Ei sittenkään armeijaa

Nnnnaaaiinennnn

Voitteko kuvitella, mun mies joka koko syksyn jauho et armeija alkaa 4.1. eikä sen takia voi alkaa elää...(etsii työtä jne)...niin nyt se kertoo ettei hän oo ikinä saanu mitään kutsua eli määräystä sinne. Ja sano ettei oikeesti muista oliko se nyt vai kesällä ku piti mennä. Tyyppi siis menossa armeijaan muttei tiedä millon!!!!
Ainakaan vielä poliisit ei oo hakenu tota mut jollei sen edes kuuluis olla siel niin turhaan taidetaan pidätystä odottaa.

14

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-hesasta-22

      Itse sain onneksi vapautuksen, ku mun faija tietää vaikutusvaltaisia ihmisiä.

    • Vässyköitä

      Kaikenlaisia "miehiä" sitä löytyy nykyään. Ei sitä varmaan edes kelpuutettu sinne.

      • Nnnnaaaiinennnn

        Sen täytyy olla tosi pihalla ku ei oo saanu ees kutsua armeijaan ja sit pelkää et poliisi vie santahaminaan. Miten kukaan ihminen voi olla noin kujalla?!
        Jos se ois saanu vapautuksen niin ei me helvetti poliisia pakoiltas. :D Mutku ei oo saanu ees kutsua inttiin!


      • Nnnnaaaiinennnn kirjoitti:

        Sen täytyy olla tosi pihalla ku ei oo saanu ees kutsua armeijaan ja sit pelkää et poliisi vie santahaminaan. Miten kukaan ihminen voi olla noin kujalla?!
        Jos se ois saanu vapautuksen niin ei me helvetti poliisia pakoiltas. :D Mutku ei oo saanu ees kutsua inttiin!

        Jospa se on jo käynyt armeijan, mutta ei vaan muista. Kerrankos sitä tuollaiset pikku reissut unohtuu. Oliko tämä se sama kun on etevä heppu toisten puhelimia ja tietokoneita lukemaan? Niin saattaa olla ollut vaikka tiedustelujoukoissa.


      • Nnnnaaaiinennnn
        scrg kirjoitti:

        Jospa se on jo käynyt armeijan, mutta ei vaan muista. Kerrankos sitä tuollaiset pikku reissut unohtuu. Oliko tämä se sama kun on etevä heppu toisten puhelimia ja tietokoneita lukemaan? Niin saattaa olla ollut vaikka tiedustelujoukoissa.

        Joo sama tiedusteluheppu. :D
        Itse kertoo siis olleensa muutama vuosi sitten armeijassa yhden tunnin ja kun piti ilmottautua "xxxx xxxx astuu palvelukseen" niin hän oli ilmottanu et "xxxxx xxxxx EI astu palvelukseen". Oli menny sitten kannabistestien kautta kotiin. Ja kahden vuoden välein kai kutsuu niin ois kyl outoo jollei oo kutsu käyny. :( vai???? Kutsutaanko narkkareita minnekään? On viel ehdollises vankeusrangaistukses 2018 asti.


      • scrg kirjoitti:

        Jospa se on jo käynyt armeijan, mutta ei vaan muista. Kerrankos sitä tuollaiset pikku reissut unohtuu. Oliko tämä se sama kun on etevä heppu toisten puhelimia ja tietokoneita lukemaan? Niin saattaa olla ollut vaikka tiedustelujoukoissa.

        Tämä oli ehdottomasti päivän paras! :-)


      • Nnnnaaaiinennnn kirjoitti:

        Joo sama tiedusteluheppu. :D
        Itse kertoo siis olleensa muutama vuosi sitten armeijassa yhden tunnin ja kun piti ilmottautua "xxxx xxxx astuu palvelukseen" niin hän oli ilmottanu et "xxxxx xxxxx EI astu palvelukseen". Oli menny sitten kannabistestien kautta kotiin. Ja kahden vuoden välein kai kutsuu niin ois kyl outoo jollei oo kutsu käyny. :( vai???? Kutsutaanko narkkareita minnekään? On viel ehdollises vankeusrangaistukses 2018 asti.

        "On viel ehdollises vankeusrangaistukses 2018 asti."

        No ei sitten tietenkään voi armeijaan mennä. Aika pitkä ehdollinen.


    • pooppopopopoo

      Soitakkaa jonnekkin----

      • Nnnnaaaiinennnn

        Niin se sano tekevänsä mut ei sit ollu saanu aikaseks!


      • pooppopopopooo

        Onpa se laiska... Käske sen pitää vähän breikkiä sauhuttelusta, niin virkoaa pää.


    • ruma-ätmi

      Armeija oli mukava paikka silloin kun itse kävin intin. Olin merivalvontamies gyltön linnakkeella. Aika iisii hommaa ja oli paljon vapaa aikaa. Sain myös veneillä armeijan veneillä ja käydä kalassa ja pelattiin videopelejä ja sain nukkua monta kertaa puoleenpäivään jos oli yö vuoro merivalvonnassa. Vuorokaudessa oli yks tai kaksi kahden tunnin vuoroa ja loput oli vapaata.

      • Kerrankin positiivinen lähestymistapa asiaan. Joku kohtalotoverisi olisi valittanut, että hänet rumuutensa takia eristettiin linnakkeelle. :-)


      • Kiva että sinullakin on nuoruudesta hyviä muistoja, vaikka et pillua saanutkaan ;-)


    • Voiristuksenryppyreikä

      Ottakoon miehesi rennosti rauhassa siinä osoitteessa, missä kirjoilla on. Hakevat kyllä tarvittaessa kotoa valtion kyydillä. Kun pöllyistään tokenee, niin saattaa mies olla enemmän läsnä tässä maailmassa.
      Love and peace.
      ..voiko tällaisia miehiä olla tai naisia? Ei!
      Provolle tap tap.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe