Sinkkunaisen ei kannata liikkua laumassa

Yksinbaariin

19

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.silleen

Sinkkunaisena olen erimieltä. Koska porukassa on aina turvallisempaa liikkua,pidetään hieman silmällä myös toisiamme. Ja mitä iskemisen tulee...niin minä menen ensisijaisesti tanssimaan ja nauttimaan toisten ihmisten seurasta.
      Porukassamme on niin naisia kuin miehiäkin sekä pareja. Kyllä niitä iskijöitä joka kerta on riittänyt... voinhan minä tanssia ja jutustella vieraan miehen kanssa, mutt jatkoille en lähde.
      Selvää se on minullekin että yhden yön hupia hakevat, haitanneeko tuo!
      Kerron kyllä näkyvästi etteivät onnistu minun kanssani...mulla on sormus sormessa. (ihan itse hankittu harhautus)
      Sen elämäntoverin minä kyllä hankin jostain muualta kuin yökerhosta, uskoisin.
      Mieluummin vaikka meren jäältä pilkkimästä matikoita tai kesällä lavatansseista!

• Miksi pihtailet?

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Miksi pihtailet?

A) Mulla pitää olla muutakin tuntemusta kuin kipeet varpaat; hänestä johtuen!
        On oltava lämpimiä tunteita/hellyyttä ja luottamusta sitä miestä kohtaan. Tiedettävä vähän taustoistakin. Onko hänellä esim. sormus taskussa "väliaikaisesti"...kun mulla se on sormessa "väliaikaisesti" tanseissa. Tai montako ex-vaimoa ja muksuja on maailmalla jo ennestään. En halua olla jonkin aloitetun vaimoke sarjan ... toistaiseksi viimeinen koekappale.
        B) Miksi jakorasiaksi sinä minua kuvittelet???
        C) Kai se on vielä toistaiseksi suvaittu ett neiti ihmiselläkin on omat mielipiteensä ja elää omien arvojensa mukaan? Eikä ne arvot muutu mulla edes siviilisäädyn vaihtuessakaan, paitsi ett avio- t. avomieltäni en pihtaa.

• "Mieluummin vaikka meren jäältä pilkkimästä matikoita tai kesällä lavatansseista! "

Olen aina vähän ihmetellyt tuota pilkkitouhua: paikallaan tuulessa ja pakkasessa, kun kalaahan saa marketin pakastealtaastakin (by North Atlantic Turska OrganIzation) ja yksinään jakkaralla voi istua kotonakin. Mutta matikat onkin sivuseikka, jonkin vähemmän limaisemman odotetaan nappaavan.

• että.silleen
        scrg kirjoitti:

"Mieluummin vaikka meren jäältä pilkkimästä matikoita tai kesällä lavatansseista! "

Olen aina vähän ihmetellyt tuota pilkkitouhua: paikallaan tuulessa ja pakkasessa, kun kalaahan saa marketin pakastealtaastakin (by North Atlantic Turska OrganIzation) ja yksinään jakkaralla voi istua kotonakin. Mutta matikat onkin sivuseikka, jonkin vähemmän limaisemman odotetaan nappaavan.

No pitihän se arvata! Tämä on tasan se palsta jossa kaiken saa vääntää rautalangasta ja piirtää kuviot sekä selittää suu vaahdossa, eikä siltikään tule ymmärretyksi! Antaa olla, ei maksa vaivaa... nuoh!
        Kun et ole ulkoilma ihminen, ett todellakaan ymmärrä sitä viehätystä; pilkkiä auringon paisteessa matikoita avannosta.
        Jos jäällä tapaat toisen pilkkijän... siinä on jo jotain yhteistä, eikä se ole taatusti kapakan hämyssä tai diskon valoissa heitettyä läppää, yhteisestä harrastuksesta!
        Ne p*sk*puheet kun tunnetaan, äijä on vaikka pitsinnyplääjä, jos sillä saa; jalka taakse ja nurin suunnitelman käyntiin. =))

PS. Pakaste turska maistuu erilaiselta mitä tuore juuri pyydystetty made.Fakta.
        Eikä se pakastealtaan ilmakaan ole yhtä happirikasta kuin meren jäällä hengitetty raitis pakkasilma. Kokeile joskus, jos et ole hengitystiepotilas, niin huomaat eron.

• että.silleen kirjoitti:

No pitihän se arvata! Tämä on tasan se palsta jossa kaiken saa vääntää rautalangasta ja piirtää kuviot sekä selittää suu vaahdossa, eikä siltikään tule ymmärretyksi! Antaa olla, ei maksa vaivaa... nuoh!
        Kun et ole ulkoilma ihminen, ett todellakaan ymmärrä sitä viehätystä; pilkkiä auringon paisteessa matikoita avannosta.
        Jos jäällä tapaat toisen pilkkijän... siinä on jo jotain yhteistä, eikä se ole taatusti kapakan hämyssä tai diskon valoissa heitettyä läppää, yhteisestä harrastuksesta!
        Ne p*sk*puheet kun tunnetaan, äijä on vaikka pitsinnyplääjä, jos sillä saa; jalka taakse ja nurin suunnitelman käyntiin. =))

Eikä se pakastealtaan ilmakaan ole yhtä happirikasta kuin meren jäällä hengitetty raitis pakkasilma. Kokeile joskus, jos et ole hengitystiepotilas, niin huomaat eron.

Mitäs vaahtoa siellä suussa oikein tarkalleen ottaen onkaan?

Suu vaahdossa on hyvä. Olenhan minä jäällä ollut, mutta liikkeessä: luistimilla, suksilla, jalan, kelkalla ja kokeillut jopa pilkkimistä, mutta se vaatisi parin promille suojakännin. Ja että menisi jollekin pilkkijälle puhumaan: sehän kairaisi reiän päähän kun just olisi kuitenkin häätänyt sen ennätyskalan, joka ei kuitenkaan olisi mahtunut edes reiästä ylös.

Pakasteturskahan ei maistu oikein millekään: siispä erinomaista murkinaa ihmiselle, joka syö ravintoaineita eikä ruokaa. Sertifioidusti juuri oikea määrä proteiineja, omegahappoja sekä pyydetty eettisesti ja ekologisesti. Madehan voi olla vaikka joku ympäristömyrkkynarkkari tai Jasper Pääkkösen kaveri.

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Mitäs vaahtoa siellä suussa oikein tarkalleen ottaen onkaan?

Missä haavemaailmassa sinä olit biologian tunnilla?
        Sylkeähän siellä on! Muuten ikenet surkastuisivat kuivumisesta ja hampaat irtoais...tippuen suusta pois.
        Sylki sisältää veden, suolojen ja liman lisäksi amylaasientsyymiä.
        Se aloittaa ruuan sisältämän tärkkelyksen kemiallisen pilkkomisen mallassokeriksi,
        jne. Muisteles vaan mitä muuta mielenkiintoista siellä kerrottiin. =)

Missä haavemaailmassa sinä olit biologian tunnilla?
        Sylkeähän siellä on! Muuten ikenet surkastuisivat kuivumisesta ja hampaat irtoais...tippuen suusta pois.
        Sylki sisältää veden, suolojen ja liman lisäksi amylaasientsyymiä.
        Se aloittaa ruuan sisältämän tärkkelyksen kemiallisen pilkkomisen mallassokeriksi,
        jne. Muisteles vaan mitä muuta mielenkiintoista siellä kerrottiin. =)

No ainaskin siellä kerrottiin, että naiset pitää vielä aikuisiälläkin vaippoja, joten ei niiden varmaan kannata istua pilkkimässä koko päivää, kun pitää vaihtaa välillä ne vaipatkin. :-/

• että.silleen
        scrg kirjoitti:

Suu vaahdossa on hyvä. Olenhan minä jäällä ollut, mutta liikkeessä: luistimilla, suksilla, jalan, kelkalla ja kokeillut jopa pilkkimistä, mutta se vaatisi parin promille suojakännin. Ja että menisi jollekin pilkkijälle puhumaan: sehän kairaisi reiän päähän kun just olisi kuitenkin häätänyt sen ennätyskalan, joka ei kuitenkaan olisi mahtunut edes reiästä ylös.

Pakasteturskahan ei maistu oikein millekään: siispä erinomaista murkinaa ihmiselle, joka syö ravintoaineita eikä ruokaa. Sertifioidusti juuri oikea määrä proteiineja, omegahappoja sekä pyydetty eettisesti ja ekologisesti. Madehan voi olla vaikka joku ympäristömyrkkynarkkari tai Jasper Pääkkösen kaveri.

Kelkallahan minäkin jäällä kuljen, kairan ja pilkkireppuni kera. Naskalit kaulassa.
        Repussa on myös voileivät ja termospullollinen kuumaa kahvia. On mulla palasokeriakin vaikka en sitä itse käytä; Calcichew*D purkissa...kaiken varalta.
        En suosittele sisäistä villapaitaa kenellekään jäällä kulkevalle tai pakkasessa yleensäkään oleskelevalle.

Sarkastinen huomautuksesi pakasteturskasta huomioitu!
        Ei se kalastaminen mulle ainakaan ole ryppyotsainen tapahtuma. Eikä se kalansaaliin suuruus ole se tärkein tavoite, vaikka mielyttävä bonus ulkoiluun onkin.
        Mä kyllä juttelen ihan mielelläni ihmisten kanssa, ja ihmettelen kovasti jos jonkun ns. k*sipään jäällä kohtaan. Ei sinne yleensä ketään sellaista luitaan laahaa, on näet mukavuuskysymys heille...liikaa vaivaa.
        Pilkkiikö Pääkkönen, eiks hän ole perho miehiä?

Pitää mennä nyt...on töitä.

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

No ainaskin siellä kerrottiin, että naiset pitää vielä aikuisiälläkin vaippoja, joten ei niiden varmaan kannata istua pilkkimässä koko päivää, kun pitää vaihtaa välillä ne vaipatkin. :-/

Sulla sitä on vanhentunutta tietoa, mutt enpä valista sua...koska sinä ett sitä tietoa edes tarvitse. =)
        Enkä minä vuorokautta jäällä vietä, n. 4h maksimissaan yleensä ja sitt kaipaa jo WC:tä, ihan niihin samoihin asioihin mitä miehetkin.
        Eri asia jos jonnekin Kilpisjärvelle asti harreja menisin narraan, ja hotelli majoituksessa olisin muutaman päivän ajan ainoastaan. Silloin istuisin varmaan taskulampunkin valossa kalastanmassa. (koko rahalla) =))

• 13513512
        HC-ätmel kirjoitti:

Miksi pihtailet?

Koska hän ei halua olla spermaviemäri eikä useiden kymmenien miesten käyttämä yleinen polkupyörä. Katsos kun maastamme löytyy vielä kunnollisiakin naisia :D

Sulla sitä on vanhentunutta tietoa, mutt enpä valista sua...koska sinä ett sitä tietoa edes tarvitse. =)
        Enkä minä vuorokautta jäällä vietä, n. 4h maksimissaan yleensä ja sitt kaipaa jo WC:tä, ihan niihin samoihin asioihin mitä miehetkin.
        Eri asia jos jonnekin Kilpisjärvelle asti harreja menisin narraan, ja hotelli majoituksessa olisin muutaman päivän ajan ainoastaan. Silloin istuisin varmaan taskulampunkin valossa kalastanmassa. (koko rahalla) =))

Yksi hieno puoli miehenä olemisessa on, että jäälle tai lumeen voi piirrellä terveisiä muille. Aika säälittäviä tuherruksia niistä usein tulee, mutta jonkinlaisen keltaisen zorron merkin nyt vähän pienemmälläkin nestetankkauksella saa aikaiseksi.

• Bi-nainen

Nimenomaan kannattaa liikkua laumassa - jossa on myös paljon vapaita miehiä, jos miehet kiinnostaa.

• Minusta lauma on oikein hyvä vaihtoehto, jos ei yksin halua liikenteeseen lähteä. Pareittain liikkuminen on hankalampi homma. Naiset kun ovat niin solidaarisia, että vaikka mies kiinnostaisikin, sitä kaveria ei haluta jättää yksin. Tai sitten se kaveri roikkuu mukana kuin takiainen ja yrittää päästä miehestä eroon.

• gregfgdgr

Maahan on tunkeutunut hirveä lauma maahanmuuttajia joista monet on erittäin vaarallisia ihmisiä. Raiskaajia, ahdistelijoita ja osa jopa moninkertaisia murhamiehiä ja naisia kehotetaan menemään yksin baareihin? Aika sairasta!

• helgamies

Naisen paikka on kotona.

• flowersreally

Kuka kumma tuota Ylppöä kuuntelisi?

• On huonoja kokemuksia baariin yksin menemisestä. Parilla keikalla olen joskus käynyt itsekseni ja todella oudot, jopa vähän pelottavat, hiipparit ovat silloin pyrkineet seuraan. En siis käy yksin keikoilla, mikä kyllä vähän harmittaa, kun aina halutessa ei ole seuraa saatavilla. Jonkun naiskaverin kanssa liikenteessä ollessa saattaa toisinaan joku normaalinkin oloinen tulla juttelemaan.. Palstatotuudet ja kullekin tasonsa mukaan. Isommalla porukalla toki saa olla ja pysyäkin ihan omalla porukalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      42
      2711
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2562
    Aihe