Viikonloppu

Kilttiatm

Mitä aiotte tehdä viikonloppuna? Tänään varmaan monen jännämiehen karvainen perse nousee ja laskee naisten haaroissa. Tekisi mieli lähtee vaikka risteilylle mutta eihän sinne yksin voi lähteä. Yksin ei voi oikein tehdä mitään muuta kuin käydä kaupassa ja salilla.

33

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti-kunnollinen-mies

      Tänään pelaan pleikkalla gta 5 ja sit tietokoneella pelaan sit illasta cs:go ja huomenna Lauantaina meen kaverin luo, ku pitää ostaa siltä yks juttu ja katotaan leffaa ja pelataan black ops 3! ja sit sunnuntai menee vaa makoilessa.

      • eararawr

        Miksi et pelaa tietokoneella myös sitä gta 5:sta ?
        Itse latasin netistä gta5 pc:lle ilmaiseksi heti kun peli julkaistiin


      • kiltti-kunnollinen-mies
        eararawr kirjoitti:

        Miksi et pelaa tietokoneella myös sitä gta 5:sta ?
        Itse latasin netistä gta5 pc:lle ilmaiseksi heti kun peli julkaistiin

        Pelaisin muuten, mutta on niin todella hidas netti! Menee pitkään ladatessa.


      • eararawr
        kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:

        Pelaisin muuten, mutta on niin todella hidas netti! Menee pitkään ladatessa.

        Tuo on kyllä totta, taisi olla 70 gb jos muistan oikein.
        Itsellä on 100M netti joten se tuli nopeasti..


      • Kilttiatm
        eararawr kirjoitti:

        Miksi et pelaa tietokoneella myös sitä gta 5:sta ?
        Itse latasin netistä gta5 pc:lle ilmaiseksi heti kun peli julkaistiin

        Pelasin ps 4 sitä gta ta jo aika paljon ja varmaan joskus tulee pelattua lisääkin. Ei ne tykkää tietokoneella pelata mitään sellaisia avoimen maailman pelejä


    • Kilttiatm

      Oon pelannut snookeria netissä ja olen voittanut yli 330 turnausta ja pelimerkkejä on yli miljoona. Oon vähän kyllästynyt kun oon saavuttanut jo kaiken.

    • Naisten käsi ainakin laskee ja nousee lompakosta 20 euron seteli mukanaan.

      • raivotipunen

        Kylläpä sait nyt tästä taas uuden aiheen haukkua kaikkia naisia vaikka ei olis käynyt mielessäkään tuollainen. No mut kiva sulle, että sait taas uutta sisältöä elämään....


      • raivotipunen kirjoitti:

        Kylläpä sait nyt tästä taas uuden aiheen haukkua kaikkia naisia vaikka ei olis käynyt mielessäkään tuollainen. No mut kiva sulle, että sait taas uutta sisältöä elämään....

        Olen ollut yhtä hymyä viimeiset pari päivää. :-D


      • Toivotontapaus
        HC-ätmel kirjoitti:

        Olen ollut yhtä hymyä viimeiset pari päivää. :-D

        Olet hirveä ihminen! Senkin... senkin... JÄNNÄMIES!


      • Toivotontapaus kirjoitti:

        Olet hirveä ihminen! Senkin... senkin... JÄNNÄMIES!

        Aika kaukaa haettu vertaus. :-/


      • Toivotontapaus
        HC-ätmel kirjoitti:

        Aika kaukaa haettu vertaus. :-/

        Eikä ole. Sun valheilla pedattu tiesi alkaa olemaan kohta loppuun käyty, ja kaikille pian paljastuu millainen alfa oletkaan IRL.


    • Toivotontapaus

      Miksi aina puhutaan karvaisista perseistä? Entäs jos jännämies onkin sheivannut perseensä, että pakaralihakset tuntuvat ihanan tiukoilta niitä hivelevän naisen käteen?

      • atännä

        Eihän takapuolessa nyt muutenkaan ole karvoitusta. Jos on karvainen, niin se talja löytyy rinnasta ja selästä, ei takapuolesta. Vai..??


      • Toivotontapaus

      • Nainen_28v

        Voi helv****! :DD


    • rumamaija

      En tee tänäviikonloppuna mitään :( Ja kurkkukin on kipeä.

      • Toivotontapaus

        Varmasti teet. Makaat, nukut, hengität, syöt, elät, kävelet. Ja kärsit (jos kurkku on kipeä). Kaikki mitä teet on mielenkiintoista, olethan palstaytni.


      • rawrasfa
        Toivotontapaus kirjoitti:

        Varmasti teet. Makaat, nukut, hengität, syöt, elät, kävelet. Ja kärsit (jos kurkku on kipeä). Kaikki mitä teet on mielenkiintoista, olethan palstaytni.

        Hyvin suomennettu.
        Vähän sama kun nainen sanoo että "ei löydä ketään", sitäkään ei voi tulkita suoraan niin kuin nainen sanoo vaan nainen "ei löydä ketään tarpeeksi tasokasta miestä"


    • Kilttiatm

      Kyllä rumamaija runkkaa viikonloppuna. Katsoo varmaan netistä uusia dildoja itselleen

      • Nainen_28v

        Jokaisen naisen ja miehen perusoikeus!!! <3


    • Ex------------PUA

      Toipilaana olen.

      Joten jos olo on tarpeeksi jyhmeä, lähden huomenna liikenteeseen.

      Edellisestä kerrasta pamahti jälkitauti, joten en tiedä miten viisasta tuollainen on.

      Että.silleen. voisi kertoa asiantuntijana ja henkilökohtaisena hoitsunani tähän diagnoosinsa.

    • Ruokaa. Jännämiehellä on ollut raskas työviikko, joten hemmottelen häntä huomenna hänen lempiruoallaan jälkkärillään. Jännitystä tuo se, kuinka onnistun niiden valmistamisessa, kun en kumpaakaan ennen ole tehnyt (enkä itse syö, joten en pysty maistamaan).

      • suosittelenn

        Oletko ikinä harkinnut vaihtavasi miehesi kilttiin ja kunnolliseen mieheen?


      • Ex------------PUA

        Et siinä helka tuossa iässä kyllä mitään jälkkäreitä voi tarjota miehellesi. :D

        Mutta muuten hyvä että myönsit että sinäkin valitset jännämiehen, mutta silti valehtelet avoimesti etteivät naiset tekisi niin.

        Näin saamme arvokkaan oppitunnin naisista.


    • yksinasuvamies

      Tämä ilta menee yksinäisyydessä kerrostaloyksiössä.
      Huomenna tulee pari ihmistä käymään.

    • Voisithan tehdä vaikka viikonlopputöitä. Lähdet jo tänään kaupungille kysymään haluavatko naiset ostaa 20 eurolla seksiä.

    • parisuhdemies

      Lunta sataa joten joudun varmaan aamuyöllä töihin auraamaan tietä

    • Nainen_28v

      Saa nähdä. Siivota pitää! Yksinäinen viikonloppu edessä, mutta joskus sekin tekee hyvää.

      • atännä

        Munkin pitäis siivota. Siis pitäisi. Saas nähdä, saanko tänäkään viikonloppuna aikaiseksi. Olis töitä ja treenejä, eikä tuo siivous huvita lainkaan. Alkais vaan olla jo vähän pakko...


      • Kilttiatm

        Naisilla on varmaan aika suttuinen asunto kun ei ole miestä kunnollista siivoomassa


      • Nainen_28v
        Kilttiatm kirjoitti:

        Naisilla on varmaan aika suttuinen asunto kun ei ole miestä kunnollista siivoomassa

        Niin on!!! Nolottaa ihan sikana, nyt niskasta kiinni ja imurin varteen :D


    • vihatipunen

      Mää taidan vaan nukkua...Mä oon niiiin loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe