Olen seurustellut 1,5vuotta miehen kanssa ja oikeastaan koko ajan on vaivannut se kuinka hän katselee muita naisia, mielestäni liikaa. Ollaan puhuttu aiheesta, hän sanoo että katsoo mitä haluaa ja se ei muutu! Ja että se on kuulemma aivan normaalia. Minusta ei. Tunnen itseni riittämättömäksi. Edellisen miehen kanssa ei ollut ollenkaan moisia ongelmia. Kirjoitan tästä nyt, koska olen harkinnut jopa eroa tämän asian vuoksi, on henkisesti raskasta.
Silloin alkuaikoina jopa kehui minulle kuinka joillakin oli kivat tissit ym. Ja myös se kun hän harrastaa salilla käyntiä niin lukee netistä kaikkien fitness kissojen blogeja ja kuvia katselee, tiedän että hän tykkää sellaisista kropista. Sitäkin on vaikea sietää ja olen sanonut että tuntuu pahalta. Ei hän näe siinä mitään väärää.
Monesti ulkomaan matkoilla katse kääntyy ja bikini pukeisten naisten perään ja korviin asti ulottuva hymy huulilla. Olenko ainut jonka mielestä tuo on liikaa?!
mieheni katselee muita
99
8475
Vastaukset
- mindepinde
Niin ja haluan vielä lisätä tähän hänen lempi tv-ohjelmansa mitä meidän alkuaikoina tullut myös. Viidakon tähtäsi ja Martin ja hengenpelastajat. Ei yhtään epäselvää minkä takia.
- oiud
Seurustelet miehen kanssa joka katsoo Viidakon tähtösiä ja Martinan ohjelmaa?
Et voi olla tosissasi? - sexANDcity
Tuo on vielä mielestäni tervettä, mutta toisaalta siitä on erittäin siis todella lyhyt tie pettämiseen. Oma mieheni juuri tiiraili pyllyjä rannoilla, sitten netissä ja kerran yllätin kun hän ihan huvikseen selaili pettajat.com:in huoria. Ihan kuulemma huvikseen, en uskonut ja annoin potkut miehen persauksille. Minun pylly on paras!
- utelias99
sexANDcity kirjoitti:
Tuo on vielä mielestäni tervettä, mutta toisaalta siitä on erittäin siis todella lyhyt tie pettämiseen. Oma mieheni juuri tiiraili pyllyjä rannoilla, sitten netissä ja kerran yllätin kun hän ihan huvikseen selaili pettajat.com:in huoria. Ihan kuulemma huvikseen, en uskonut ja annoin potkut miehen persauksille. Minun pylly on paras!
Wau tuoppas pyllysi näytille.
- lypsytystäpaljon
otappa aina kun miehesi on kotona.lypsät sen aivan kuivaksi,johan jannulla loppuu muitten misujen katselu.vedät että ammulla ei kävelemään pääse.osta erilaisia lypsylaitteita ja lypsät hormoonit pihalle.epäilen että sillä latautuu nopeaan ja taas katselee muita.mutta kun lypsytät sen kuiviin johan loppuu muitten katseleminen
- tolloke
Kanis hommata sokea mies
- paljonsaanut
miehelläsi on kova vietti saada paljon astutuksia naisten kanssa.luonto on valitettavasti sellainen että lisääntymisvietti on hänellä kova.ei lisääntymisvietti tarkouita sitä että huolehtisi jälkikasvusta vaan paljon astuttua vastakkaista sukuopulta olevia naisia.mitä enemmän ehtii elämänsäaikan astua sitä suurempi mahdollisuus on jatkaa
- rakokunrako
paljonsaanut kirjoitti:
miehelläsi on kova vietti saada paljon astutuksia naisten kanssa.luonto on valitettavasti sellainen että lisääntymisvietti on hänellä kova.ei lisääntymisvietti tarkouita sitä että huolehtisi jälkikasvusta vaan paljon astuttua vastakkaista sukuopulta olevia naisia.mitä enemmän ehtii elämänsäaikan astua sitä suurempi mahdollisuus on jatkaa
Osuit naulankantaan
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisellapuolella : )
Yksikään mies ei voi sanoa, etteikö ole pettänyt, jos/kun niin sanoo Valehtelee ihan varmasti. Ja mitä sitten, kunhan EI tautia tuo tullessaan.
Rako kun rako, nakki kun nakki. - synnynnäinen
KOEMUS ON SE ON TOSI INHOTAVAA,OLEN EDELLEEN TÄLLÄISEN MIEHEN KANSSA JOPA NAIMISISSA,OLEN SEN VERRAN JO IÄKÄS ETTÄ EN VIITSI EROTA,MUT SITÄ HÄN EI IKINÄ LOPETA,OLEN TUTKINUT ASIAA ET SE ON SYNNYNNÄINEN VIKA ELI JUURI NOI SAMAT SANAT ON MUN MIES SANONUT,JOS OLISIN NUOREMPI EN ALKAIS KATSOMAAN,ITSELLÄ EI KOSKAAN KÄY MIELESSÄ VILKUILLA TAI FLIRTATA VAIKKA OLEN YKSIN OLLUT,MUT TOI EI OLE NORMAALIA SE LOUKKAA TODELLA TULEE USEIN TOSI PAHA MIELI SILLÄ EN JUURIA HALUA HÄNEN KANSSAAN LÄHTEÄ OIKEIN MIHINKÄÄN JUHLIINKAAN,YKSI SYY MIKSI OLEN TÄSSÄ SUHTEESSA PYSYNYT ET HÄN ON MUUTEN KILTTI EI HAKKAA EIKÄ HUUDA JA MUUT KOTIASIAT HOITUU HYVIN ,LÄHISYYS ON HÄNELLÄ VIILEETÄ,,ET ELÄN KUIN ERAKKO AIKA YKSINÄISTÄ ELÄMÄÄ,SORRUN USEIN PELAAN NETTIPELEJÄ,LAULAN YKSIN KARAOKEA TV-OHJELMATKIN ON AIVAN ERIT.NEUVO TUTUKI ITSEÄSI JAKSATKO OLLA ERINLAISEN IHMISEN KANSSA MITÄ ITSE OLE KOSKA HÄN EI SITÄ LOPETA IKINÄ.
- mammaviiskytnamia
niin se on.itse olen nainen ja katselen nuoria poikia.ovat kivan näköisiä.metsästän niitä ja saan kaiken itselleni.ovat virilejä jaksavat painaa.miksi tyytyä isomahaisiin vanhoihin karjuihin jotka haisee ties mille,ja vanhalle kaljalle.ottakaa naiset ilo irti elämästä ja nauttikaa kun nuoret poijat teitä rettuuttaa.se tuntuu mahtavalle.ja saavat kokemusta mitä mimmille voi tehdä namia elämään.
- hillitseminen
paljonsaanut kirjoitti:
Yteiselämä on muutakin kuin naimista ja hehkutusta puolin ja toisin,on parisuhteita jotka haluavat tehdä elämässä paljon muuta,rakentaa kotia matkustella hoitaa lapsia yhdessä ja nauttivat yhdessä elämän iloista järkeväsi,MUT VALITETTAVASTI TÄLLÄISIA PAREJA ON TODELLA VÄHÄN.mut ei he eroakkaan mut näissä suhteissa jompi kumpi aina saalistaa tai molemmat eivät kestä,nähnyt ja kuulut ja ollut omakohtaista 45vuotta,itse tykkään et kuljetaan käsikädessä eletään rauhallista ja seesteistä elämää,nuorena täytyy kokoea silloin kun kulkee yksin ettei ketään loukkaa,ikävä kyllä kaikki läheskään ei pysty tähän
sexANDcity kirjoitti:
"sexANDcity" mulla on elämässäni aina ollut totuutena
OLEN YHDEN NAISEN MIES ;)))
Tuo peppusi minulle nautittavakseni, saat itsekin jotain hyvää hyvin ;)))- ÄijäUlosParasTulos
lypsytystäpaljon kirjoitti:
otappa aina kun miehesi on kotona.lypsät sen aivan kuivaksi,johan jannulla loppuu muitten misujen katselu.vedät että ammulla ei kävelemään pääse.osta erilaisia lypsylaitteita ja lypsät hormoonit pihalle.epäilen että sillä latautuu nopeaan ja taas katselee muita.mutta kun lypsytät sen kuiviin johan loppuu muitten katseleminen
Ei se auta yhtään mitään. Naiset on palstoillakin kertoneet että aikoinaan ajattelivat että kun oikein harrastaa seksiä olan takaa niin mies ei mene vieraisiin ja mitä vielä. Samalla lailla juoksee, tuo ei ole mikään hyvä ohje.
Paras ohje on että potku tuollaisille miehille. Vika on niiden korvien välissä. Niitä ei mikään saa ikinä kylliksi tyydytettyä. - Anonyymi
mammaviiskytnamia kirjoitti:
niin se on.itse olen nainen ja katselen nuoria poikia.ovat kivan näköisiä.metsästän niitä ja saan kaiken itselleni.ovat virilejä jaksavat painaa.miksi tyytyä isomahaisiin vanhoihin karjuihin jotka haisee ties mille,ja vanhalle kaljalle.ottakaa naiset ilo irti elämästä ja nauttikaa kun nuoret poijat teitä rettuuttaa.se tuntuu mahtavalle.ja saavat kokemusta mitä mimmille voi tehdä namia elämään.
Vaikutat tyhmältä vanhalta huo..... lopeta jo teet itsesi naurunalaiseksi.
- missyyn
Tuntuu sieltämättömältä, jos kumppani ei sen vertaa kunnioita rakastaan,ettei katsele muita varsinkin silloin , kun oma kumppani on läsnä. Ei joka kaunista naista tarvi kyylätä, kun vastaan tulee. Edellinen kumppanisi sen älysi,että naisesta ei useinkaan tunnu mukavalta miehen kyylääminen muita,vaikka oma nainen siitä sanoisikaan ääneen. On sellasia äänettömiä sopimuksia sääntöjä mitä kunnioittaa sillon, kun oma kumppani on läsnä. Tää pätee miehiin kuin naisiinkin. Useat naiset eivät vain näistä asioista puhu. Ärsyttää se silti heitä. Auta armias, jos nainen kyyläis kaikkia hyvän näkösiä miehiä siitähän yhtälailla kitinä kuuluu. Sitä ei vaannnsillon huomata, kun se omalle kohdalle tulee( miehelle)
- jepajeeeee
katsoin 3vuotta samaa naista. en vilkuillut toisia, en edes miettinyt toisia naisia. keskityin vain yhteen. pidin vain yhden naisen numeroa puhelimessani. Nainen tiesi etten voisi pettää. nainen petti. Olin liian turvallinen vaihtoehto. Nainen luuli etten oisi saanut ketään toista. Tosiasiassa en vain halunnut keskittyä keneenkään toiseen. Lisäksi nainen oletti mun olevan hänen kanssaan vielä pettämisen jälkeenkin...
Nyt kun miehesi katsoo muita naisia, ehkä vähän lirkuttelee, niin olet ns. tossun alla. Joudut miellyttää miestäs jotta se pysyis. Mies on äijä joka saattaa lähteä jos teet huonoa ruokaa tai pihtaat seksissä. Tällä tavalla mies saa sut pysymään uskollisena. Jos mies muuttuu liian kiltiksi, häntä petetään. Kokenut tämän monesti ja piti ihan opetella olemaan jonkinverran mulkku saadakseen naista. Ehkä häntäkin on petetty aiemmin kun ollut liian mukava, eikä luota suhun tarpeeksi... Jos mies katsois sua päivästä toiseen silmästä silmään rakastuen, hän on paljon haavoittuvaisempi kuin silloin jos katselee muita naisia. Hän ei välttämättä rakasta sua, tai sitten ei uskalla rakastaa. Miehen rakkaus on erilaista kuin naisen rakkaus. Mies pystyy 5vuottakin murehtimaan edellistä rakastaan. Ei nainen semmoseen pysty. SIksi parempi on olla rakastumatta niin ei silloin erokaan tunnu missään.- Miehesionidiootti
Et taida olla ihan tervejärkinen. Parisuhteessa ei kuulu kilpailla kumppanin kanssa, eikä kuulu tehdä toista mustasukkaiseksi tai pitää toista varpaillaan. Sellainen kuuluu huonoon parisuhteeseen. Kirjoituksessasi menee kaikki asiat sekaisin. Miehen suoraselkäisyys on aivan olennainen asia parisuhteessa. Pelimiesten parisuhteet päättyvät aina lopulta ja parisuhdekeskeisten miesten parisuhteet säilyvät vuosikymmeniä.
Aloittajan parisuhde on sairas. En itse katselisi päivääkään tuollaista miestä. Mies on keskenkasvuinen tunne-elämältään, jos ei halua rakentaa hyvää parisuhdetta. Ilmeisesti hän ei kunnioita teidän suhdettanne pätkääkään eikä häntä kiinnosta selvästikään sinun tunteesi. Onko hän tunnevammainen, ei tunne empatiaa? Jos toinen voi parisuhteessa huonosti, koska toinen katselee muita kumppaneita, niin eihän sellaisesta voi toista kunnioittava kumppani olla välittämättä. Normaali ihminen joka välittää kumppanistaan, lopettaa asiat jotka tuottavat toiselle pahaa oloa.
Kysypäs mieheltäsi, että eikö hän välitä sinun tunteistasi tai eikö hän ajattele, että voisitte elää loppuelämäänne yhdessä? Jos mies ei halua muuttua ja voit itse pahoin parisuhteessa, ei teitä ole luotu yhteen. Parisuhteen pitää kuitenkin olla iloa elämään tuottava asia. - muistin30vikää31
mitä vittua... vai ei muka muista 5vuoden päähän? oot deitannu vaan dementikkoja sitten.. onnea vanhainkotiin...
- jepajeeee
tuu mun luo.. saa äijä jäädä yksin kattomaan jotain telsuu. paa mailiosottees ja paikkakunta.
- piparimankeli
No anna samalla mitalla takaisin! Miehiähän tällä pallolla riittää, niin katseltavaksi kuin kosketeltavaksikin. ; )
- valvomaton444
Ootko sä joku valvoja ja päätät, mitä kukin saa katsoa?
- SinäköMukaSuljetSilmäsi
Eli pitäiskö miehelle pukea jotkut hevosten silmälaput joiden johdosta ei näe kuin just eteenpäin? Käsittämätöntä narsistisuutta ja miesvihaa tämäkin palsta täynnä. Terveen itsetunnon omaava nainen ymmärtää sen että mies näkee niitä muita naisia niin kauppa reissuilla, kahviloissa, baareissa, kaduilla, televisiossa yms. Jos noista vetää herneen nokkaan niin saa sellainen ämmä mun puolestani vaikka lähteä. Mun naisystävänikin on sanonut että katsella saat muita naisia mutta et koskea. Sama hänelle miesten osalta. Ei kauneus maailmasta mihinkään lopu vaikka parisuhteeseen meneekin.
Itse näen lähes päivittäin kauniita upean näköisiä naisia liikenteessä ja mikäs sen mukavampaa kun suomi on kaunokaisia täynnä silmien iloksi. Mulla vaan on se valittu kaikista kaunein mielitietty odottamassa ja iltaisin tulossa kainaloon joten muu kauneus ei aiheuta itselleni ongelmaa kun kaikkein kaunein on kotona. Se että sulle miehen naisten katselu on ongelma niin katsohan asia toisinpäin. Miksi pukeudut kuten arvata saattaa kaikista kireinpiin farkkuihin/housuihin, avonaisiin paitoihin ja kireisiin toppeihin? Laittelet hiuksiasi ja naamaasi tunnin aamulla yms..... Turha sanoa että vain miehesi vuoksi diipadaapaa kyllä teet sen juurikin niiden muidenkin miesten vuoksi. Haluat että sinun perääsi kuolataan ja teet sen tarkoituksella mutta et halua miehesi näkevän muita naisia vaikka heilläkin se tarkoitus on tasan sama kuin sulla. Jos itsetuntosi ei riitä siihen että maailmassa on muitakin naisia kuin sinä et ole valmis suhteisiin. Kehitä itseäsi ja hanki itsetunto ja seurustele vasta sitten.- Maakutsuu
Maailma ei ole pelkkää seksiä. Nainen saa pukeutua ihan itsensä vuoksi miten haluaa. Eivät naiset pukeudu miehiä varten. Kyllä oli taas naurettava juttu ja kuvastaa sairaita ja vääristyneitä arvoja. Olethan ymmärtänyt, että tuijottaa ei saa myöskään kauniita naisia? Ei heitä kiinnosta sinun kuolaamisesi lainkaan. Se on häiritsevää. Ei hyvä tavat jää pelkkään koskemiseen. Myös tuijottaminen on täysin moukkamaista. Taidat olla sellainen likainen setämies, joka kuolaa jokaista teinityttöä. Teinit ei vaan innostu sinusta, eikä heitä pätkääkään kiinnosta, mikä pukeutuminen on sinusta seksikästä tai kaunista.
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan? - M47vee_
Järkevä kommentti edellä. Kaikki kaipaavat huomiota ja myös huomaavat kanssaihmiset. No, arabimaissa tuota ehkä yritetään rajoittaa burkhan avulla. Mutta vakavasti puhuen, jos laittautuminen, huomaaminen ja huomioiminen pysyy _hyvän maun rajoissa_, ei asiassa ole mielestän mitään tuomittavaa. Normaalia kohteliasta sosiaalista kanssakäymistä.
Tuo toisten katsominen ja/tai huomion kerääminen voi korostua myös siitä syystä, että puolisot eivät pitkässä suhteessa enää huomioi toisiaan myös miehenä ja naisena. Suhde on päässyt muuttumaan liian arkipäiväiseksi. Silloin voi alkaa suorastaan kerjäämään, että toiset huomaavat. Kun oma kulta ei koskaan edes katso perään.
Parisuhteeseen kuuluvalla normaalilla huomioimisella en nyt tarkoita mitään hepeneitä, kynttiläillallisia tai sitä, että julkisella paikalla pitäisi kaulailla teinipariskuntien tapaan. Paljon vähempikin teko riittää osoittamaan, että tuntee yhä vetovoimaa omaa kumppaniaan kohtaan.
Mitä olen tuttujen neli-viisykymppisten, 10-20 vuotta aviossa olleiden miesten ja naisten kanssa jutellut, suhteen arkipäiväistyminen on kovin yleinen ja valitettava ongelma. - SinäköMukaSuljetSilmäsi
Maakutsuu kirjoitti:
Maailma ei ole pelkkää seksiä. Nainen saa pukeutua ihan itsensä vuoksi miten haluaa. Eivät naiset pukeudu miehiä varten. Kyllä oli taas naurettava juttu ja kuvastaa sairaita ja vääristyneitä arvoja. Olethan ymmärtänyt, että tuijottaa ei saa myöskään kauniita naisia? Ei heitä kiinnosta sinun kuolaamisesi lainkaan. Se on häiritsevää. Ei hyvä tavat jää pelkkään koskemiseen. Myös tuijottaminen on täysin moukkamaista. Taidat olla sellainen likainen setämies, joka kuolaa jokaista teinityttöä. Teinit ei vaan innostu sinusta, eikä heitä pätkääkään kiinnosta, mikä pukeutuminen on sinusta seksikästä tai kaunista.
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan?No huhhuh mitä feminististä paskaa!!! "Pukeutuu itseään varten" Yhtä idioottimainen kommentti ja samaa tasoa kuin jättäisi nälkäisen kissan vartioimaan undulaattia kauppareissun ajaksi. Olisin valmis koko omaisuuteni lyömään vetoa jos näkisin sen päivän että maailmassa ei olisi yhtään miestä ja vain naiset ja hetero naiset jäljellä. Yksikään nainen ei pukeutuisi "itseään varten" epämiellyttäviin ja kireisiin vaatteisiin ja rintoja esiin tuoviin paitoihin saati sotamaalauksiin. Se on fakta. Haluaisin myös nähdä sen syrjäisellä eräkämpällä viikkoja yksin olevan naisen joka tälläytyy "vain itseään varten" joka päivä vartalon myötäisiin vaatteisiin ja meikkeihin!! Joo tiedät itsekin että suollat soopaa minkä ehdit. Pidä myöskin itse silmäsi suljettuina kun liikut ulkona kuten naisilla on tapana sanoa "katselemassa ihmisiä" Hittoako sinäkään heitä tuijotat kun se ei mielestäsi ole hyvien tapojen mukaista. Tuskin edes olet parisuhteessakaan koskaan ollut kun ethän sä voi kuolata ja haluta ihmistä jota et koskaan ole edes nähnyt saati sanoa edes komeaksi. Ja teinifantasiasi voit pitää omana tietonasi kun näkyy puhuminen puutetta korostavan.
Maakutsuu kirjoitti:
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan?Minä olenkin aina sanonut, että naiset pukeutuvat camel-toen paljastaviin housuihin, vesirajamekkoihin ja avokauluksisiin paitoihin vain omaksi ilokseen. ;-)
- 8plus7
Maakutsuu kirjoitti:
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan?http://keskustelu.suomi24.fi/t/14071704/palstanaiset
Siinä sinulle muutamia naistenkin vastauksia tuijotteluun. Että "ihan itseäni varten vaan" - Näitätaas
Maakutsuu kirjoitti:
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan?Ja sitten heräsit ja päästit häränpyllyn ulos.
Kun sinä tulet kertomaan miten nainen saa pukeutua ITSENSÄ vuoksi miten haluaa, niin teepä se, että kun aiot viettää leppoisan kotiviikonlopun, niin käyt alkuun kampaajalla, vedät täydet meikin kasvoillesi, puet pushupit ja kireän paidan sekä korkkarit ja vietät koko viikonlopun niissä IHAN VAIN ITSESI vuoksi yksiksesi niiden mukavien pieruverkkareiden sijasta.
Jos harrastat tuollaista, vasta sitten olisi olemassa edes jonkinlainen mahdollisuus uskoa että tekisit sen tosiaan vain itsesi vuoksi.
Jos lähdet ulos ja kohennat ulkonäköäsi sen takia, voit toki valehdella itsellesi tekeväsi sen vain itsesi vuoksi, mutta ihminen joka kohentaa ulkonäköään ulos lähtiessään tekee sen juurikin peilatakseen siitä muiden reaktioita tai luodakseen itsestä ulospäin tietynlaisen kuvan ja se kuva luodaan juuri niille muille. Itselle ei ole tarvitse esittää yhtään mitään.
Ihminen joka ei tosiaan välitä muiden mielipiteistä ei tuhlaa aikaansa peilin edessä ja esim. mieti näyttääkö tämä hyvältä päälläni vai ei. Se kun olisi täyttä ajan hukkaamista jos muiden mielipiteillä ei olisi merkitystä.
Ellet sitten ole tarinoiden ehta Narkissos joka käytti kaiken aikansa vain ihailemalla itseään veden pinnasta, koska piti itseään niin kauniina että hänen kaikki aikansa kului oman ulkonäkönsä ihailuun, mutta ainakin hän toki teki sen vain ja puhtaasti itsensä vuoksi.
Eli kerrotko tosiaan olevasi ehta Narkissos? Että pukeudut epämukaviin ja epäkäytännöllisiin vaatteisiin vain ihaillaksisi itseäsi koska kenelläkään muilla ei ole väliä.
"Olethan ymmärtänyt, että tuijottaa ei saa myöskään kauniita naisia?"
Et ole vielä sen vertaa viisautta kerännyt tajutaksesi että sinä et ole kaikkien naisten äänitorvi?
Sinä puhut vain ja ainoastaan omasta puolestasi, et muiden. Sinulla voi olla jopa kavereita joilla on samoja mielipiteitä kuin sinulla, mutta siltikin puhut edelleen vain ja ainoastaan omasta puolestasi.
Tuolla on vaikka paljon kauniita naisia jotka pukeutuvat ja laittautuvat näyttävästi juuri siksi, koska he nauttivat saamastaan huomiosta ja katseista ja flirttailusta.
Jos sinä et sitä tee, se on sinun asiasi, mutta älä tule kertomaan että sinä olisit joku mittatikku jonka mukaan naiset määritellään tai kaikkien naisten ylin kuningatar (tai lähinnä heidän äitinsä) jonka mukaan muut elämänsä järjestävät ja käyttäytyvät ja ajattelevat kuten sinä.
Naiset eivät ole mikään kollektiivinen tietoisuus ja jaa samoja ajatuksia tai arvoja tai mielipiteitä, kuten eivät tee miehetkään. - oujeebabe
Maakutsuu kirjoitti:
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan?Mää ainakin muna pystyssä vahtaan muijia salilla ja ne tykkää siitä.
- TilaamallaKatseit
Maakutsuu kirjoitti:
Tajuatko, että naiset eivät halua että heidän peräänsä kuolataan?Se joka pukeutuu seksikkäästi haluaa varmasti että perään kuolataan. Se on fakta, muu on paskapuhetta.
Mitä enemmän tussu ja tissit esillä sitä varmemmin haluaa että perään kuolataan. Turha valehdella mitään muuta.
Tussu esillä ja ei halua seksiä, pyllistellen sinne tänne, no mitä semmonen haluaa, haluaako se että saa haukkua muita tirkistelijöiksi vai? Joku korvien välissä vinksahtanut fetissi itseään seksistisesti pukevalla on ellei seksiä tai tuijottelua halua. Se on vain faktaa se.
- Marga-Reeta
Hyvä mindepinde! Tottakai miesystäväsi käytös on moukkamaista ja sivistymätöntä. Siitä on oikeus pahastua, eikä kenestäkään naisesta tuntuisi mukavalta.
Miehen suurin ongelma on henkinen sivistymättömyys, johon liittyvät hänen mieltymystensä tasot.
Kauniissa vartalossa ei ole mitään pahaa, mutta että hän keskittyy niihin niin avoimesti sinun nähtesi, tekee katselemisesta halpamaista.
Se, ettei hän ota tunteitasi huomioon, on erittäin epäempaattinen luonteenpiirre. Enää sinun ei kannata asiasta huomauttaa hänelle. Ei missään nimessä, koska se alentaa sinua ja tekee sinusta onnenkerjäläisen.
On parempi, ettet ole huomaavinasi hänen silmiensä killitystä, kun hän kuolaa naisten intiimiosien perään. Nosta pääsi pystyyn ylpeänä ja ole tietoinen omasta arvokkuudestasi. Sinun ei tarvitse penätä arvoasi moukkamieheltä.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
Joko hyväksyt ylpeänä itsesi ja oman arvosi ja vaikenet kuoliaaksi hänen tuijottelunsa ja naisten katselun.
Tai lopetat koko seurustelusuhteen ilman selityksiä. Herra saakoon maistaa täten omaa lääkettään ja miettiköön siten, missä mahtoi mennä vikaan.
Älä ole kynnysmatto, jollaiseksi hän yrittää sinua tehdä. - alni
Voi voi. Kirjoitustasi luettuani tuli mieleen, oletko huomannut itsessäsi jotain vikaa. Annatko tilaa toiselle vai olitko alun perin suhteenne kyylääjä, jolle kaikki paisuu otsalohkossasi pettämiseen, sen yritykseen, sinun aliarvioimiseen. Onko oma minäkuvasi kohdallaan???
- kukkahattumummo
Olet päätynyt yhteen pinnallisen ja kehittymättömän pikkupojan kanssa. Onnelliseksi et siinä suhteessa tule. Etsi naista ihmisenä arvostava mies itsellesi, sellaisiakin on olemassa. Itse olin läheisriippuvuussuhteessa useita vuosia KAIKKIEN muiden naisten perään kuolaavan miehen kanssa ja voin sanoa, että ei ikinä, ei ikinä, ei enää, ei ikinä. Kokosin itsetuntoni rippeet ja ajattelin "otapa sinä vain sitten kuka tahansa, minä se en ole".
Nykyaikana on valitettavan yleistä, että seurustellaan tyylillä "kunhan on joku". Missä on rakkaus?
Jokainen päivä minkä siinä suhteessa vielä vietät, on ajan haaskausta. Elämä on arvokasta ja aika rajallinen. - Samaanilmiööntörmännyt
Miehesi on kirjoituksesi perusteella aika ulkonäkö suuntautunut ihminen ja hän ei ilmeisesti edes tajua loukkaavasi sinua. Kyllähän ne miehet kauniita naisia tuijottaa ja myös naiset komeita miehiä, mutta samalla olisi hienoa, että osaisivat myös näyttää arvostavansa sitä omaa puolisoaan. Kannattaa olla rehellinen ja kertoa, että asia loukkaa sinua, eikä kärsiä suotta. Jos muutosta hänen käytökseensä ei tule, niin ehkä hänellä itsellään on tosiaan ongelma eikä hän ole henkisellä tasolla täysikasvuinen aikuinen ja tieten tahtoen haluaa latistaa sinun itsetuntoasi ja saada sinut kokemaan sitä riittämättömyyden tunnetta. Ihan yhtä lailla naistenkin tulisi arvostaa sitä omaa puolisoaan ettei hän kokisi itseään itsestäänselvyydeksi. Eli molemminpuolista arvostusta kehiin ja myös itsensä rakastamisen opettelua ettei annan toisen kohdella itseään millä lailla tahansa.
- mindepinde
Kiitos vastauksista!
Näköjään osa porukasta sanaa mieltä kuin minä, osa taas vaikuttaa samankaltaisilta kuin mieheni.
Päätin lisätä kun tuli ehdotuksia että katsele sinäkin miehiä.... no se ei onnistu minulta, taidan olla niin täysin yhden miehen nainen ja ei ole edes tarvetta muita katsella varattuna.
Mieheni on muuten niin täydellisen ihana, välitän aivan hirveästi hänestä. En tiedä mitä teen, mutta jos tämä jatkuu niin tiedän etten semmoista halua loppu elämäkseni. Olisi niin ihana vaan tuntea itseni "hänen elämänsä ainoaksi naiseksi".- HaeApua
Miksi kysyt ylipäätään täältä asioita jos haet vain yhden näkökulman vastauksia? "Näköjään osa porukasta sanaa mieltä kuin minä, osa taas vaikuttaa samankaltaisilta kuin mieheni." Suoraansanottuna sulla ei ollut edes mitään kysyttävää vaan hait pönkitystä omille näkemyksillesi. Jos joku puolsi miestä oli vastaus auttamattomasti väärä. Näyt olevan muutenkin harvinaisen idiootti näkemyksinesi "Päätin lisätä kun tuli ehdotuksia että katsele sinäkin miehiä.... no se ei onnistu minulta, taidan olla niin täysin yhden miehen nainen ja ei ole edes tarvetta muita katsella varattuna." Sekin selviää edeltä. Jos telkkarista tulee missikisat kiellät varmaan miestä katselemasta niitäkin koska sehän auttamattomasti tarkoittaa että hän haluaa niitä missejä. Sulla on sekä itsetunto että mustasukkaisuus ongelma. Joko haet niihin apua tai eroat ja yritätä etsiä uuden jonka saat kahlittua neljän seinän sisään ettei vahingossa näkisi muita naisia ja netti sekä tv ehdottomasti kiellettävä eikösniin?
- vitunmiehet
En oikeasti kestä miehiä... No, poikaystäväsi ei selvästikkään arvosta sinua tarpeeksi. Oletan että hän tietää että tuollainen häiritsee sinua ja huonontaa itseluottamustasi, mutta kuitenkaan hän ei ole valmis muuttamaan tapojaan. Mielestäni teidän pitäisi puhua asiat kokonaan läpi. Kerrot hänelle miltä sinusta tuntuu ja keskustelette siitä, että voisiko hän vähentää muiden naisten tiirailemista ja kommentoimista varsinkin sinun läsnäollessasi. Jos poikaystäväsi ei ole valmis muuttamaan itseään, on se aika selvää että hän ei ole se oikea sinulle. Voit myös tietenkin aina antaa hänen maistaa omaa lääkettään ja alkaa katselemaan ja kommentoimaan muita jätkiä hänen seurassaan.
Kaikki miehet katselevat naisia. Se on vähän kuin suklaan syönti: harmiton huvi, kunhan pysyy kohtuudessa.
Tosin miehesi on moukka, jos jää tuijottamaan ja tekee sitä sinunkin seurassasi.Tähän ei ole mitään lisättävää. Paitsi että itse tietysti päätät, kehtaatko liikkua moukan kanssa. Hänen käytöksensä ei ole sinun häpeäsi, mutta jos yhdessä nolottaa liikkua niin eihän se kovin lupaavaa ole suhteen jatkon kannalta.
- Oppeliini1
Mikäli miehesi todella tollottaa muita naisia silloin kun olette yhdessä liikkeellä, se antaa itsestään todellisen idioottitollon kuvan.
Jokainen meistä huomioi muita ihmisiä muttä kertomasi mukaan tuo mies alittaa huomiointikyvyissään kaikki rajat.
Miksi sinä VALITSET tuon tason junttitollon seuralaiseksesi, menee yli ymmärryksen. - sposkp
Missään nimessä miehesi käytös ei ole hyväksyttävää, tai tavanomaista. Minulla on elämäni aikana ollut 4 pitkää parisuhdetta 3v-7v, ja yhdessäkään ei moista ole tapahtunut.
Minä lähtisin kävelemään jo siinä vaiheessa, jos mies ihan oikeasti haluais katsoa jotain Viidakon tähtösiä töllöstä...
Toki varmasti minunkin mieheni pitää muitakin naisia kauniina, kuin vain minua. Hänellä on kuitenkin sitoutuminen minua kohtaan, joten ei todellakaan osoita kiinnostusta muita naisia kohtaan. Se olisi huonoa käytöstä. Jos on sitoutunut parisuhteeseen, niin mikä pointti on siinä muiden ihailussa? Ei mikään.
Kenenkään ei tarvitse olla tuollaisessa suhteessa, jossa sinun tunteita ei kunnioiteta yhtään, eikä selvästikään ole sitoutumista juurikaan.
Joku täällä väänsi juttua jostain silmälapuista yms... Naurettava esimerkki. Kyllähän mies tai nainen saa nähdä toisen sukupuolen, mutta on aivan eri asia katsoa "sillä silmällä". Sitä ei pidä tapahtua. - yykaakooneeviikuu
Mun aviomieheni on katsellut muita naisia kohta 20 vuotta kestäneen onnellisen liittomme ajan eikä se ole horjuttanut minun asemaani hänen elämänsä valittuna. Et mä sit varmaan oon aikas sokee ja tyhmä, kun en tajuu, et se siis panee niit kaikkii jossain ladon takana.
Ai että. It's a bliss being this stupid!- KYYLÄ1
Kysehän ei ole pelkästä katselemisesta. Miehet katselee naisia ja naiset miehiä. Kyse on siitä, että aloittajan mies myös kehuu vaimollensa (en ole nyt varma oliko vaimo vai ty), yhtäkaikki yksi ja sama, mutta onko sinusta fiksua ja asiallista kehua vierasta naista omalle vaimolle/tyttöystävälle/kihlatulle? Ei todellakaan. Sehän antaa kuvan siitä, minä toinen pitää sitä puolisoaan, kaverina. Fiksut ihmiset pitävät mölyt mahassansa ja kommentoivat asiaa vain KAVEREILLE, siis oikeille kavereille. Koittakaa nyt ajatella sitä toista osapuoltakin ja yrittäkää olla edes sen verran fiksuja. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi koko ajan kehuisi muita sinulle? Kuuntelisit tuota vähintään pari kertaa viikko ja pikkuhiljaa alkaisit katsella itseäsi eri silmin peilistä, vertaat itseäsi muihin... Kyllä siinä alkaa pikkuhiljaa itsetunto karisemaan, ei sellaista rautapersettä ole kenessäkään, ei edes mihissä
- Anonyymi
Et kunnioita itseäsi. Annat vain katsella muita. Rajansa kaikella.
- huonolleKuulostaa
Pienet on murheet sulla, olisit onnellinen, ajat miehen pois tuolla käytökselläs.
- puolustuson
Miesten mielestä se kauhea vääryys, jos nainen katselisi muita miehiä ja firttailisi.
Nainen kun kuolaa liehittelee muita miehen ollessa paikalla ja mies alkaa kitiseen vierellä. Tämä kun on toisin päin niin joku
mies täällä väittää ,että saat sillä pois miehen elämästä. Jännä,että mies saa puolustaa miestä, mutta nainen ei saa puolustaa naista.- DontTrip
No onko täällä nyt puhuttu flirttailusta, liehittelystä, eikös kyse ollut katsomisesta, johon toinen ylireagoi.
- 7267
Siinä vaiheessa kun kiinnostukseni katoaa myös vaimoni huolestuu!
Olen mm. yrittänyt houkutella vaimoani salille mainiten, että siellä käy eri-ikäisiä, vaihtelevan kuntoisia naisia joukossa todella hyvässä kunnossa olevia nuoria. Ei tehoa.
Vastaavasti, vaimoni on ripustanut eteisemme seinälle Espanjan kaupunkimme futisjoukkueen poikakalenterin. Erinomaista, että vaimolla on vielä kiinnostusta. Jätkät ovat niin luisia ja nälkiintyneen näköisiä, etten koe vertailua uhkaksi. Sitäpaitsi, minä olen paikalla, heput 4000km:n päässä.- söklöled
Ei kovin terve suhde teillä, minun mielestäni... Itse pidän ääliöinä niin miehiä kuin naisiakin, jotka saavat kiksejö seinakalentereista tai katsovat "sillä silmällä" salilla vieraita ihmisiä. Ei ole älyllisesti kovin kehittynyt seksuaalisuus.
Kukin tyylillään, mutta tuo ei toimisi meillä.
- Mustasukkaisuutta
Mustasukkaisuus on sairaus, josta on vaikea parantua.
- Murupulla
Ei tuo mitään seurustelua ole. Lähe oikeasti vittu menee jos vähääkään itseäsi kunnioitat ja mielenterveytes on sulle tärkeä.
Moi
Jätä se ! Itselläni on aina sama ongelma, en riitä sille koskaan.......aina on muitakin naisia kyttäämässä ja salailua mun selän takana.....tuttua hom- maa ! Yks ex on häipynyt taas jonnekin hiiteen taas uuden muijan kans, ei yks kerrallaan riitä sille, pitää olla monta muijaa kerralla......sillä on joka kuukaudelle oma muija.....Tuo on pettämistä pahimmillaan, valitettavasti. Ei kannata jatkaa sitä. Hyvää jatkoa sulle, missä oletkaan !- varmatieto87
Jos miehesi saa mahdollisuuden pettää. Niin pettää varmasti!
Jos mies on luotettava ei haittaa vaikka katselee, ei sinun asema siitä järky. Katselu ei silloin tarkoita että, sinun asema muuttuu. Mies on sellainen, nauttii silmillään näkemästään, silti rakastaa omaa naistaan yli kaiken. Mutta sinun pitäisi saada selvyys siitä oletko sinä rakas ja kaiken muun katselun yläpuolella.
- Rdffdfdf00
se ei rakasta sua
- Sgyjjjikk
Kyllä tuollainen "toisten naisten metsästys" loukkaa. Mitäs jos sinä alkaisitkin tuijotella miehiä... eli jos et tuosta narsistipellestäsi halua erota, mitä kyllä suuresti ihmettelen niin ala vaikka piruuttasi hänen kuultensa ja nähtensä kommentoida komeita miehiä.... katso kestääkö kantti, ei pitäisi olla mitään sanomista.... luuleeko tuo miehesi olevan joku luomakunnan kruunu, on noussut kyllä kusi sen päähän, maksa samalla mitalla takaisin! Olet aivan liian lepsu...
- kunvanheneeniintajuu
Luonnonlaki että mies katsoo muitakin, mutta se että tuijottaa sinun seurassa ja komenttoi hyviä daisareita tai tarakkaa on epäkypsää ja huonoa käytöstä. Itsekin nuorena kollina käyttäydyin samoin enkä ymmärtänyt aiheuttavani mielipahaa tyttöystävälleni silloiselle. Tyttöystäväni oli kyllä kaunis ja rakastin häntä, mutta taisin itse pönkittää huonoa itsetuntoani ja epävarmuuttani vain teoillani.
- odsmästers
Minulla ei olisi varaa palkata vaimoani – miehen blogikirjoitus muistuttaa kotiäitien arvokkuudesta. Martat piirakkamerkistä: Kaipaisi persoonallista rypytystä. Muuten mieltä, ettei see vaihtamalla personoidu.
- dgsfrdgdfgdgs00
Mä haluun sitä sun muijaas
- Keskimittainenjasopu
Niin, kaiken kaikkiaan parisuhteessa pitänee arvostaa toista osapuolta - miten sen sitten kukanenkin käsittääkään. . . Vähän vaikuttaa siltä, jotta keskustelun aloittajan puoliskolla mahtaa olla omanlaisensa kriteerit arvostuksen suhteen. Arvostustahan ei voi ostaa kaupasta vaan lienee hankittava "ominaisuus". Jos toinen osapuoli osoittaa käytöksellään piittaamattomuutta niin. . .
- kypsähedelmä
Kunnon mies sulla. Josko tyydyttäis sua jos ukolta ei seisois vaikka tarjolla olis kuin herkku ja märkä kinkku.
T. Etelän hedelmä ;) - ererereererer
Kaikki katselee muita, mutta ei sen katselun tarvitse tapahtua silloin kun oma puoliso on läsnä ja vieläpä kehua omalle puolisolle toista naista, miestä. Jättäisin tuollaisen narsistin. Tämä aloittajan mies selvästi nautii siitä, että saa kehuskella toisia naisia, on narsisti.
- anna.katsella.rauhassa
Mies on terve, kun katselee naaraita. Se ei tarkoita, että olisi valmis pettämään sellaisen kanssa. Miehet vain tykkää kauniista naisista. Jos miehesi seurustelisi jonkun toisen kanssa, todennäköisesti katselisi sinua, mutta ei sen enempää.
Tuskin miehesi pahastuu, jos katselet muita miehiä kaupungilla. Vai kuljetko ihan oikeasti "laput silmillä"?- KYYLÄ1
Kyllä, jokainen katselee naisia, myös naiset miehiä. Mutta onko se sinusta fiksua, että mies kehuu muita naisia ja niiden avuja omalle puolisolleen? Minusta ei. Jokainen joka tiirailee muita kuola suupielistä valuen, pitäköön mölyt mahassansa. Silloin kun ihminen kehuu toisia puolisolleen, niin pelkkänä kaverinahan sitä toista pitää. Fiksu ihminen ei julki tuo puolisolleen noita asioita. Sitten vielä ihmettelevät, miksi nainen lakkaa huolehtimasta itsestään. Mitä suotta, kun muut on paremman näköisiä ja vaikka olisi kuinka hyvä/timmi/kaunis ym, niin koskaan ei ole hyvä. Ikävä kyllä, mutta näin se menee. Tällaiset ihmiset voivat alkaa seurustelemaan peilin kanssa. Niin olisi kaikille parempi.
- Nainen34v
KYYLÄ1 kirjoitti:
Kyllä, jokainen katselee naisia, myös naiset miehiä. Mutta onko se sinusta fiksua, että mies kehuu muita naisia ja niiden avuja omalle puolisolleen? Minusta ei. Jokainen joka tiirailee muita kuola suupielistä valuen, pitäköön mölyt mahassansa. Silloin kun ihminen kehuu toisia puolisolleen, niin pelkkänä kaverinahan sitä toista pitää. Fiksu ihminen ei julki tuo puolisolleen noita asioita. Sitten vielä ihmettelevät, miksi nainen lakkaa huolehtimasta itsestään. Mitä suotta, kun muut on paremman näköisiä ja vaikka olisi kuinka hyvä/timmi/kaunis ym, niin koskaan ei ole hyvä. Ikävä kyllä, mutta näin se menee. Tällaiset ihmiset voivat alkaa seurustelemaan peilin kanssa. Niin olisi kaikille parempi.
Juuri näin. Omaa kumppaniaan pitää sen verran kunnioittaa, ettei tämän aikana katsele muiden perään tai kehu toisen naisen seksikkyyttä tms. omalla kumppanilleen. Oma ex-mieheni toimi ja toimii edelleenkin uudessa parisuhteessakin noin, ja sainpa selville, että petti mua ja pettää uuttakin naistaan.
Arvot on pielessä jos ei älyä, että loukkaa toisen tunteita tuollaisella. Ja myös oma mieheni oli muuten niiiin täydellinen, mutta tuo käytös hajotti minua ja loukkasi niin syvästi, että meni vuosia ennenkuin olin valmis uuteen parisuhteeseen. Eli aloittajalle: eroa, löydät paremmankin.
- katseen
kai suhteen alku vuosina haikailee muita kun poikamies vuodet vaihtui vakkariin mutta ei sentään tarkoita että toisessa olisi vikaa .ihminen on vain itsevarmenpi varattuna toijoittamaan muita eikä aina ikäkään suojele katselta vaikka 40 niin nuoret naiset napittelee apukuskin paikalta kiinnostuneesti.
- KYYLÄ1
Suosittelen katsomaan muiden miesten perään ja kehumaan vuolaasti niitä muita miehiä omallesi. Kuolaa vielä vähän, katsele, vertaile, kehu kuinka hyvännäköisiä miehiä, niiden perseitä, harteita, silmiä, kehu ihan kaikkea mitä keksitkään sille rakkaalle miehellesi. Jos ei tuosta tajua, niin pistä kiertoon. Uskoisin, että tunnet itse kiusaantuneeksi ja vaivautuneeksi. Tuollainen kyyläily antaa miehestäsi täyden törpön ja idioootin kuvan, varmasti myös niistä naisista tuntuu inhottavalta. Jostain kerran luin näistä (koski nimen omaan miehiä), että tämmöiset julkesti tuijottavat miehet ovat kouluttamattomia idiootteja.
Tosi aikuismaista. Eikä luultavasti edes toimi, koska miehille ulkonäön vertailu ei ole läheskään yhtä herkkä kohta kuin naisille.
- KYYLÄ1
helka kirjoitti:
Tosi aikuismaista. Eikä luultavasti edes toimi, koska miehille ulkonäön vertailu ei ole läheskään yhtä herkkä kohta kuin naisille.
Kannattaa silti kokeilla. Ja kyllä miehetkin ottavat ulkonäöstä paineita, eivät vain näytä sitä kuin naiset. Mutta kokeilemaan!
- vaakaluonteet
Lähde vielä kun voit.....ei tule miehen käytös muuttumaan, sanoo nimimerkillä asian kokenut 35 vuoden ajalla. Kysymys hyvin itsekeskeisestä ihmisestä joka ei pystyy asettumaan toisen ihmisen tilanteeseen asiassa. ALAPPA HARRASTAMAAN HETKEKSI ITSE SAMOJA LEIKKEJÄ MUITA MIEHEIÄ KOHTAAN , SAATAT YLLÄTTYÄ.MITEN MIEHESI REAGOI.....
- vaakaluonteet
Tässä nimim. vaakaluonteet pohtiikin suunnattomasti mikä on tuolla tavoin toimivien miesten kasvatus / perhe sekä lapsuusajan kuvio ollut. Minulla on oman mieheni kohdalta näkemys asiasta, minkä oletan vaikuttaneen tuohon hänen pässimäiseen käytökseen. Onneksi ei ole periytynyt jälkikasvuun.
- gtghsdthrstsa
Kannatan sitä, että annat miehen maistaa omaa lääkettään. Alat vilkuilla muita miehiä oikein olan takaa leveästi ja uneksivasti hymyillen ja sanot välillä äijällesi, että "olipa tuolla miehellä hyvä perse" ja "näiksä noi rintalihakset" ja "tolla jätkällä on varmaan iso"... Katso, miten hän siihen reagoi. Jos alkaa valittaa, että mitä kattelet muita, niin sanot sitten, että hänen käytöksensä perusteella luulit, että on ok vilkuilla muita ja tykätä toisten ulkonäöstä enemmänkin, kun niinhän hänkin tekee. Jos ei sillä mene perille, miltä sinusta hänen käytöksensä tuntuu, niin hanki uusi äijä, joka jotain tajuaa kumppanin kunnioittamisesta. Minä ainakaan en vilkuile muita kumppanini seurassa ja jos jotain kommentoinkin toisten miesten ulkonäöstä esim. telkkaria katsoessamme niin muistan aina sanoa miehelleni, että kyllä sää oot kuitenkin paremman näkönen. :) Ei jää paha mieli kellekään. Kyllähän useimmat tajuaa, etteivät ole mitään täydellisen näköisiä ja komeampiakin löytyy, mutta oman kumppanin mielipide on kuitenkin se tärkein, ja kumppaninkin tulisi tiedostaa se ja katsoa vähän, millaista viestiä lähettää käytöksellään ja puheillaan, ettei luo toiselle sellaista kuvaa, että voi kun kaikki on sua paremman näkösiä... se ei ole kivaa käytöstä omaa kumppania kohtaan.
- Nimimerkki2
Kuten moni muukin on täällä tämän sanonut, ala itse katselemaan myös muita miehiä. Olet naisten katselemisesta miehellesi jo huomauttanut, joten asia ei muuksi siis muutu. Ala siis itsekin muita katselemaan ja ole kuin et huomioisi miestäsi ollenkaan, voit huomata että hän voi muuttua mustusukkaiseksi.
Pidemmän päälle vaakakupissa on vain oma onnellisuutesi, onko suhteesi onnellinen? Jos ei siihen ei kannata jäädä ja vain sinä voit sen päätöksen tehdä. Ei kukaan muu. - Tavallinentantta
Miehet katselevat kauniita naisia, mutta suurin osa on niin ujoja, etteivät uskalla lähestyä niitä kauniimpia. Kauneus on myös pelottavaa, valtaosa miehistä lähestyy niitä tavallisen näköisiä naapurintyttöjä. Ulkomailla miehet ovat rohkeampia lähestymään kuin suomalaiset jöröjukat. En näe katselussa mitään pahaa, olen aina itsekin katsellut komeita miehiä.
- sinikka58v
Olen ollut 30v yhdessä mieheni kanssa. Hän saa rauhassa katsella kauniita naisia, ja kommentoidakin heitä, mutta ei minun kuulteni. Aivan samoin minä "kuolaan" nuorten ja hyvännäköisten miesten perään, mutta en mieheni läsnäollessa. On ilo katsella tiukkapeppuisia,hyväkroppaisia nuoria miehiä...:)
En ikinä loukkaisi ylipainoista aviomiestäni kehumalla hänelle muiden miesten ulkonäköä. Varsinkin, jos miehet olisivat hänenkin ikäisiään (lähes 60v). Kyllä tyylikkäitä hyväkroppaisia vanhempia miehiäkin on olemassa...:)
Aloittaja ei saa mielestäni kuin pahan mielen, jos jatkaa seurustelua miesystävänsä kanssa.
Yhden vastaajan kommentti kiinnosti minua kovasti. Hänen mukaansa miehen vietti on sellainen, että miehen pitää saada mahdollisimman monta jälkeläistä ja ymmärtääkseni eri naisten kanssa... Tietääkseni lestadiolaiset ovat ainoa porukka, jossa mies todella "viljelee" siemeniään. Kun ensimmäinen vaimo kuolee 10. raskauden seurauksena, ottaa tämä mies uuden nuoremman vaimon, ja taas lisäännytään.
Aika harvassa taitavat olla kuitenkin ne miehet, joilla on monta lasta lukuisten eri naisten kanssa... Kyllä miehet katselevat naisia ja ajattelevat: painisiko tuota? Se on vain kestettävä.
- TotuusSattuu
Melkein tekisi mieli kysyä aloittajalta... Että miksi sä valitsit sen pelimiehen..? Noh mutta tilanteeseen on kaksi hyvää vastausta. Joko opi sietämään sitä jos kumppanisi ei suostu myöntymään tai parempi vaihtoehto jos oot tyytymätön... jätä se.
- Mirronmirror
Miesystäväsi on juntti.
Sinuna heivaisin jätkän menemään.
Tyyppihän ei väiltä sinusta pätkääkään. - 8bit
Minä katselen kyllä muita, mutta ei sitä kauniimman osapuolen läsnäollessa tehdä. Ja varsinkin tuo asenne on kyllä sellainen, että oletko aivan varma miehesi uskollisuudesta? Mikäli on uskollinen, niin sosiaaliset taidot ovat puutteelliset tai sitten mies ei kunnioita sinua ihmisenä.
- Vanhakuolaaja
Lähes kaikki miehet katselevat muita naisia, se on ihan luonnollista. Myös fantasiat naapurin rouvasta yms. ovat ihan tavallisia ja luonnollisia.
Mauttomakaksi homma menee silloin, jos mies kommentoi muita naisia omalle naisystävälleen / vaimolleen, tai katselu on silmiinpistävää, ehkä lähes tuijottamista.
Pettämiseen tuosta on kuitenkin vielä matkaa, häntä ei ainakaan kannata tuomita mu-tu tuntumalla
Nuori, kypsymätön kaveri kyseessä?- fjjfjf
Ei sekään vielä välttämättä mautonta ole, että kommentoi. Mekin kommentoimme mieheni kanssa jos näemme tai olemme nähneet hyvännäköisen miehen/naisen. Mutta meille molemmille se sopii, suhtaudumme neutraalisti. Jos toinen loukkaantuisi, kommentointi pitäisi tietysti lopettaa. Kuka nyt tahallaan haluaa rakastaan loukata, ei ainakaan tervejärkinen ihminen.
;))) LOPETA IHMEESSÄ MAHDOLLISIMMAN PIAN SELLAINEN SUHDE JOSSA MIES EI TYYDY OMAAN NAISEENSA VAAN KATSELEE MITÄ AIDAN TAKANA ON ;)))
MIES"YSTÄVÄSI" EI OLE IHN NORMAALI MIES VAAN HALUAA SAADA SEXIÄ MUIDEN NAISTEN KANSSA ;(((
Mutta täällä Pohjois-Pohjanmaalla Sinulle ois tarjolla täydellisesti YHDEN NAISEN MIES ;)))- ynsk
Yhden naisen mies, joka etsii naimisissakin olevaa naista........... Johan on markkinat
- perskutarallaa
Sie et oo normaali.
- nuoriukkeli
Sano vaan että katsoa saa mutta ei koskea !
- Toljotus
On täysin tervettä ja normaalia katsella muita, kauniita ihmisiä. On kuitenkin osoitus keskenkasvuisuudesta ja inhottavasta ihmisestä jos pitää katsella suurin ja näyttävin elkein ja vielä oman kumppanin läsnäollessa!
Kukaan ei ole sokea, enkä ainakaan minä sitä odota mieheltäni. Mutta kohteliaisuutta ja kunnioitusta odotan, eikä niitä edusta silmät pullollaan toljotus, toisen naisen ulkomuodon kommentointi eikä mitkään typerät virneet naamalla. Katsokoon, mutta minun mieheni ainakin saa muuttaa muualle katselemaan, jos onnistuu hoitamaan asian niin että minulla on toistuvasti paha mieli sen vuoksi. - Päivystävänainen
Eihän se nyt ole epänormaalia, että katsoo hieman kiinnostuneemmin itseä kiinnostavia vastakkaisen (tai oman jos semmoiseen suuntautuu) sukupuolen edustajia. Sitä tekee varmasti jokainen huomaamattaankin. Mutta tuo tyyli kuulostaa räikeältä ja törkeältä. Sen katsomisen kun voi tehdä niin ettei toinen huomaa. Ja jos ja kun on ihastunut ja rakastunut, silloin ei muita pitäisi huomata ja jos huomaakin niin siihen omaan kultaan katse ja kiinnostus palaa.
- Sanna-Mari
Jotenkin tuntuu että rakastaako tarpeeksi sinua ja jos yhtään arvostaisit itseäsi heittäisit pihalle koko äijän tai alat katsella muita ehdokkaita ihan miehesi nähden. Ei kannata sitoutua tuommoiseen suhteeseen että mies pitää sua itsestään selvyytenä. Kyllä ihan pettäjä ainesta on..saahan sitä elinikäisen riesan ottaa itselleen jos tahtoo..siinä kärsii sit lapset jos niitä vielä tulee kun mies juoksee vieraissa tai pitää vaikka toista naista siinä rinnalla..järjen käyttö on sallittua ja miehiä on maapallo pullollaan..
- Evluutio
Evluutio on ihmiskunnan vuosituhansien saatossa kehittäyessä järjestänyt niin, että miehillä on tarve levittää geenejään mahdollsimman laalalle. Eli käytös on normaalia.
"Bussien, junien, taxien, naisten, miesten, perässä on tuha juosta." Aina tulee uusia. Jos tuo on syy ainostaan erota, on suhde heikolla poj
hjalla. Tottakai on kiva katsella hyvännäköisiä naisia, mutta merkittävintä on kuitenkin suhteen
sisältö.- huumataj
Miehet, ne katselevat aina muitakin. Paitsi ehkä alkuhuumassaan.
- Av16vuotta
Voin kertoa rehellisesti että vaimo on motkottanut avioliiton alku aikoinaan samasta asiasta minulle. En itse edes tiennyt/ajatellut että katsoin vastaantulevia kauniita naisia päästä varpaisiin, enkä tiedä teenkö enään. Minulla ei ainakaan pettäminen ole mielessä ollut, kunnioitan vaimoani ja meidän parisuhdetta. Vaimo oli todella mustasukkainen seurustelu ja avioliiton alkuaikoina, sanoin hänelle että minä en tule avioeroa luultavasti koskaan hakemaan, enkä tule pettämään koskaan.
Avioliitto ylä-ja alamäet huomioon ottaen on kestänyt 16 vuo - nothingelse_67
"Silloin alkuaikoina jopa kehui minulle kuinka joillakin oli kivat tissit ym."
Moukkamaista käytöstä. - herkkuerkki
entinen miehesi ei vilkuillut muita.
lopputulos siitä-.jätit hänet ja otit
n.s. machomman miehen ´´nössön ´´tilalle.
luulit että pystyt kesyttämään uuden miehen
sopivaksi juuri sinua palvomaan..
maailma ei toimi vaan niin..et voi siis valittaa. - Anonyymi
Jätä tuollainen itsekäs sika. Hän ei muutu eikä hän kunnioita sinua. Ei pidä alkaa kenenkään lattia luutuksi.
- Anonyymi
itse ollut samaa mieltä oman kanssa ,katsokoon kun onitsekseen mutta ei minun kanssani ollessa
- Anonyymi
Miehesi on itsekäs öykkäri " katson jos katson" on rumasti sanottu ja kertoo myös että ei kunnioita sinua. Saat olla varma että ei lopeta vilkuilemistaan. Jonkinlainen pervo hän on eikä ansaitse sinua. Kyllä tuollainen vuosi vuodelta alentaa itsetuntoa ja polkee naisellisuuttani. Kyllä noin halpamainen käytös ja toisen aliarvioiminen on niin itsekästä käytöstä että en tekisi muuta kuin näyttäisin Ukolle että joko hän lopettaa tuollaisen tai matkalaukku odottaa pakattuna oven takana.
- Anonyymi
Miehesi on todella törkeä eikä välitä tunteistasi yhtään. Hän osoittaa myös olevansa lapsellinen ja henkisesti kasvamaton. Hän ajattelee vain itseään ja omia halujaan ja mieltymyksiään. Nyt sinun tulisi herätä ja jättää tuollainen itsekäs omahyväinen sika. Et todellakaan menetä mitään tuollaisen keskenkasvuisen öykkärin jättämisestä. Jos jatkat hänen kanssaan tulet huomaamaan kuinka hän särkee ja rikkoo itsetuntoasi lisää ja lisää . Tälläistako haluat?? Älä ole lähimmäisriippuvainen vaan luota itseesi että saat vielä paremman miehen. Tuollainen ihminen ja suhde on henkistä väkivaltaa ja tuhoavaa alistamista. Miehesi vaikuttaa myös narsistilta joka tykkää kiusata sinua. Kylmä narsisti ei välitä toisen tunteista
- Anonyymi
Hän on narsisti. Myös selvät luonnehäiriöisen oireet. Ei kunnioita sinua eikä suhdettanne. Jätä ajoissa. Hän ajattelee vain että voi kohdella sinua miten haluaa etkä sinä lähde mihinkään. Missä on sinun oman arvon tuntosi????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1273148Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382513Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132178- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .261415Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2831257Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090