Nyt kerrotte mulle ja heti :-)
Joka paikassa toitotetaan että kasvojen ihi pitää suojata pakkaselta voitein tai vaikka kommandopipolla :-/
Missään ei vaan ikinä kerrota mikä voide tai minkälainen voide sen pitää olla.
Jos mönjään pärstäni jollain paksulla voiteella, niin enhän mä millään voi kiiltonaamana saapastella kauppareissulleni tuolta pakkasesta, tuulesta ja tuiskusta.
Olen 56-vuotias nainen. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja sekin jo pelkästään kuivattaa ihoa vaikka veriarvot ovatkin kohdallaan. Yritän jatkuvatsi ja eritoten jo syksyllä kosteuttaa pärstääni tulevia talven tuiskuja silmällä pitäen. Ensimmäiset pakkassäät kun tulee ja vetäsen tuosta vaivaisen kilometrin kaupalle ja toisen takaisin on naama taas jo punaisen läikikäs ja hilseilevän kuiva. Aaark. Täyttä tuskaa! Oikeasti ihan fyysistäkin tuskaa... plus että naama on sitten mitä on.
Pakkasnaama
Kamalauta
2
90
Vastaukset 2
- 19v
Lumenen ultra sensitive rauhoittava ja kosteuttava naamio on toiminut ainakin minulla. Tuote maksaa sokoksella noin 17 euroa. Talvisin ihoni on tosi kuiva.. mutta tämä tuote auttoi minua. Käytän naamiota noin 2 kertaa viikossa. Ja välillä jätän jopa yöksi. Aamulla kasvot on niin pehmeät :) suosittelen koittamaan!
- Kamalauta
Niin mutta kun....
Mitä mä mönjäisin naamaani pakkasella ulos lähtiessäni.
Vaikka kuinka hoidan ihoani olevinaan hyvilläkin tuotteilla, pakkanen pistää aina paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109949
- 55919
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85812Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43769Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev158714Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711- 64687
- 70586
- 95561
- 37555
- 60524
- 52521
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408