Minä nousin klo. 8:48
Mihin aikaan nousitte tänään sängystä?
15
86
Vastaukset
- sängystä
Vähän ennen seitsemää
n. 12. 20.. Menen kohta takas nukkumaan.
- Ätminkäinen
Haluatko seuraa peiton alle?
Ätminkäinen kirjoitti:
Haluatko seuraa peiton alle?
Jos olet Nukkumatti niin saat tulla mun kainaloon.
PikkuLikka kirjoitti:
Jos olet Nukkumatti niin saat tulla mun kainaloon.
Oletteko vielä Ätminkäisen kanssa sängyssä?
- 785
5:30
- fjgggf
13.21. Se on tyttömälle normaali aika herätä ylös niin arkena kuin viikonloppunakin. Nyt hörpin aamukahvia ja kohta rupean laittamaan yhdistettyä lounasta/aamiaista.
- erkki-täti
Heräsin ihan itse klo 4.20.
Vapaata, ah. Mutta hieman harmitti jo herätessä, että heräsin NIINKIN varhain. - atännä
4:45. Piti pikkuisen töitä tehdä aamusta, mutta vähän vaan.
- atännä
pujottelija kirjoitti:
Menitkö jo yhdeksältä nukkumaan?
En. Pitäis kyllä nukkua enemmän. Paljon enemmän. Mulla on liikaa muuta tekemistä. Nyt olen ottanut aika paljon vapaata töistä ja otan jatkossa vielä enemmän. Onneksi voin tehdä niin. :)
- gt445
atännä kirjoitti:
En. Pitäis kyllä nukkua enemmän. Paljon enemmän. Mulla on liikaa muuta tekemistä. Nyt olen ottanut aika paljon vapaata töistä ja otan jatkossa vielä enemmän. Onneksi voin tehdä niin. :)
Taidat kuulua johtoportaaseen, kun vapaata ottelet
- että.silleen
Klo 06.15. omat aamu toimet. Hissillä alas ja ensin keittiöön laittamaan vesikattilat 2kpl hellalle lämpiämään. Sitten kuulemaan yököltä raportti yöstä ja päästään hänet kotiin.
Minä jatkoin aamutoimia asukkaiden parissa: insuliinit ja styrox ym. ennen ruokailua annettavat lääkkeet.
Keittiöön oli ilmestynyt myös työntekijä, myöhässä kuten tavallista! Ilta on vapaa.... - vihatipunen
Nousin sekä eilen että tänään n. 9.45. Viime yönä tuli kyllä enemmän nukuttuja tunteja koska menin nukkumaan jo n. klo 0.00, ja edellisyönä vasta joskus klo 2. Onpa nyt sitten tullut nukuttua ja se olikin tarkoituksena tänä viikonloppuna. Mä voisin kyllä karhujen lailla nukkua talviunet ja herätä vasta keväällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse153841SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv331810Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575471659- 371600
- 321491
- 921433