http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011420959156_uu.shtml
Joudutte kohta linnaan kaikki
Naisasialiitto suuttui teille
12
<50
Vastaukset
Paperimiehet kuuluu paperiliittoon ja metallimiehet metallityöväen liittoon, mutta mitäs karvaperseitä ne nämä naisasialiittolaiset on?
Onko se nyt mikään ihme että feministeille hermostutaan, koska:
Feminismi tulee tukehtumaan omiin sisäisiin ristiriitoihinsa... Väitetään, ettei sukupuolella ole merkitystä, mutta halutaan silti naiskiintiöitä. Väitetään, ettei sukupuolella ei ole vaikutusta ihmisen ominaisuuksiin, mutta silti väitetään, että maskuliinisia ominaisuuksia arvostetaan enemmän. Väittävät, että feminismi ei vihaa miehiä, mutta silti se näkee miesjohtajat ongelmana. Väittävät, että naisia sorsitaan rekrytoinneissa, vaikka toisaalta sanovat että naiset tekevät saman työn halvemmalla. Sanovat, että jokaisen pitäisi vapaasti toteuttaa seksuaalisuuttaan, mutta samalla sanovat ettei nainen saisi myydä alastomuudellaan. Sanovat, että kaikilla on samat oikeudet, mutta vain mustat saavat kertoa rasistisia ja naiset seksistisiä vitsejä. Ja lopuksi, mies-päätteiset ammattinimikkeet tulisi poistaa ja korvata sukupuolineutraaleilla termeillä, mutta termi "feminismi" sopii sekä naisten että miesten tasa-arvon edistämiseen.- asiaa247
Ratikkakuski kirjoitti:
Kerrankin hyvää tekstiä sinunkin näppiksestäsi.
Olen samaa mieltä, mut on ollut ennenkin.
Kaikki mitä tarvitsee tietää Naisasialiitto Unionista: se ei hyväksy miehiä jäsenekseen.
Kiivetkää palmuun, Tulva tulee!
- Ikis__M
Surullista että poliisien vähäisiä resursseja tuhlataan moiseen, toivottavasti laittavat mappi ööhön, siihen pyöreään pöydän alla.
- ihanturhaakaikkisaatana
Pyyhkisivät perseet niillä saatana, tai sit saunan sytyttämiseen käyttäs.
- Naisasialooseri1
Ei poliisia tuommoiset kiinnosta, eikä varmasti täyty kansanryhmää vastaan kiihottamisen tunnusmerkit vaikka tyhmä femakko niin kuvittelee.
Niin ei varmasti kiinnosta sekään, jos mä annan sulle täällä tappouhkauksia. ELI OIKEIN HYVIN SITÄ VOISIKIN LYÖDÄ KAIKKIA SUN KALTAISIA MIEHIÄ VAIKKA PARIKYMMENTÄ KERTAA VASARALLA PÄÄHÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Naisasialiitonhaaveet
Ja mustaksi muuttui...
Koska Musta laihentaa tai on ylipäätään paksumpi jos sitä ottaa reikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876