Katselin tuossa boxille tallentamaani ohjelmaa Adelesta livenä Lontoossa. Olin oikein säästellyt sitä, ja odotellut mukavan leppoisaa hetkeä. Kovasti mediassa hehkutettiin Adelen muuttunutta habitustakin etukäteen, säästelin itseäni siltäkin ja päätin katsoa ohjelman klikkaamatta lööppejä.
Onneksi Adele oli säilynyt miltei samana ihastuttavana itsenään! Hän oli hoikistunut. Mutta ei sellaisella riutuneella tavalla, kuin monilla laihduttajilla on tapana, jolloin koko olemus jotenkin "roikkuu". Adele oli hoikistunut terveellä ja luonnollisella tasolla, joka joskus tapahtuu pullukoille naisille kun he saavat lapsen: oma lapsenpyöreys häviää kasvoista, piirteet terävöityvät ja olemukseen tulee sellaista hmm...uutta naisellista ihanuutta.
Adele on ollut ja on aivan ihastuttava mielestäni. Hänen ihonsa on hänen äänenpainojensa ohella se asia, mihin ensimmäisenä aikoinani kiinnitin huomioni. Hänen ihonsa toi mieleen pehmiksen. Sellaisen viileän, vaalean ja ihanan kimmoisan pinnan jota tekisi mieli koskettaa.
Miten joku mies voi sanoa Adelea rumaksi tai läskiksi? En käsitä, koska minun silmissäni hän on äärimmäisen kaunis nainen fyysisesti. Ja kyllä henkisestikin. Jos olisin mies, niin taatusti tavoittelisin.
Ulkonäkökeskeistä pohdintaa
6
<50
Vastaukset
- asdasdada
Mitä väliä minä mies häntä pitää, ei julkkiksiin ole kuitenkaan mahdollisuuksia.
- erkki-täti
No sitä väliä, että ulkoisesti samanlaisia naisia on tuolla tavistenkin elämässä.
Julkkiksia ei kannata jahdata, elämä menee melko monimutkaiseksi jos sellaisen kanssa ryhtyy suhteeseen taviksena.
Mutta mietin vain sitä, että kuinka usein ulkonäöltään Adelen kaltaiset tavisnaiset saavat palstamiehiltä osakseen vain naureskelua. Ja toisaalta sitä, kuinka eri lailla jokainen näkee kauneutta ihmisissä. Kuinka eri tavalla nähdään jopa se ulkoinen kauneus? - Toivotontapaus
Voisi monella miehellä olla muutenkin noloa 185-senttisen Adelen vierellä, varsinkin jos tällä on korkkarit jalass.a
- Naiselta
Mun mielestä Adele on myös kaunis, oli minkä verran kiloja tahansa. Ja se ääni, herranjestas kun meinaa tulla tippa linssiin aina kun kuulee sitä laulua.
- erkki-täti
Ja unohdin mainita isoimman asian, mikä erottaa Adelen ja monen muun artistin, riippumatta alasta:
Adele oli pukeutunut mekkoon, jossa ei ollut syvään uurrettua kaula-aukkoa tai vastaavaa takapuolella, ja helmakin oli reilusti alle polven. Helma olisi voinut olla lyhyempikin, ihan polven alapuolella, mutta sepä onkin vain minun mielipiteeni.
Mutta voisitteko kuvitella, että Adelesta uutisoitaisiin "uuh, adele vilautti nänniä/peppua/tussua? Ette. Mutta maailmassa on nykypäivänä esittävän "taiteen" artisteja, joista ei uutisoida mitään muuta.
Milloin yleisö huomaa, että on paljon "artisteja", jotka myyvät jotain ihan muuta kuin taiteellista (jos voi taiteesta edes puhua) tuotantoaan? Milloin yleisö uskaltaa sanoa ääneen, että hellabadew, mailisairuksella ei taaaskaan ollut vaatteita mutta eipä sillä ole oikein mitään muutakaan? "Miten joku mies voi sanoa Adelea rumaksi tai läskiksi? "
Teknisesti se onnistuu varsin helposti esim vaihtamalla lauseeseen "Arttu Wiskari on ruma läski" subjektin.
"En käsitä, koska minun silmissäni hän on äärimmäisen kaunis nainen fyysisesti. Ja kyllä henkisestikin. Jos olisin mies, niin taatusti tavoittelisin."
Adele on ensisijaisesti ääni ja kyky laulaa, toissijaisesti vielä taito tehdä musiikkia. Kaunis? Joo, mutta että jotenkin erityinen? Mutta mitä niin hienoa siinä nyt olisi miehen kannalta, että nainen osaa laulaa ja hyppää esiintymässä ympäri maata tai maailmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463