Pakkasnaama

Kamalauta

Nyt kerrotte mulle ja heti :-)
Joka paikassa toitotetaan että kasvojen ihi pitää suojata pakkaselta voitein tai vaikka kommandopipolla :-/
Missään ei vaan ikinä kerrota mikä voide tai minkälainen voide sen pitää olla.

Jos mönjään pärstäni jollain paksulla voiteella, niin enhän mä millään voi kiiltonaamana saapastella kauppareissulleni tuolta pakkasesta, tuulesta ja tuiskusta.

Olen 56-vuotias nainen. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja sekin jo pelkästään kuivattaa ihoa vaikka veriarvot ovatkin kohdallaan. Yritän jatkuvatsi ja eritoten jo syksyllä kosteuttaa pärstääni tulevia talven tuiskuja silmällä pitäen. Ensimmäiset pakkassäät kun tulee ja vetäsen tuosta vaivaisen kilometrin kaupalle ja toisen takaisin on naama taas jo punaisen läikikäs ja hilseilevän kuiva. Aaark. Täyttä tuskaa! Oikeasti ihan fyysistäkin tuskaa... plus että naama on sitten mitä on.

2

89

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19v

Lumenen ultra sensitive rauhoittava ja kosteuttava naamio on toiminut ainakin minulla. Tuote maksaa sokoksella noin 17 euroa. Talvisin ihoni on tosi kuiva.. mutta tämä tuote auttoi minua. Käytän naamiota noin 2 kertaa viikossa. Ja välillä jätän jopa yöksi. Aamulla kasvot on niin pehmeät :) suosittelen koittamaan!

• Kamalauta

Niin mutta kun....
      Mitä mä mönjäisin naamaani pakkasella ulos lähtiessäni.
      Vaikka kuinka hoidan ihoani olevinaan hyvilläkin tuotteilla, pakkanen pistää aina paremmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe