Hei!
Olen ollut tällä kyseisellä dieetillä ennen joulua 1,5 kk, jonka aikana sain pois 8 kiloa. Ylipainoa minulla on reilusti, joten siksi paino lähtenyt varmaan hyvin laskuun ja toivottavasti sama linja jatkuu. Viikko sitten jatkoin taas. Itse olen kokenut tämän todella hyväksi ja terveelliseksi tavaksi laihduttaa, tästä on helppoa jatkaa sitten kun on päässyt tavoitepainoon kun oppii perusasiat kuntoon (5 ruokailua päivässä, riittävä vedenjuonti jne.)
Millaisia tuloksia olette kyseisellä dieetillä saaneet? Tai onko teillä tästä dieetistä jotain kysyttävää? :) Tämä on ilmeisesti hyvin samanlainen kuin Fitfarmin Superdieetti. Ruokavalio löytyy googlettamalla ko. dieetin. :)
Go fat go- dieetti / kokemuksia
3
2924
Vastaukset
- Kannattaamuistaa
Nuo äkkipudotus dieetit eivät ole kovin järkeviä, varsinkaan kun yleensä ne on suunnitellut joku lääkkeiden käyttäjä joka ei tiedä kuinka keho käyttäytyy ääritilaanteissa ilman steroideja/hormoneja.
- kultamarja
Loppujen lopuksi, ehkä jopa jojoilu on parempi kuin koko elämän yhtäjaksoisesti kestävä pysyvä, runsas lihavuus. Omalle kohdalleni siis mietin, olen kunnon pullukka. Jos edes hetken ajan olisin laiha, saisin edes hyviä, ajantasaisia kuvia itsestäni facebookiin profiilikuviksi. ;)
- hpv
Tuota varten on luotu Photoshop.
Jos on ylipainoa niin olisi hyvä olla edes hyväkuntoinen ylipainoinen. Tuo kyllä parantaa merkittävästi ulkonäköäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803