Terveydenhoitoalalla täydellisyysopin kannattajia.
He eivät halua työpaikalleen tai työskennellä ei täydellisten kanssa.
Ei vajaita minun työpaikalleni, en tee työtä sellaisen kanssa.
Työntekijälle oli hyvä kokemus vastaavanlaisista työtehtävistä ,ja hän oli saanut niistä erinomaiset työtodistukset.
Hänen fyysinen sairautensa ei ollut työtehtäviä haittaava, ja ulkopuolisen on vaikea havaita sitä.
Miten olikaan, asiasta olikin mennyt tietoa, juuri samanhenkiselle
työtoverille
Hänen mielestä vajaat ovat vain lusmuja , yhteiskunnan varoja rohmuavia, laiskuuttaan ovat sairaita.
Miksi meidän pitää tänne ottaa vajaita .Maatkoon sängyssä.
Työntekijä teki reilusti kaksinkertaisen työmäärän , työt aina hyvin hoidettu, ystävällinen ja auttavainen.
Mutta heidän kielteiset asenteet eivät muuttuneet.
Asiasta oli annettu palautetta esimiehille.
Yksiköstä vastuussa oleva ylemmän esimiehen mielestä kaikki hyvin,
tunnen hyvin kielteisesti käyttäytyvät työntekijät , he hoitavat työnsä
hyvin.
Mitä pienistä valittamaan , työntekijän oma vika , kun on niin herkkä-
nahkainen.
Tällainen syrjivä käytös ei ole hyväksyttävää. Ei edes muutamalle.
Kaikilla meillä on oikeus tasavertaiseen ihmisarvoon.
Terveydenhoitoalalla täydellisyysopin kannattajia
ilmapuntari
1
76
Vastaukset
- rikkalapio
Tällaiset syrjivät asenteet eivät ole hyvää hoitoalan ammattitaitoa ja asenteita. Eivätkä ole alalle soveltuvia, Se että ylempi esimies ei puuttunut asioihin .Ei ole hyvää
ja vastuuntuntoista esimies työskentelyä.
Ovatko tällaiset henkilöt niin erinomaisia ja täydellisiä, että he pitävät oikeutenaan ja
saavat mielihyvää toista alentavasta ja syrjivästä käytöksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1423195- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791956Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1161000
- 58978
- 11900