neuvoton!!!

loputonta

Olen loppu. Muutin miehen perässä toiselle paikkakunnalle. Tapasimme netissä ja alussa kaikki oli ihan ok. Alusta asti kalvoi kuinka mies ei "tee mitään".ajaa työkseen rekkaa,joten ajattelin että kun on rankka työ ei jaksa sitten kotona.tein kaiken.siivosin,laitoin ruokaa,leivoin,tein kaikkeni ollakseni hyvä nainen ja että miehen olisi mukava tulla kotiin töistä.nyt hän on ollut kohta 3kk kotona saikulla,itse teen rankkaa ja fyysistä työtä.olen 11 vkolla raskaana.olen henkisesti nyt aivan loppu työn,raskauden aiheuttaman väsymyksen ja pahoinvoinnin takia.lisäksi kotona saisi tehdä kaiken,siivota,laittaa ruuan jne. Vielä työpäivän päälle.ongelmia meillä on ollut kyllä,ja olen ehdottanut parisuhdeterapiaa. Mies ei tietenkään suostu.ongelmana on myös se etten saa järkevää keskustelua mieheni kanssa aikaan,hänen kantansa on että tossa on ovi jos ei miellytä,etsi itsellesi täydellinen mies. Lapsi tulossa, en osaa edes siitä olla iloinen.eipå siitä kukaan kanssani olekaan iloinnut.asiasta ei juuri puhuta.muuttuuko ihminen koskaan? Oppiiko vanha koira uusia temppuja? Mitä teen? Näin en jaksa,enkä halua jatkaa mutta myöskään en halua lasta yksin tehdä.

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekkamiehenmuna

      Mitäs läksit kikkelis kokkelis. Olisit ottanu älykkään rillipään mikä osaa ajatella perhesuunnittelua alusta alkaen.

    • hoit_su

      Kyllä lapsen kanssa pärjää yksinkin. Mieti miten se elämä muka olisi parempaa tuon miehen kanssa,? Tunnut olevan reipas ja työhaluinen, ei kun kamat kasaan ja menoksi. Tsemppiä☺

    • 2ja18

      Palaa takaisin sinne mistä lähdit, jos mahdollista. Kyllä pärjäät lapsen kanssa kaksin. Ajattele, jos siinä roikkuisi aikuinen "lapsi" vielä mukana, niin et varmasti jaksaisi. Parempi yksin, kuin huonossa parisuhteessa.

    • taasnäitäonnettomia

      Oliko vauvakuume?

      Oliko ihan pakko hankkiutua raskaaksi? Oliko pakko? Vai vaan halu?

      • aloittajalletsemppiä

        Raskaana olevan mieltä ei saa pahoittaa, urpo!
        Taisi äidillesikin tulla vauvakuume kun sinut sai. Semmoisia me naiset tupataan olemaan, tiinehtyväisiä ellei ole maho. Tämä vika meistä viisissäkymmenissä paranee.


    • trolliko

      oliko tämä trolli

    • hmmmmmmm

      Mikäs tuossa on ongelma? Muuta takas ja ota oma elämä haltuus. Lapsikin tulossa, mihin sinä nahjusukkoa tarviit.

    • verorunoilija

      Muuta pois ja lapsen synnyttyä, laita palliverot vetämään

    • orjarunoilija

      Ja vastaus kysymykseen: Mies ei tule muuttumaan, kun olet lähtenyt, mies etsii uuden kotiorjan

    • valintakysymys

      ? Mitä kukin suhteesta toivoo. Oletteko keskustelleet?
      Kyllä ainakin nuorena jaksaa monta asiaa. On naisia jotka tehneet maataloustöitä, muutaman muksun, hoitaneet miehen- muunkin porukan ohessa.
      Mutta, edellyttää että sen isoimman taloudellisen vastuun ehtii mies hoitamaan.

      Ja oikeasti on ammatteja jotka vie mehut.
      Raskaansarjan yksinyrittäjät. Ne motomiehet, nosturimiehet, raksojen raskaita tekevät.
      Työkseen sukeltavat, asentajat, lääkärit, jne.

      Itse tein lomittajan töitä. En kokenut raskaaksi hoitaa työ, raskaus, koti, mies, toinen lapsi ja pikkuisen suvunkin passaamisia jolloinkin. Aikaa ei ollut harrastamiseen, paitsi koira.
      Miksi ois pitänyt?
      Se oli sen aikakauden täysi elämä.

      Voisin veikata, että miehesi pohtii isäksi tuloa. Muuttaa asenteitaan kun lapsi syntyy. Miehelle konkretisoituu oma lapsi vasta sylissä ja kun näkee toistuvasti.
      suora mietittävä: miksi valintojaan pitäisi toivoa tapahtumattomiksi? Aina voi muuttaa suuntaa, jos ei näe mitään yhteistä sitten-kun-akselilla. sittenkun lapsenneon, jotain 15.
      Mitä tähänkin iltaan ja siihen toiseen päivämäärään mahtuu? Niiden välille? pohtikaahan tuokin yhdessä.

    • pakkotussu

      Synnytä se kersa,ja jätä sille äijälle se ja lähe menee takas mistä tulitkin....tee siitä äijästä yh.....olis poika pulassa,ja ei taatusti löydä uutta kovin helposti. Sä voit tehdä saman muualla,ota joku mamu seuraavaksi,niin näät millaista on olla orja kun mies ei tee mitään......ihme kitinää aikuiselta naiselta,tee abortti tai jotain......huh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe