Mihin ekoille treffeille?

ideoita_kaivataan

Minne kysyisit puolituttua/tuntematonta naista (20-30v) ekoille treffeille? Itselle tulee mieleen lähinnä jokin kahvila, elokuvat, kävelylenkki. Tämänhetkinen ihastukseni työskentelee kahvilassa, joten ei ehkä ole paras idea pyytää häntä kahville. Elokuvateatterissa ei oikein pysty tutustumaan toiseen, ja kylmällä säällä mieluiten pysyttelisi sisätiloissa. Siispä kaipailisin muita ehdotuksia.

5

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukin-tyylillään

      No, millainen mies sinä olet? Jos olet spontaanin inspiksen ihminen, mene sinne kaffelaan ja poistutte sieltä sitten yhdessä kävelylle, kun neidon duunivuoro päättyy. Siitä sitten keskustelun kautta jonnekin, minne yhdessä päätätte haluta jatkamaan sitä tutustumistanne.
      Tai jos tykkäät olla pomo joka päättää itse kaikesta, vie neito sinne missä itse viihdyt ja esittele itsesi sitä kautta.
      Tai jos olet tunnemiehiä, jotka haluvat tarjota naiselle elämyksiä heti ekoista treffeistä lähtien, mieti asiaa siitä näkökulmasta ja tutki paikkakuntasi tarjoamat mahdollisuudet.
      Jne jne. Vaihtoehtoja on varmaan niin monta kuin on ihmistäkin. On tietysti hyvä tietää jo jotain sen toisenkin osapuolen luonteenlaadusta, että onko se ehkä hyvin romanttinen yksilö, vaiko enemmänkin käytännön ihmisiä...

    • mieleen

      Johonkin tapahtumaan (taidenäyttely, urheilukilpailu tms.)

    • näinvaa

      Ei missään tapauksessa urheilutapahtumaan hänhän voi inhota urheilua ja tapahtumissa ei pysty juttelemaan ja tutustumaan.Mieluummin syömään johonkin rauhalliseen paikkaan.Kysy seuralaiselta mikä hänen mielestään olisi hyvä paikka. JUTELKAA TUTUSTUKAA siitä se lähtee

    • Ei missään nimessä syömään, jos ette vielä yhtään tunne toisianne. Kävely olisi kaikkein paras, ja sen päälle kahvit/drinkit, mutta siihen on nyt aika kylmä. Joku mielenkiintoinen näyttely voisi olla hyvä idea, esimerkiksi Ateneumissa taitaa edelleen mennä Cartier-Bresson, jos helsinkiläisiä olette.

    • minna-liisa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe