Olen hakemassa kosmetologipuolelle yhteishaussa. Millainen keskiarvo teillä on ollut, kun pääsitte kouluun? Itsellä on vain n. 7 pintaan tai vähän allekkin, joten pelottaa hieman etten pääse opiskelemaan unelma-alaani... Millaiset pääsykokeet olivat? Miten kannattaisi tuoda itseään esille, varsinkin kun tuo keskiarvo ei ole huippuluokkaa? Olen 20vuotias ja opiskelen tällähetkellä ensimmäistä vuotta lähihoitajaksi, mutta ala ei tunnu yhtään omalta. Olen myös käynyt ripsipidennyskoulutuksen, voikohan siitä olla kouluunpääsyn kannalta hyötyä? toivottavasti pistäisi edes merkille että kauneudenhoito kiinnostaa oikeasti, vaikka ripsipidennykset onkin vain pieni osa jos ollenkaan kosmetologin työstä. Antakaa vinkkejä jotta saisi mahdollisimman hyvät pisteet :))
Kosmetologit hoi !!!
Unelmaduuniiii
1
113
Vastaukset
- Kosma
En ainakaan suosittele yksityisiä kalliita kouluja, saman koulutuksen saa ilmaiseksikin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132