Palstanaiset

Gallupoija

Miten koette vartalonne tuijottelun? Mitä ajattelette, kun saatte miehen kiinni takapuolenne katselusta?

19

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Tuojottelen salilla naisia aina koska siellä käy kauniita naisia ja mietin että kumpa pääsisi panemaan niitä.

• Gnly

Varo ettet saa loppuelämän porttaria. Tällaisia jaellaan usko pois.
        Vedä räpylään ja sen jälkeen mene salille treenaamaan.

• vanhanpiiantuska

Minä pyrin pukeutumaan niin ettei mitään näy. Sillä pääsee noista murheista.

• Miten voi saada jonkun kiinni pyllyn tuijottelusta? Mulla ainakin on pylly takana ja silmät edessä, olisi melkoisen narsistista olettaa, että kaikki perässä kulkevat tuijottelisivat perää.. Tosin kerran sain yhden tyypin kiinni peilin kautta pyllyn tuijottamisesta. Mutta onneksi mulle on aikalailla sama mitä kukakin katsoo ja teen asuvalintani oman mukavuusalueeni puitteissa. En ymmärrä naisia, jotka pukeutuvat esim. avonaiseen kaula-aukkoon ja valittavat tuijottelusta, kun omilla pukeutumisvalinnoilla voi kuitenkin vaikuttaa tuijottelun määrään. Ne harvat kerrat kun joku on jäänyt ihmettelemään mun tissejä olen ollut lähinnä huvittunut. Ainoastaan suun ja huulten liiallinen tuijottaminen saa minut tuntemaan olon vaivautuneeksi.

• vanhanpiiantuska

Tuo on se mitä itsekään en ymmärrä, että vetästään ittensä johonki makkarankuoreen ja sit ollaan loukkaantuneita ku miehet tuijottaa. Sitä saa mitä tilaa.

• ATM-automaatti

PikkuLikan reaktio kun ätmi jää kiinni pyllyn tuijottelusta:

http://imagecdn.clips4sale.com/accounts108/38007/clip_images/DAS01196.gif

• Fanittaja

• Toivotontapaus

Naisilla on kuudes aisti millä he havaitsevat miesten tuijotuksen takaapäinkin.

Kyllä minä ymmärrän niitä naisia jotka valittavat tuijottelusta. Onhan se nyt ihan eri asia, jos tuijottelija ei olekaan viehättävä. Eihän se nainen sitä epäviehättävää miestä varten paljastele!

Olenkin usein miettinyt, että olisiko teknisesti mahdollista toteuttaa vaatteita, joiden kantaja voisi päättää kuinka paljon ne paljastavat kullekin vastaantulijalle. Oletusarvo voisi olla burkan peittävyyden tasoa, mutta sitten kun tulee oikein komea mies vastaan niin asu näyttäisikin vesirajaminimekolta. Jos tällaisen pystyisin kehittämään, minusta tulisi multimiljonääri ja saattaisin saada edes pari kullankaivajaa liehittelemään.

• ätmittelijä

• muistaja
        ätmittelijä kirjoitti:

HC-ätmel sai piiskasta.

Pikkulikka on pienitissinen, tuolla kurpalla on aika isot tissit.

• Riiiiiiiiiii

Elämä menisi tylsäksi jos toista sukupuolta ei voisi ollenkaan katsoa. Kunhan nyt ei vaikuta ihan hullulta (suu auki tuijottaminen minuutin verran). Huudella ei tarvitse, vaikka kommentoinninkin voi tehdä kiltisti.

• Palstanainen

Mistä sen tietää jos joku tuijottaa persettä, joten miten vois "saada kiinni" sellaisesta? Jos tuijottaa, niin ihan vapaasti, on se niin hieno perse, että sietää sitä tuijottaakin... Mutta siis, eipä paljon kiinnosta.

• Toivotontapaus

Aina ne naiset jostain sen tuijottelun näkee, vaikka luontaisista peilipinnoista, kuten ikkunoista. Ja mikäs siinä, jos sinä olet tuota mieltä, mutta toiset naiset pitää tuijottelua seksuaalisena häirintänä.

• Nainen_28v

Imartelevaa. Katsoa voi aina. Kyllähän sitä itsekin tuijottaa miesten pyllyjä ja tsekkaa kellä on sormus yms. Monta kertaa olen kyllä miettinyt mitä vastaan jos mies sattuisi kysymään mitä tuijotan.

• nimimerkitönj

Jaa-a enpä ole asiaa miettinyt tai ajatusta aiheelle suonut. Luulenpa ettei sitä juuri tuijotella, kuin kotona.

• Mitätölläät

Nostan nokan pystyyn ja yritän näyttää mahdollisimman ylimieliseltä ja tympeältä, paitsi jos tuijottaja on komea YTM.

• Ex----------PUA

Sama... Minun takapaksia saa vain YT -miehet.

• Yleensäkään en pukeudu niin, että paljoa huomiota herättäisin. Mutta kesäisin, jos joku minua shortseissa tuijottaa, annan olla. Itsesuojeluvaistosta lähden kuitenkin ripeästi karkuun, jos kyseessä on kulttuurin rikastuttaja.

• Ex--------PUA

Sama... Paitsi jos se on taisteluytmi -kulttuurinrikastaja. Sellainen saa takapaksiani... Grrrrr... ;P Tulispa jo kesä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      98
      7663
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4683
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      66
      3405
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe