Kuinka lepytän tyttöystäväni?

kysyjämies

Miksi naiseni oikein mököttää riidan jälkeen vaikka siitä on jo viikko.Hän on sanonut että haluaa olla rauhassa jne.
Mitä tuollainen oikein tarkoittaa??
Meillä ei ole edes ollut riitoja aiemmin suhteessamme joka on kestänyt kohta 2v.

Mistä tuollainen puhumattomuus kertoo.Puhelimessa hän sanoi, että haluaa olla mun kanssa mutta haluaa olla rauhassa että en soittelisi.

Miksi noin ja mitä voin tehdä että hän leppyy? Koska välitän hänestä paljon.

39

11299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi...

      ...antaa hänen mököttää rauhassa,vaikka pari vko:a. jos hänellä on noin jyrkkä kanta,ettei yhteyttä saa ottaa,hän vain suuttuu enemmän,koska kokee,että painostat. luulen,että tällainen ainakin minä olisin vastaavassa tilanteessa,ja ottaisin itse yhteyttä mieheeni,kun olisin leppynyt ja jos rakastaisin. kärsivällisyyttä siis!!

      • mr

        Kerran seurustelin tytön kanssa joka saattoi
        mököttää 2 viikkoa sanomatta mitään.Kyllä se siitä
        aina leppyi mutta arvoitukseksi jäi joskus mököttämisen syy enkä sitä aina jaksanut
        tingatakkaan.
        Ne on ne naiset semmosia että ei niistä selvää
        aina saa.


      • sinkku female
        mr kirjoitti:

        Kerran seurustelin tytön kanssa joka saattoi
        mököttää 2 viikkoa sanomatta mitään.Kyllä se siitä
        aina leppyi mutta arvoitukseksi jäi joskus mököttämisen syy enkä sitä aina jaksanut
        tingatakkaan.
        Ne on ne naiset semmosia että ei niistä selvää
        aina saa.

        Niin me ollaan, täytyy myöntää. Olemme jokseenkin monimutkaisia. Haluamme huomiota ja läheisyyttä mutta samalla omaa tilaa ja riippumattomuutta.
        Oma mököttämiseni johtuu kyllä aina siitä, että tarvitsen tilaa käydä itse asiat läpi ja antaa ajan himmentää voimakkaat tunteet ja sitten unohtaa, antaa anteeksi tai whatsoever. Usein myös jos ihminen vetäytyy saavuttamattomiin tilanteista on se, että jokin yhteis ymmärrys ja kommunikointi kanava puuttuu ja oman kantansa, tunteidensa selittäminen ei onnistu jos tuntuu ettei toinen kuitenkaan kuuntele tai ymmärrä. Samoja virheitä ei kannata kauheen montaa kertaa toistaa, sitten se voi olla kyllä kerrasta poikki jos mitta täyttyy.
        Kannattaa olla sinkku niin voi elää draama vapaata elämää.


      • mies 28v
        sinkku female kirjoitti:

        Niin me ollaan, täytyy myöntää. Olemme jokseenkin monimutkaisia. Haluamme huomiota ja läheisyyttä mutta samalla omaa tilaa ja riippumattomuutta.
        Oma mököttämiseni johtuu kyllä aina siitä, että tarvitsen tilaa käydä itse asiat läpi ja antaa ajan himmentää voimakkaat tunteet ja sitten unohtaa, antaa anteeksi tai whatsoever. Usein myös jos ihminen vetäytyy saavuttamattomiin tilanteista on se, että jokin yhteis ymmärrys ja kommunikointi kanava puuttuu ja oman kantansa, tunteidensa selittäminen ei onnistu jos tuntuu ettei toinen kuitenkaan kuuntele tai ymmärrä. Samoja virheitä ei kannata kauheen montaa kertaa toistaa, sitten se voi olla kyllä kerrasta poikki jos mitta täyttyy.
        Kannattaa olla sinkku niin voi elää draama vapaata elämää.

        " Niin me ollaan, täytyy myöntää. Olemme jokseenkin monimutkaisia. Haluamme huomiota ja läheisyyttä mutta samalla omaa tilaa ja riippumattomuutta. "

        Ja lässyn, lässyn! Kyllä juttu on ihan tasan niin että jos naisen tai miehen pitää mököttää viikko tolkulla, on kyseessä silloin keskeneräinen ja hemmetin PENTUMAINEN ihminen joka ei ole valmis parisuhteeseen! Tuollaiselle teinien oikutellulla ei vain ole parisuhteessa tilaa, eikä pidäkkään olla.Aikuisen ihmisen tulee kyetä tulkita tunteitaan ja itseään sekä toisaalta koittaa ymmärtää toisenkin näkemystä.Loppujen lopuksi, asioista pitää kuitenkin sopia joten moinen draaman on aivan turhaa!

        AP:lle antaisin neuvon.. Ole mies ja sano muijallesi että nyt lopettaa kakara touhun tai suhde on ohi!

        Itse en henk.koht. sulata kyseisenlaista draamaa.Tai, voihan elämästä tehä yhtä helvettiä, jos ihan välttämättä haluaa!


      • lilja tai ruusu
        mies 28v kirjoitti:

        " Niin me ollaan, täytyy myöntää. Olemme jokseenkin monimutkaisia. Haluamme huomiota ja läheisyyttä mutta samalla omaa tilaa ja riippumattomuutta. "

        Ja lässyn, lässyn! Kyllä juttu on ihan tasan niin että jos naisen tai miehen pitää mököttää viikko tolkulla, on kyseessä silloin keskeneräinen ja hemmetin PENTUMAINEN ihminen joka ei ole valmis parisuhteeseen! Tuollaiselle teinien oikutellulla ei vain ole parisuhteessa tilaa, eikä pidäkkään olla.Aikuisen ihmisen tulee kyetä tulkita tunteitaan ja itseään sekä toisaalta koittaa ymmärtää toisenkin näkemystä.Loppujen lopuksi, asioista pitää kuitenkin sopia joten moinen draaman on aivan turhaa!

        AP:lle antaisin neuvon.. Ole mies ja sano muijallesi että nyt lopettaa kakara touhun tai suhde on ohi!

        Itse en henk.koht. sulata kyseisenlaista draamaa.Tai, voihan elämästä tehä yhtä helvettiä, jos ihan välttämättä haluaa!

        En tiedä,
        mistä riitanne syntyi. Kuka sanoi mitä ja miksi?
        Kannattaisi kysyä häneltä suoraan, mikä hätänä. Mutta yleensä kukat kirjelappusen kanssa toimivat, jos tiedät, mistä kukista hän pitää. Kukat kannattaa lähettää, jos ette ole puheväleissä. Älä ahdistele häntä puhelimitse tai spostitse.
        On myös mahdollista, että suhteenne on ohi. Ette ole ole vain pystyneet puhumaan siitäkään.


      • sinkku female
        mies 28v kirjoitti:

        " Niin me ollaan, täytyy myöntää. Olemme jokseenkin monimutkaisia. Haluamme huomiota ja läheisyyttä mutta samalla omaa tilaa ja riippumattomuutta. "

        Ja lässyn, lässyn! Kyllä juttu on ihan tasan niin että jos naisen tai miehen pitää mököttää viikko tolkulla, on kyseessä silloin keskeneräinen ja hemmetin PENTUMAINEN ihminen joka ei ole valmis parisuhteeseen! Tuollaiselle teinien oikutellulla ei vain ole parisuhteessa tilaa, eikä pidäkkään olla.Aikuisen ihmisen tulee kyetä tulkita tunteitaan ja itseään sekä toisaalta koittaa ymmärtää toisenkin näkemystä.Loppujen lopuksi, asioista pitää kuitenkin sopia joten moinen draaman on aivan turhaa!

        AP:lle antaisin neuvon.. Ole mies ja sano muijallesi että nyt lopettaa kakara touhun tai suhde on ohi!

        Itse en henk.koht. sulata kyseisenlaista draamaa.Tai, voihan elämästä tehä yhtä helvettiä, jos ihan välttämättä haluaa!

        En oikeastaan puhu mököttämisestä vaan vetäytymisestä nimenomaan Draamasta ja loputtomasta lässytyksestä!! Etkö osaa lukea mies 28?!!!!
        Usein ei halua kuunnella nimenomaan kehittymättömältä mieheltä, joka itkee jälkikäteen perään, samoja lässytyksiä. Kun mikään ei muutu tai yhteisymmärrystä ei löydy kuitenkaan. Miehet kun yleensä näkee vain oman napansa.
        Ja kyllä miehet ovat riippuvaisempia. Nainen voi hyvin elää yksin, mies ei voi. Mies tarvii aina jonkun kaitsijan tai omatunnon kohottajan siihen rinnalle. Se on totuus.


      • sinkku female
        sinkku female kirjoitti:

        En oikeastaan puhu mököttämisestä vaan vetäytymisestä nimenomaan Draamasta ja loputtomasta lässytyksestä!! Etkö osaa lukea mies 28?!!!!
        Usein ei halua kuunnella nimenomaan kehittymättömältä mieheltä, joka itkee jälkikäteen perään, samoja lässytyksiä. Kun mikään ei muutu tai yhteisymmärrystä ei löydy kuitenkaan. Miehet kun yleensä näkee vain oman napansa.
        Ja kyllä miehet ovat riippuvaisempia. Nainen voi hyvin elää yksin, mies ei voi. Mies tarvii aina jonkun kaitsijan tai omatunnon kohottajan siihen rinnalle. Se on totuus.

        ja AP:lle ei kauheasti kannata antaa mitään neuvoja kun aloitus on postitettu vuonna 2002.


      • mies 28v
        sinkku female kirjoitti:

        En oikeastaan puhu mököttämisestä vaan vetäytymisestä nimenomaan Draamasta ja loputtomasta lässytyksestä!! Etkö osaa lukea mies 28?!!!!
        Usein ei halua kuunnella nimenomaan kehittymättömältä mieheltä, joka itkee jälkikäteen perään, samoja lässytyksiä. Kun mikään ei muutu tai yhteisymmärrystä ei löydy kuitenkaan. Miehet kun yleensä näkee vain oman napansa.
        Ja kyllä miehet ovat riippuvaisempia. Nainen voi hyvin elää yksin, mies ei voi. Mies tarvii aina jonkun kaitsijan tai omatunnon kohottajan siihen rinnalle. Se on totuus.

        Niin, parisuhdehan on aina yhden kauppa ja aina toisen vika kun toinen puolisko ei kuuntele... itsessäähän sitä ei tietenkään ole mitään vikaa.. ;)

        Ja aikamoista yleistämistä, kun väität että mies näkee vain oman napansa.Tämä kertonee sinun omasta havainto kyvystä taikka mies materiaalista jonka olet itsellesi haalinnut.Ihan vinkkinä, että sitä jokaista miehen retaletta ei kannata baarista kotiin rahaata, puhumattakaan alkaa seurustelemaan.

        Ja enpä nytten sitten tiedä, siinä missä monet miehet juoksee "sen yhden" asian perässä niin naiset juoksee rahan ja itsensä paapojien perässä joka tupsuttas, tapsuttas ja vielä ymmärtäisikin ;)


      • ajattelitkos?
        mies 28v kirjoitti:

        " Niin me ollaan, täytyy myöntää. Olemme jokseenkin monimutkaisia. Haluamme huomiota ja läheisyyttä mutta samalla omaa tilaa ja riippumattomuutta. "

        Ja lässyn, lässyn! Kyllä juttu on ihan tasan niin että jos naisen tai miehen pitää mököttää viikko tolkulla, on kyseessä silloin keskeneräinen ja hemmetin PENTUMAINEN ihminen joka ei ole valmis parisuhteeseen! Tuollaiselle teinien oikutellulla ei vain ole parisuhteessa tilaa, eikä pidäkkään olla.Aikuisen ihmisen tulee kyetä tulkita tunteitaan ja itseään sekä toisaalta koittaa ymmärtää toisenkin näkemystä.Loppujen lopuksi, asioista pitää kuitenkin sopia joten moinen draaman on aivan turhaa!

        AP:lle antaisin neuvon.. Ole mies ja sano muijallesi että nyt lopettaa kakara touhun tai suhde on ohi!

        Itse en henk.koht. sulata kyseisenlaista draamaa.Tai, voihan elämästä tehä yhtä helvettiä, jos ihan välttämättä haluaa!

        Pentumaista on antaa neuvoja jos ei riidan syytä tiedä. Ehkä nainen mököttää syystä.


      • mies 28v
        ajattelitkos? kirjoitti:

        Pentumaista on antaa neuvoja jos ei riidan syytä tiedä. Ehkä nainen mököttää syystä.

        Ei sellaista syytää olekkaan, mikä oikeuttaa monenpäivän mököttämiseen ja kiukutteluun. Oikeasti isoissa jutuissa kuten pettämisessä, on parempi laittaa suhde tauolle ja miettiä tilannetta uudemman kerran.

        Normiriidoissa taas pitäisi oikeasti kyetä sopimaan, se kun pitää tehdä joka tapauksessa. Turha draama, on siis vain asia mitä en ymmärrä enkä sulata! Jos tykkää harrastaa sellaista, voi olla parempi että elää sinkkuna.


      • ehkä ehkä ei
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, parisuhdehan on aina yhden kauppa ja aina toisen vika kun toinen puolisko ei kuuntele... itsessäähän sitä ei tietenkään ole mitään vikaa.. ;)

        Ja aikamoista yleistämistä, kun väität että mies näkee vain oman napansa.Tämä kertonee sinun omasta havainto kyvystä taikka mies materiaalista jonka olet itsellesi haalinnut.Ihan vinkkinä, että sitä jokaista miehen retaletta ei kannata baarista kotiin rahaata, puhumattakaan alkaa seurustelemaan.

        Ja enpä nytten sitten tiedä, siinä missä monet miehet juoksee "sen yhden" asian perässä niin naiset juoksee rahan ja itsensä paapojien perässä joka tupsuttas, tapsuttas ja vielä ymmärtäisikin ;)

        No voimme vetää köyttä näistä asioista vaikka loputtomiin, mutta ei se tosiasioita muuta. Yleistää ei tietenkään voi kaikkia, poikkeuksiakin (kai) löytyy.
        Mutta kokemuksesta puhun , kyllä.
        En puhunut vain fyysisitä tarpeista vaan henkisistä, henkisestä riippuvuudesta. Ja, itse en edes käy baareissa, tai jos, niin hyvin harvoin. Enkä todellakaan raahaa kotiini ketään, jollen ole todella itse kiinnostunut ihmisestä, joten kokemukset eivät pohjaudu mihinkään yhden illan lentoihin.
        Parisuhteissa jokainen voi tietysti katsoa ensin aina peiliin, oli sitten kumman sukupuolen edustaja tahansa ja ehkä niitäkin pariskuntia löytyy, jolla on luontaisa yhteisymmärrys eikä liikaa draamaa pääse syntymään.....ehkä...


      • 1223456778
        mies 28v kirjoitti:

        Ei sellaista syytää olekkaan, mikä oikeuttaa monenpäivän mököttämiseen ja kiukutteluun. Oikeasti isoissa jutuissa kuten pettämisessä, on parempi laittaa suhde tauolle ja miettiä tilannetta uudemman kerran.

        Normiriidoissa taas pitäisi oikeasti kyetä sopimaan, se kun pitää tehdä joka tapauksessa. Turha draama, on siis vain asia mitä en ymmärrä enkä sulata! Jos tykkää harrastaa sellaista, voi olla parempi että elää sinkkuna.

        Ehkä kyse on ollut nimenomaan siitä, että nainen on halunnut taukoa, jotta voi selkeyttää tilanteen uudemman kerran. Siltä ainakin aloittajan tekstin perusteella vaikutti.
        Jos siinä sitten joku joka päivä pommittaa ja i jo viikon jälkeen on hysteerisena itkemässä jollain keskustelu palstalla.....niin jo on draamaa kerrakseen.


      • mies 28v
        ehkä ehkä ei kirjoitti:

        No voimme vetää köyttä näistä asioista vaikka loputtomiin, mutta ei se tosiasioita muuta. Yleistää ei tietenkään voi kaikkia, poikkeuksiakin (kai) löytyy.
        Mutta kokemuksesta puhun , kyllä.
        En puhunut vain fyysisitä tarpeista vaan henkisistä, henkisestä riippuvuudesta. Ja, itse en edes käy baareissa, tai jos, niin hyvin harvoin. Enkä todellakaan raahaa kotiini ketään, jollen ole todella itse kiinnostunut ihmisestä, joten kokemukset eivät pohjaudu mihinkään yhden illan lentoihin.
        Parisuhteissa jokainen voi tietysti katsoa ensin aina peiliin, oli sitten kumman sukupuolen edustaja tahansa ja ehkä niitäkin pariskuntia löytyy, jolla on luontaisa yhteisymmärrys eikä liikaa draamaa pääse syntymään.....ehkä...

        Baarista raahaaminen oli enemmänkin metafoora, ettei niitä aivan ensinmäisenä tyrkyllä olevia tarvitse hyväksyä ja hienoa itsellesi jos et niin tee. Monesti, kun ihmiset tarttuvat niihin ensinmäisiin oljen korsiin mitkä ovat tarjolla ja sitten ihmetellään mitenkä tässä näin kävi.

        Ja kyllä itse haluan uskoa, että ihmisiäkin on, joilla on luontaista yhteisymmärystä, vaikka ne olisivat vähemissä määrin edustettuna.Olenhan itsekkin tuollainen.
        Tosin, tottahan sekin että itsekkyys on maailmassa kasvamaan päin ja tuntuu että näitä "minä,minä,minä" ja "ymmärrä minua" tyyppisiä on aivan hemmetisti nykyään.Siitä syystä pulssi nousee 0-100, alle sekunnin ;)


      • Anonyymi
        mr kirjoitti:

        Kerran seurustelin tytön kanssa joka saattoi
        mököttää 2 viikkoa sanomatta mitään.Kyllä se siitä
        aina leppyi mutta arvoitukseksi jäi joskus mököttämisen syy enkä sitä aina jaksanut
        tingatakkaan.
        Ne on ne naiset semmosia että ei niistä selvää
        aina saa.

        samaa mieltä, perus naiset


    • Niina

      Suhteenne kestänyt kaksi vuotta ilman riitoja? Huh. Ehkä siinäkin syy naisen mökötykselle. Tämä riita kun pisti jotenkin ajatukset omille teilleen, outo tilanne, eikä tiedä miten suhtautua. Ehkäpä. Korostan. Varmaankin kannattaa hetki katsella päivää itsekseen, iltaisin aina käpertyä sohvalle kännykkä kädessä, mutta vaan o d o t t a a soittoa, ei itse ottaa yhteyttä. Hän tietää mitä haluat ja luultavasti tietää pian omatkin halunsa. Pikku äkämökö on normaalia meille tytsyille ;)

    • tiina

      Mielestäni vaikuttaa siltä, että kyseessä voisi olla joku isompi juttu, kun ajattelee ettei teillä ole ollut ongelmia aikaisemmin... Varakaa yhteistä aikaa toisillenne ja jutelkaa asiat läpi.

    • miia

      jos et ole pettänyt häntä tai muuten tehnyt jotain pahaa niin kyllä hän leppyy!
      lähetä ruusuja kukkakaupan kautta,mene hänen luokseen ja puhu kauniita.osta jotain kaunista.kyllä hän leppyy.lähetä kaunis kirje=)

    • Cinnamon Blood

      En osaa tietenkään sanoa naisesi puolesta,mutta jos minä olen möksöllään omalle miehelleni,haluan hänen kyhnäävän ja olevan lähellä,vaikka toista sanon. Se kiukuttaa vielä enemmän jos toinen tosissaan lähtee,se sattuu.
      Meillä tilanne laukeaa monesti siihen, että hän on väkisin ihan mun lähellä ja mä riehun hänen rintaa vasten ja huomattuani,ettei se vaikuta mitenkään,kaappaan rakkaan syliini.
      En neuvo sinua väkisin lähestymään,mutta se sattaa auttaa jos Naisesi on minun kaltainen omituisuus. Haluan mieheni palvovan minua,tekemään minun takia mitä tahansa (en silti vaadi paljoa,vaadin sitä mitä itseltänikin vaadin)
      Toivottavasti sovitte riitanne ja opitte riitelemään kehittävämmin,Cinnamon Blood

    • pettäjä

      Jos muijaltas ei reunaa liikene, parempi ois ottaa vaihto semmose jolta liikenee. :)
      "parhaat reunat ne reunaamatta jää, jos mököttäjää katsomaan jää"
      On aika, siirtyä uusille reunoille, hyvä mies. (:

      • köähoö

        HALOO!
        Kaivoit sitten yli 12 v vanhan aloituksen päivän valoon.... Ja sanottavaskin on toooosi "älykästä"........


      • haukotus1
        köähoö kirjoitti:

        HALOO!
        Kaivoit sitten yli 12 v vanhan aloituksen päivän valoon.... Ja sanottavaskin on toooosi "älykästä"........

        Joo AP on siirtynyt varmasti uusille "reunoille" jo ajat sitten. Toisin kun nim."pettäjä".
        Jolla ei miteen liikettä ole nais sarkamalla, kun muutenkaan elämässä, kun lueskelee ja vastailee 12 vuotta vanhoihin viestiketjuihin.


    • LOL :D

      Ihanko tosi ylläpito nostaa 12 vuotta vanhan keskustelun etusivulle? Haloo hei! Voi typeryyttä.

      • KALLE KELLO

        Onko tosi? Jos on, niin aika typerää, mutta aiheena ihan joka päiväistä eli ajatonta.


      • Kun kellot lyö
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Onko tosi? Jos on, niin aika typerää, mutta aiheena ihan joka päiväistä eli ajatonta.

        Napoleon voitti Austerlizin taistelun ja jatkaa voitosta voittoon. Aiheena sota jokapäiväistä mutta ajatonta joten uutinen sieltä 1800 luvun alkupuolelta on ikäänkuin ihan uunituore. Ja muistutetaan että Napoleonin vuodet sisälsivät myös rauhan vuosia.


    • KALLE KELLO

      Toinen poikaystävä..., olet hätävara, aisankannattaja. tsekkaas vähän mitä on naamakirjaan kirjootellut, lieneeköhän sinkku. "Haluaa olla, haluaa olla rauhassa".. Juupa juu, selvä nakki

    • Oeyutta

      Et mitenkään.

      Siinäs näet, naiset ovat omituisia otuksia. Ensin he haluavat "keskustella" asioista ja tämä on sitten lopputulos. Ainut oikea tapa on meille miehille ominainen puhumattomuus jo alkujaan =) Silloin ei tällaisia riitoja pääse milloinkaan muodostumaan.

      No opit vielä =)

    • Faari

      Oletko antant tarppeksi munaa?
      Jos ei anna piparii sulle, vedä käteen sen nähden!
      Johan tokenee!

    • Naisenpaikka
    • fdjsfsdfsgh

      Kuse hänen perseeseen.

    • vinkki

      Naisena voin kertoa, että anna sille tilaa. Kyllä se sitten soittaa sulle kun on oikea aika. Jos ei parin viikon jälkeen mitään kuulu, ni laita joku kiva mutta ei painostava viesti. Jos sulla on jäänyt jotain hampaankoloon niin niistä voitte puhua sitten taas parempana aikana, jos haluaa katsoa menneisiin.

    • Vastaajamies24

      Sinulla on tasan 3 vaihtoehtoa, jotka listaan paremmuusjärjestyksessä:
      1. Anna naisen mököttää hetki (20min - 1pv, sitä pidempi aika vaatii jo toisen tai kolmannen kohdan.)
      2. Osta suklaata ja yritä avata keskusteluyhteyttä varoisesti ja lempeästi, ihan vaikka sanomalla, että "kerro mikä harmittaa, niin voidaan sopia asiat"
      3. Vastaa liekillä liekkiin. Tyyliin "no ollaan sitten mökömököä saatana, ku tää on kerran niin kivaa!", tilanne kärjistyy myrskyksi, mutta sen jälkeen tilanne aukeaa ja alkaa poutasää.

      [kohta 5 vuotta kestänyt suhde, kihloissa.]

    • Selvä juttu

      Naisten metkuja, älä mene tuohon. Naisesi huomaa että välität hänestä ja yrittää tällä tavoin saada yliotteen. Kohta olet pelkkä joo joo mies, tunnen tempun. Yrität lepyttää häntä kun et halua riitaa, tosi raukkamaista toimintaa.
      Otappas naisesi puhutteluun, ja jos ei halua puhua, niin sanot että et voi seurustella mykän kanssa.

    • julma-iita

      joo, voidaanpas tulkita myös henkiseksi väkivallaksi, puhumattomuus!
      Anna olla.
      "Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy"
      Meeppä jonkun ystävä-tytön kanssa kahville, jopa on luuri punasella ja kilisee julman raivon vallassa! :D

      • niin joo juu

        "joka syystä suuttuu, sitä ei lahjonnalla lepytetä!".


      • no morjens

        mikä neuvo... sun parisuhteet kuivuu varmasti kasaan

        meeppä toisen naisen kanssa kahville niin saat olla varma, että rauhaan saat hänet jatkossakin jättää :D tai oikeastaan saat varmasti rauhassa tyttöfrendiltäs olla......


    • sivullinen...

      varmasti riippuu riidan syystä.

      enpä mene neuvomaan, kun en ole ollut itse paikalla.

    • Meisseli-setä

      Meisseliä kun antaa niin leppyvät aina ;)

    • Anonyymi

      Kaverini tyttöystävä on hänelle vihainen mutta hän ei kerro miksi. Miten voisin auttaa kaveriani?

      • Anonyymi

        Panet sitä kaverin tyttöö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe