http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016011220948489_uu.shtml
35-50v naiset. Nuoremmat ei uskalla.
Naiset hierojalla
19
107
Vastaukset
- Toivotontapaus
Epätoivoisimmat ei-valkkaajaätmit siis kipin kopin kouluttautumaan hierojiksi hop hop.
Minä uskon että saisin olla ihan rauhassa tuossakin hommassa. - Kilttiatm
Jos menisin nais hierojalle niin mulla alkais muna seisoo.
- Toivotontapaus
Ei taida olla pelkoa, naishierojat mihin olen itse törmännyt eivät ole mitään niin hehkeitä tapauksia, joten eroottista värinää ei ole ollut. Hierojina voivat silti olla hyviä.
On Suomessa näköjään osattu lääppiä ennenkin. Nyt ei enää yhtään epäilytä se, että turvapaikanhakijat työntävät käsiään 14-vuotiaiden tyttöjen housuihin.
No niin. Pitkä merkitsevä katse tästä lähin kaikkiin naisiin, jotka ovat hierojalle menossa.
- totuuspaljastuu
Iltalehden haastattelema mies kertoo, että on nyt luopunut säännöllisestä yritystoiminnasta, mutta hieroo edelleen ”kaappimaisia miehiä”.
– Vaimoni on todennut, ettet ota enää naisasiakkaita!- totuuspaljastuu
Kaverini kääntyi selin, kumartui eteenpäin ja tarjosi persettään selkä notkolla. Otin mulkustani kiinni ja aloin tunkea sitä hänen anaaliinsa.
Itse asiassa nyt olin tutummilla vesillä kuin kertaakaan Ruusuun saavuttuani, olinhan naisia nussinut perseeseen lukemattomia kertoja.
Itse asiassa nyt olin tutummilla vesillä kuin kertaakaan Ruusuun saavuttuani, olinhan naisia nussinut perseeseen lukemattomia kertoja.
Itse asiassa nyt olin tutummilla vesillä kuin kertaakaan Ruusuun saavuttuani, olinhan naisia nussinut perseeseen lukemattomia kertoja. - kaisanoasaa
Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia Keltaisesta Ruususta.
- SilläErotuksella
Miehet tuskin ovat hengenvaarassa? Heidän ei tarvitse pelätä löytyvänsä kuukausien kuluttua jostain metsästä raatona.
Ja on eri asia, kun toinen ihminen menee sinuun sisälle, ilman omaa valintaasi.
Miehille tuskin myöskään tulee psykologisia ongelmia koskien perusturvallisuutta sekä elämänhallinnan puutteen tunnetta.
Aika suuria eroja.- Toivotontapaus
Veikkaanpa että miehiä löytyy raatoina metsästä vähän naisia enemmän, vaikka väkivallanteossa ei seksuaalisia elementtejä olisikaan.
- 940
Toivotontapaus kirjoitti:
Veikkaanpa että miehiä löytyy raatoina metsästä vähän naisia enemmän, vaikka väkivallanteossa ei seksuaalisia elementtejä olisikaan.
Ehkä, mutta toisten miesten toimesta.
- Toivotontapaus
940 kirjoitti:
Ehkä, mutta toisten miesten toimesta.
Onko se jotenkin vähemmän henkirikos jos sen rikoksen tekee saman sukupuolen edustaja?
- nimimerkitönj
Törkeetä. Täytyy olla ihmisellä jauhoissa pahasti kosteutta, jos ei tajua että mies tekee työtään eikä ole mikään seksiobjekti tai gigolo. Olen itsekin käynyt muutaman kerran eläissäni mies hierojilla. Koskaan en ole valkannut onko hieroja mies tai nainen, koska yleensä se on ollut se kellä ollut vapaita aikoja kyseisessä talossa. Pääasia, että olen saanut kipuihin ja vaivoihin apua.
Kertaakaan ei ole mieleeni tullut mikään seksi tai erotiikka siinä pöydällä maatessa. Eihän sitä gynelläkään hulluksi heittäydytä, kun mennään terveydentilaa tarkistuttamaan.- MiksiKaikkiNaisetAina
Taisit olla sinä joka puristeli tuon hierojan pallit rusinaksi
- nimimerkitönj
MiksiKaikkiNaisetAina kirjoitti:
Taisit olla sinä joka puristeli tuon hierojan pallit rusinaksi
Never. Mulla on käytöstavat. :)
- mieshierojaa
Itse olen käynyt urheiluhierojakoulun eli hieroin eri asiakkaita yhteensä 210h. Ei kukaan asiakkaista käyttäytynyt asiattomasti, mutta tuohonkin varmasti vaikuttaa se, että meitä opiskelijoita oli samassa tilassa monia vierekkäin pelkästään verhoilla eristettynä joten muut olisi helposti kuulleet jos jotain epäilyttävää olisi tapahtunut.
Niimpä niin. Kuvitelkaa mikä meteli, kun miehet tekis saman naishierojille..
Miehet ei tee valituksia.. Naiset kitisee pienestäkin jutusta. Tosiasiassa nainen on se "sika" monesti elämässä ja yleensä onkin.- helgamies
Naisen kiimavittu nyt vaan ajaa naista seksuaalisiin tekoihin aina ja kaikkialla.
- Mies36-
Hieroin yhtä 23 v naista pari kertaa ja nainen halusi naida. Kai se huomasi stondikseni ja kiihottui siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922