Mihin aikaan nousitte tänään sängystä?

Minä nousin klo. 8:48

15

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sängystä

Vähän ennen seitsemää

• n. 12. 20.. Menen kohta takas nukkumaan.

• Ätminkäinen

Haluatko seuraa peiton alle?

• Ätminkäinen kirjoitti:

Haluatko seuraa peiton alle?

Jos olet Nukkumatti niin saat tulla mun kainaloon.

• PikkuLikka kirjoitti:

Jos olet Nukkumatti niin saat tulla mun kainaloon.

Oletteko vielä Ätminkäisen kanssa sängyssä?

• 785

5:30

• fjgggf

13.21. Se on tyttömälle normaali aika herätä ylös niin arkena kuin viikonloppunakin. Nyt hörpin aamukahvia ja kohta rupean laittamaan yhdistettyä lounasta/aamiaista.

• Ja sitten heti perään iltapäiväkahvit

• erkki-täti

Heräsin ihan itse klo 4.20.

Vapaata, ah. Mutta hieman harmitti jo herätessä, että heräsin NIINKIN varhain.

• atännä

4:45. Piti pikkuisen töitä tehdä aamusta, mutta vähän vaan.

• Menitkö jo yhdeksältä nukkumaan?

• atännä
        pujottelija kirjoitti:

Menitkö jo yhdeksältä nukkumaan?

En. Pitäis kyllä nukkua enemmän. Paljon enemmän. Mulla on liikaa muuta tekemistä. Nyt olen ottanut aika paljon vapaata töistä ja otan jatkossa vielä enemmän. Onneksi voin tehdä niin. :)

• gt445
        atännä kirjoitti:

En. Pitäis kyllä nukkua enemmän. Paljon enemmän. Mulla on liikaa muuta tekemistä. Nyt olen ottanut aika paljon vapaata töistä ja otan jatkossa vielä enemmän. Onneksi voin tehdä niin. :)

Taidat kuulua johtoportaaseen, kun vapaata ottelet

• että.silleen

Klo 06.15. omat aamu toimet. Hissillä alas ja ensin keittiöön laittamaan vesikattilat 2kpl hellalle lämpiämään. Sitten kuulemaan yököltä raportti yöstä ja päästään hänet kotiin.
      Minä jatkoin aamutoimia asukkaiden parissa: insuliinit ja styrox ym. ennen ruokailua annettavat lääkkeet.
      Keittiöön oli ilmestynyt myös työntekijä, myöhässä kuten tavallista! Ilta on vapaa....

• vihatipunen

Nousin sekä eilen että tänään n. 9.45. Viime yönä tuli kyllä enemmän nukuttuja tunteja koska menin nukkumaan jo n. klo 0.00, ja edellisyönä vasta joskus klo 2. Onpa nyt sitten tullut nukuttua ja se olikin tarkoituksena tänä viikonloppuna. Mä voisin kyllä karhujen lailla nukkua talviunet ja herätä vasta keväällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      15
      3841
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      232
      3776
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      132
      3416
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      72
      3384
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2267
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      33
      1810
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      47
      1659
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1600
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32