https://supportersplace.com/fi kokemuksia?

miettivä8430

Hei!
Olen tilaamassa pelipaitaa kyseiseltä sivustolta. Miten on muilla toimitus toiminut?

7

5736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NHLTuotteidenTilaaja

Juuri ostin kyseisestä paikasta pari nhl- hupparia, collegepaidan joulupukinkonttiin ja yhdet collegehousut. Täytyy sanoa että kaikki on ihan viimesen päälle hyvät ja tosiaan torstaina tilasin ja seuraavan viikon keskiviikkona oli noudettavissa läheisestä postista että ei todellakaan paha postitusaikakaan. Voin vain ja ainoastaan suositella lämpimästi kyseistä paikkaa ja omat kaveritkin olleet erittäin tyytyväisiä omiin ostoksiinsa.

• Mikähänkauppaon

tilaus tehty 25.11 ja viesti tullut heiltä, että lähetetty 28.11 ja saat vielä paketti-id:n, jotta voit seurata tilausta. Ei näy eikä kuulu paketista mitään, asiakaspalvelu yhteystietona sähköpostiosoite, josta tulee reply-vastaus. En tällä hetkellä todellakaan suosittele, enkä kirjoita kaverieni puolesta.

• supportplace

onko lähetys tullut perille? oma tilaukseni lähtenyt 30.11 eikä ole pienintäkään hajua missä paketti menee...luvataan nopeat toimitusajat 3-6 päivää. itsellä mennyt nyt 12.. en todellakaan suosittele!!

• KyllästynytOdottelemaan

Mä tilasin 2.12 ja tilaus oli lähetetty 5.12. Vieläkään ei näy pakettia, laitoin jo viestiä että missä mahtaa olla kun postnordin seurantasivustolla viimesin tieto on ruotsista yli viikko sitten. Vastasivat vaan näin:

Emelie Rydberg (Supporters Place)
      13 dec. 11:09 CET

Moi,

Valitettavasti Postnordin seuranta ei toimi vielä Suomessa ja siksi se näyttää jämähtäneen Ruotsiin.
      Lähetys on kyllä matkalla kohti teitä ja saatte sen toivottavasti pian.

Terveisin,
      Supporters Place asiakaspalvelu

• ppjjll

Itse tilasin 12.12. ja tänään oli paketti postilaatikossa. Jännitti kauanko kestää, kun luki näitä kommentteja ja seuranta ei pelittäny vaan jässähti Ruotsin puolelle. Toivottavasti muutkin saaneet jo tilauksensa!

• 1897

Itse olen ostanut lafkasta monta kertaa toimitusajat voivat hieman vaihdella, mut he kelatkaa nyt vähän ei kaikki ole heti ovella tavarat voivat useasti tulla lännenpuolelta. Varsin oiva lafka !!!

• Moikae

Toimiiko palauttaminen kuinka hyvin? Ettei ole isompaa häsläämistä? Esim. jos huppari olikin liian pieni niin palautuu vaivattomasti ja rahat takaisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2293
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      306
      1262
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      737
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      662
    Aihe