ONNEA PELLO!!!

Rohkitosi

Onnea pello saatte yhden kylähullun lisää lähitulevaisuudessa!!!

28

422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyäniin

Kiitos kiitos.

• niitäjuoppoja

Kuka on vanhin kyläjuoppohullu?

• kodinonniko

Ja kuka synnyttää? Ketkä on ne iloiset ja onnelliset vanhemmat joille tämä iloinen siunaus suodaan.

• KUKASEON

Kuka se on? Hyi vittu ei meille saa tuoda hulluja. Meillä on jo omasta takaa tarpeeksi koko kylä hulluja täynnä ja vielä ulkopuoliset. ei ei ei.

• hulluushuomataan

Ketä nämä entiset on? Jos lisää on tulossa kyläpösilöitä?

• aikansakutakin

Sitä se viina teettää. Aivosolut kuolee ja tulee höperö-olo. Tupakkia vedetään ja korkataan raakana viinaa niin vähemmästäkin pösilöityy ja vielä nuorena alottavat

• tervetuloatervetuloa

Huora se hulluja hoiteli, tervalla perseitä voiteli.
      Kossupullosta otti kulauksen ja tiesi tehneensä emämunauksen: Hullu heitti huoran ulos ja loppu tulos oli hullujahuoraulos.

• Ei_sentään_mamu

Tulleekopa tuo vieras kaukaaki?

• sairauttamonenlaista

Mikä sinä olet ihmisiä mollaamaan. Saattaa raksahtaa kenen tahansa päässä ja sitten ollaankin hunningolla. Ole ystävällinen ja älä tuomitse ketään sillä se kuuluu Jumalalle.

• Rohkitosi

Itse on maineensa luonnut ei jumala

• ahdasmielistäsakkia

Tai vanhemmat ja ympäristö missä kasvanut. Seura tekee kaltaisekseen. Mene terveellisempään maisemaan ettet sairastu lopullisesti hullujen piirissä.

• Rohkitosi

Ei vain voi taustojakaan syyttää...

• tosirohki

Miksi ei voi? Aikansa ahdistellaan niin nainenkin masentuu jos, on viinamäen mies henkisesti väkivaltainen joka vahingoittaa suun soitolla ympärillään olevat ihmiset jankkaa humalatilassa yksinkertaisia tyhmiä neuvoja joita ei selvinpäin kuuntele piru Erkkikään.

• ketähaukutsaatana
        Rohkitosi kirjoitti:

Itse on maineensa luonnut ei jumala

KUKA SE ON? VASTAA PERKELE PASKAPÄÄ!

• Rohkitosi
        ketähaukutsaatana kirjoitti:

KUKA SE ON? VASTAA PERKELE PASKAPÄÄ!

On se vain ko päätäkin auotaan.... Sittenpähän näet kyläpoliisit kun meillä täälä on... En hauku koska tämä on itsekkin sitä mieltä.

• hullujamonenlaisia

Paljonko niitä hoitamattomia hulluja on, joita ei ole hoidettu ja tarvitsevat hoitoa?

• pellonnelliseksi

Mistä maasta tämä "kylähullu" tulee? Ruotsista, Norjasta vai Thaimaasta? Onko juoppo? Mitä tekee ammatikseen työtä ja millainen koulutus!

• novain

Tervetuloa:)

• käyperemmällekiitos

Tervetuloa&Tervetuloa;) :) & & & & & %%%%%Tervetuloa ;)

• nurkkakuntalainen

Ihan hyä jos on valkoihonen ja kannattaa persuja. Jos ei niin menkööt sinne mistä tuliki.

• Rohkitosi

Kyllä kannata muuta ko ommaa napaa...

• eimerkitystäsillä

Se on se vanha, ruma, tyhmä ja köyhä ämmä! Eikö olekin se kylähullu juoppoämmä.

• hirvitysoleelukka

Ja sinäkö olet niin täydellinen että, perseesi suorastaan tuoksuu deodorantille. Toivottavasti näet vain pelkkää kurjuutta kun olet tuommoinen narsisti ja ennakkoluuloinen.

• Rohkitosi

Kyllä jos vain ihmisen on tuntenut puolenikänsä niin alkaa tuntemaan ja jos sama henkilö on pilannut sinun suuhteesi melkein, oman suhteen, välit lapsiinsa, työpaikkansa, omaisuutensa, luottamuksen ja melkeen kaiken ihmisarvonsa pelkästään sillä että on hullutellut ja ryystänyt pullon kuin pullon niin voin sanoa että perseeni tuoksuu tämän henkilön rinnalla rexonalle ja sekkii vain ihan ko säälin ihmispoloa. Kirjoitaisit edes samalla nimimerkillä. Mie lähen huomenna pimplaamaan ja tosi toivotan kaikille kaikkia hyvää.

• puhtauson

Nyt ymmärrän. Onnea uudelle elämälle. Sorry!

• roskaposket

Antakaa olla, mitä tuosta tilikutatte.

• ukkomiespoika

johtajavaalikko teilä täälä on käynnisä? jo on porukkaa...

• tulkaavaan

No kyllä tännekki mahtuu, ei tarvi yleistää kuka muuttaa ja mihin !!! Muuttakaa pois jo ahistaa asua "kylähullujen" kanssa !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe