • hallitus_kansaa-vastaan

        Miksi ei puhuta MAAHANTUNKEUTUJIEN K A T U P A R T I O I S T A !!!!

        Sillä niitähän nekin ovat, kun suurissa ryhmissä a i n a kuljetaan. Nämä ryhmät vaan tekevät rikoksia suomalaisia kohtaan.

        Näitä ei tuomita koskaan, en ole kuullut heidän ryhmäkuljeksimisiaan tuomittavan.


    • elinäinon

      se on ihan sama onko ne soldiers of odin vai soldiers of Muhammed.
      kun ei kerran suomalainen Väinämöinen kelpaa.

      • paholaisen-palvelijat

        Älä vertaa muhemmediin. Koraanin mukaan se muuttui enkelistä pedoksi. Muhammede käskee tappaa, kivittää, leikata ihmisten jäseniä ym. ym.

        Oletko kuullut yhtään lempeää ja ihmisystävällistä muhamedin kehoitusta. Tämä aika on todistanut konkreettisesti mitä nämä muhamedin kannattajat tekevät.


    • senverraneroaa

      Sen verran tietysti voidaan todeta että turvapaikanhakijat ovat toteuttaneet kriittisten pelkoja huomattavasti enemmän kuin Odinin soturit suvaitsevaisten pelkoja! Ja voihan aina muutaman rasistisen rikoksen kuitata "yksittäistapauksina" koska niinhän suvaitsevaiset kuittaavat raiskaukset.

    • SoldiersOfQuetzalcoatl

      Ei minua häiritse Odin, vaan se, että kyseinen järjestö on omien sanojensa mukaan "Isänmaallinen valkoisen Suomen puolesta taisteleva järjestö".

      Ja tuossakin häiritsee vain tuo sana "valkoinen".

      Tekevät siis varsin selväksi sen, että jaottelevat ihmiset rodun perusteella toivottuihin ja ei-toivottuihin.

      Pesunkestäviä rasisteja.

      • Eimainittu

        Väriä ei mainittu heidän nettisivuillaan mutta puhuttiin islaminuskoisten maahantunkeutujien tuomasta turvattomuudesta. Miksi sinua ei huolestuta Islamin uskon nimissä "islamilaista maailmaa" kannattavien maahanmuuttajien tulo ja ryhmissä kuljeskelu. Verrataanpa Odinin porukkaa ISIS terroristeihin jotka ovat tulleet suomeen. Heilläkin on ideologia ja taustalla parilla jopa ihmisten murhia järjestönsä nimissä. Se ei huoleta. Vaan se että joku suomalaisporukka haluaa turvata kansalaisten turvallisuuden???


      • TurpaanTulee6-0
        Eimainittu kirjoitti:

        Väriä ei mainittu heidän nettisivuillaan mutta puhuttiin islaminuskoisten maahantunkeutujien tuomasta turvattomuudesta. Miksi sinua ei huolestuta Islamin uskon nimissä "islamilaista maailmaa" kannattavien maahanmuuttajien tulo ja ryhmissä kuljeskelu. Verrataanpa Odinin porukkaa ISIS terroristeihin jotka ovat tulleet suomeen. Heilläkin on ideologia ja taustalla parilla jopa ihmisten murhia järjestönsä nimissä. Se ei huoleta. Vaan se että joku suomalaisporukka haluaa turvata kansalaisten turvallisuuden???

        Eiköhän nämä Odinin leikkisotilaat juokse karkuun siinä vaiheessa, kun vastaan tulee uskontopsykoosissa oleva ISIS-terroristi, joka on koulutettu tappamaan. Ja jolla on monen vuoden sotakokemus Syyriasta tai Irakista.

        Odinin leikkisotilaiden taistelukokemus rajoittuu tappeluihin nakkikioskilla.


      • niintulee
        TurpaanTulee6-0 kirjoitti:

        Eiköhän nämä Odinin leikkisotilaat juokse karkuun siinä vaiheessa, kun vastaan tulee uskontopsykoosissa oleva ISIS-terroristi, joka on koulutettu tappamaan. Ja jolla on monen vuoden sotakokemus Syyriasta tai Irakista.

        Odinin leikkisotilaiden taistelukokemus rajoittuu tappeluihin nakkikioskilla.

        Kiitos hyvästä todistuksesta. Tätä minäkin olen ajatellut. Että suvaitsevaisilla on hirveä huoli muutamasta nakkikioskitappelijasta mutta ISIS terroristit ovat tervetulleita kuten raiskaajatkin, heistä ei huolta.


      • odin.terroristit
        Eimainittu kirjoitti:

        Väriä ei mainittu heidän nettisivuillaan mutta puhuttiin islaminuskoisten maahantunkeutujien tuomasta turvattomuudesta. Miksi sinua ei huolestuta Islamin uskon nimissä "islamilaista maailmaa" kannattavien maahanmuuttajien tulo ja ryhmissä kuljeskelu. Verrataanpa Odinin porukkaa ISIS terroristeihin jotka ovat tulleet suomeen. Heilläkin on ideologia ja taustalla parilla jopa ihmisten murhia järjestönsä nimissä. Se ei huoleta. Vaan se että joku suomalaisporukka haluaa turvata kansalaisten turvallisuuden???

        Väri nimenomaan mainittiin heidän sivuillaan.

        "Miksi sinua ei huolestuta Islamin uskon nimissä "islamilaista maailmaa" kannattavien maahanmuuttajien tulo"

        Sellaisiakin varmaan on mutta vain muutama. Suuri osa pakenee nimenomaan islamisteja (siis niitä jotka ajavat tätä islamilaista maailmaa).

        "Verrataanpa Odinin porukkaa ISIS terroristeihin jotka ovat tulleet suomeen. "

        No verrataan. Suurin ero on siinä että ISIS-terroristit ovat kaltereiden takana. Siksi ISIS-terroristit eivät huoleta. Pannaan nämä Odin-terroristitkin kaltereiden taakse (tuttu paikka heille) niin hekään eivät huoleta.


    • Eirasismille

      Kuvat näistä sodiers of Odin osoittavat kyseessä olevan lauman urpoja, josta syystä ihmettelen kuinka kukaan järkevä ihminen voisi tällaista laumaa kaduilleen hankkia. Ainoa asia, joka kuvien välityksellä heistä välittyy, on halu matsata jonkun kanssa. Ei heitä voi ilman vartiointia päästää mihinkään. S.of Odin ja kannattajat: pysykää poissa kaduiltamme!

    • pSS-pimeyden-ydin

      Soinistit tekevät nykyisin itsensä naurualaiseksi näillä partioleikeillään. Nuo kaljamahaiset vässykät eivät pysty turvaamaan kenenkään elämää. Huonosti on Suomessa asiat, jos ollaan jo odin-saatananpalvojien hörhölössien varassa.

    • Odinin_ylipappi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe