Uimahalleissa ei ole totuttu tällaisiin ahdistelutapauksiin ja henkilökunnalla
on kädet täynnä muita töitä kuin vahtia sitä että miehet livahtavat naisten
puolelle.Tällainen käytös on törkeää ja siihen on puututtu.Porttikielto toisaalta
helpottaa henkilökunnan töitä ja vartijoiden palkkaaminen ei ole halpaa lystiä
Uimahalli antoi porttikiellon pakolaisille
3
119
Vastaukset
- minunsana133
Olisi hyvä koko maassa kieltää heidän uimahallinkäynti. Yksi ja tärkein syy-terveyden takia. Kuka tietää heidän terveydentila?Jos ei tarkastettu ja heillä on paljon tarttuvia sairauksia.Tuberkuleesi,sukupuolitaudit,ihotaudit...... Ja tietysti seksiahdistelu. Minä heti sanoin umahallin henkilökunnalle,etten tule koskaan uimahalliin,jos sielä on pakolaisia.
- Pohjoinenkalifaatti
http://www.talouselama.fi/uutiset/saksan-suurin-sanomalehti-julkaisi-jarkyttavan-uutisen-turvapaikkahakijoiden-uimahallisikailuista-6247539
"Lehden mukaan turvapaikanhakijat ovat jääneet kiinni muun muassa masturboinnista porealtaassa ja ulostamisesta altaaseen. Bild kirjoittaa myös, että turvapaikanhakijat ovat yrittäneet tunkeutua naisten pukuhuoneeseen. He ovat myös ottaneet selfieitä kännykällä porealtaassa.
Tiedot ovat lähtöisin kaupunginhallinnon jäsenten kirjeenvaihdosta, jota Bild on saanut haltuunsa"- soldiers.of.satan
Lähde on älytön, kaupunginhallinnon jäsenissä on uusnatseja jokaisessa saksan kaupungissa. Ihan tavallista juoruamista ja sä pikku paska levität tota rasistista soopaa. ilja janitskin maksaa henkilökohtaisesti jokaisesta tommosesta natsijuorusta joita te levitätte.... hahahahaaaa en malta odottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428