Isä pettää äitiä

Suklaahius

Juu elikkä mun isä pettää mun äitiä... tätä on jatkunu jo noin puoli vuotta eikä äiti huomaa mitään! Kerran pääsin lukemaan isän kännykän txt-viestejä ja siel oli kaikkee "Ah, mun oma pupu... tänään oli hauskaa niin kauan kuin se jatkui ja jatkui..." ja "Kyllä munkin on ikävä, mutta huomenna nähään... oma rakas *isän nimi*".

Tää on ihan sairasta, ne on ollu onnellisesti naimisissa jo yli 20 vuotta ja nyt isä menee tuollalailla mulkquistiloimaan... mä pidän molemmista vanhemmistani mut jos äiti saa tietää ni se on ero... mä en kuitenkaan kestä tätä tietoo. Äiti ei huomaa mitään, koska luulee, että isällä on niin paljon töitä että sen takia joutuu tekemään pitkää päivää... mä en jaksa... nytkin kun tulee hiihtoloma ni isä ehdotti että mä ja äiti lähdettäis kahestaan ulkomaille ja se jäis tänne... tietenkin sen takii et se sais sen pikku lutkansa kanssa naiskennella ympäri meidän asuntoa.

Muilla kokemuksia?

Vastatkaa, keskustelu vapaata.

P.S. Miettikää kahdesti ennen kuin petätte...

32

7452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

      Se on joskus aika ikävää kun tietää liikaa..
      Kato toi mun "saippuaoopperaa" kirjoitus..
      Koita kuitenkin jaksaa ja kaikkea hyvää sulle..

    • N18

      Jep! Niin vain kävi. Äiti tiesi kyllä ja ero meinas tulla. Olin silloin aika pieni, about 5 vuotta vanha. No onneks ne on edelleen onnellisesti yhdessä. Tosta onnellisuudesta en ole kylläkään niin varma, kun ne tappelee ja vittuilee koko ajan toisilleen, mut ei se ainakaan enää siitä toisesta naisesta ole. Joskus puhutaan äiskän kans, et lähdettäis yhdessä pois kotoa ja jätettäis noi miehet tänne kotiin pulaan keskenään. No mut se on vaan puoliks herjaa.

      Jos mä olisin sä, mä varmaan ilmoittaisin isälles, et tiedät sen naisesta. Se saattais vähän rajoittaa sen touhuja. En tiedä.

    • rekku

      Ensinnäkin kenenkään kännykkäviestejä ei sais mennä ilman lupaa katteleen.
      Mitä tuumaat jos joku tutkii sun kännykkä viestit?

      No sulle tuli aika paha paikka, mut jutella sun täytys ekax vaikka isän kanssa.Ei nää asiat ole välttämättä ihan mustavalkosia eikä ainakan yksinkertasia.
      Ei sun vanhemmat rakasta sua yhtään sen vähempää,
      vaikka otat tän sua rassaavan vaikean asian esille.Ne varmaan ymmärtää sun aseman.
      Pärjäile...

    • Ville

      Vai niin on asiat.Teillä taitaa olla ero edessä,koska ilmeisestikään isäsi ei rakasta enää äitiäsi.Kukaan ei petä toista jos onnellinen suhteessa.
      Paras kun alat vaan asennoitua eroon ja voitte äidin kanssa valmiiksi pakata isän kamat pahvilaatikkoon,onhan sillä paikka minne mennä!

    • Meeri

      Sano toki isälles, että tiedät missä se menee iltaisin, kun te mamman kanssa kokkailette etc. Ei ehkä ihan peace of cake -juttu, mutta niinkuin joku sanoi tossa aiemmassa viestissä, sun isäs ei rakasta sua yhtään vähempää, tuntee vaan vähän isomman piston sydämessään seuraavan kerran tätä pikkulutkaa painaessaan. Eihän sitä tiedä missä vika on, voihan olla, ettei vanhempasi enää harrasta seksiä ja sitäkään ei tiedä, onko mammasi antanut "luvan" isällesi hommata pimppa muualta... Kuulostaa ehkä raa'alta, älä ota henk. kohtasesti sanojani, oon tuntematon, enkä asiaa kokenut. Juttele isäs kanssa tosta, älä ensin äidin, mun neuvoni...

    • Juliet

      Hei Suklaahius! Voisitkohan ottaa asian puheeksi sun isän kanssa? Sun ei tarvitse kantaa tuollaista salaisuutta yksin!! eikä tuntea syyllisyyttä siitä miten oot saanut sen selville.

      Mun miesystävällä on vaimo ja lapsia, olisi kauheaa jos lapset olis niitä jotka sais selville suhteen. Lapset on asiaan ulkopuolisia ja viattomia, heidän ei missään tapauksessa pidä kärsiä tuolla tavalla asioista, tai kantaa tuollaisia salaisuuksia sydämellään. Luulen että isästäsi tuntuisi tosi pahalta jos tietäisi kuinka paljon hän sinunkin mieltäsi pahoittaa!

      Kerrotko miten asiat edistyy, olisi kiva kuulla.
      Toivon sulle onnea!

      • arska

        Ei tietysti mee mullakaan, kun tähän aikaan kirjoittelen, vaikka aamulla pitäis kouluun lähteä, mut onks sun mielestä "Juliet" se oikein, mitä teet? Tunnetko ikinä syyllisyyttä? Tuleeko ikinä huorahtava olo? Ajatteletko koskaan, miltä sun "miesystävän" vaimosta mahtaa tuntua? Mun mielestä tän sun jätkäfrendin lasten olis oikeus saada tietää, mitä niiden isi oikein pelehtii, niin ne näkis, missä tässä maailmassa oikein mennään. Silloin niistä kasvais vähän viisaampia aikuisia.

        Mulla ei oo tämän mielipiteeni takana mitään uskonnollista vakaumusta, vaan mun mielestäni yksinkertaisesti vaatimattomuus kaunistaa ihmisen ja ihmissuhteilla, tunteilla leikkiminen on säälittävää, ahnetta porsastelua, menemistä luonnollisten rajojen yli. Te ette oo kovin kauniita. Vain sellaiset hyvinvointikakarat, jotka on aina saaneet kaiken, eivätkä oikeasti oppineet tekemään työtä minkään eteen, voivat tehdä tuollaista. Jos touhunne on sun mielestä rakkautta, niin et taida ymmärtää rakkaudesta yhtään mitään.

        Toivottavasti lopetatte suhteenne ja sä suuntaat kiinnostuksesi sinne minne kuuluukin, eli vapaisiin miehiin, joita tässä maassa on pilvin pimein. Sillä kyllä sullakin vielä toivoa on. En kirjoittelisi, jos en uskoisi sinuun!

        ryhdikästä kevään jatkoa


      • Juliet, toivon että sut tapettais kivuliaasti

        Meijän iskä pettää myös äitiä. Juliet, vitun huora, horo, tapa ittes, mäkin haluaisin tappaa sen ämmän minkä kanssa iskä pettää.


    • tajuaaa liikaa

      Nyt menee yli ymmärryksen!

    • Vastuu isälle

      Jätät isällesi viestin, että sä tiedät sen petturipuuhista ja kysyt, että kertooko itse äidille vai kerrotko sinä. Muista ottaa sen toisen naisen puhelinnumero/nimi talteen.

      Tuommoinen on sulle ihan liian raskas salaisuus kannettavaksi, joten tuuppaa pallo isällesi.

      • allasamanauringon

        Joo, noin olisi kannattanut toimia. Miten lie tämäkin stoori päättynyt.


    • uioly8u

      Katsoitko viestin päivänmäärän?

    • gl1000

      Mul ja faijal on samanlaiset kännykät. Yks päivä avasin faijan kännykän ja katoin et kumman se on, samaa aikaa siihe tuli viesti joltai muijalt jos se kerto et kuinka paljo se nautti viimekerrast yms. Nyt on pari kertaa lukenu faijan viestei ja se on täyn tollast paskaa silt muijalt -.- Tiiän et on väärin lukee toisten viestei, mut vittu se on enemmä vääri pettää mutsii :(

      En tiiä mitä pitäis tehä. Pitäiskö sanoo faijalle et tiiän sen puuhist vai olla vaa hiljaa...

      Tiiän kuka se huora on. Ne on samalt työpaikalt...... vituttaa oikeesti nii paljo et vedän koht tota kusipää faijaa turpaa

      • Näin on

        Miehet nyt vaan ovat tuollaisia, se sinun pitää hyväksyä. Sinunkin tuleva miehesi tulee sinua ennemmin tai myöhemmin pettämään, se on parasta tiedostaa.


      • en usko

        Tuskin puhelin on TÄYNNÄ sellaisia viestejä. Mies kyllä poistaa normaalisti viestit. Tai sitten haluaa jäädä kiinni asiasta.


      • Kaikkea hyvää.......

        Puhu äidillesi asiasta.
        Tai mene työpaikalle ja ilmoita tietäväsi isäsi ja tämän naisen
        suhteesta.
        Tai ilmoita naisen miehelle suhteesta.


      • Anonyymi
        Näin on kirjoitti:

        Miehet nyt vaan ovat tuollaisia, se sinun pitää hyväksyä. Sinunkin tuleva miehesi tulee sinua ennemmin tai myöhemmin pettämään, se on parasta tiedostaa.

        Älä yleistä, olen hyvä esimerkki, en ole noin toiminut koskaan ja ikää on jo 56- v.


    • Näinpä.....

      Puhu äidillesi asiasta. Sellaisella hetkellä, kun olette kaksi, rauhassa. Ei muita lähettyvillä.

      Kerro, että epäilet, että isäsi pettää äitiäsi. Älä syyttele vielä. Kerro vain, että näit epäilyttävän viestin. Isäsi ja äitisi selvittävät välinsä sitten itse. Sinä vain sysäät heidän oikeaan suuntaan.

      Minun vanhempani erosivat 4 v sitten, kun isäni ei enää rakastanut äitiäni. Jätti äidin vain. Jälkeen päin saimme tietoomme, että isäni oli pettänyt äitiäni ainakin vuoden verran ennen heidän eroaan.

      Aika oli hankalaa. Äiti otti siis eron, totta kai. Ja niin isäkin tahtoi.

      Mutta nyt 4v myöhemmin, elämä jatkuu. Elämä on paskaa, mutta minkäs teet. Ja sä et liity tohon kuitenkaan periaatteessa, vaan se on isäsi ja äitisi välinen asia. Kerro siis asiasta äidillesi, mutta sen jälkeen ota väliä... Älä puutu.

      Kun he ovat keskustelleet asiasta keskenään, voit vasta sitten raivota isällesi.

    • sdlfkjs lkfmsdf sf

      Voihan sitä käräyttää äijän ilman että ilmoittaa itsestänsä, esimerkiksi jollain pre-paid-viestillä tai tekaistulla sähköpostiosoitteesta lähetetyllä sähköpostilla, printatulla kirjeellä tai jollain muulla pomminvarmasti jäljittämättömällä keinolla.

      kannattaa tosiaan miettiä mitä tekee, avokin isä pettiä ja nykyään saa mätääntyä yksikseen hoitokodissa (ikä jo painaa sen verra ettei voi asua kotonaan). avokki käy katsomassa sitä ehkä kerran kolmeen kuukauteen vaikka hoitokoti samalla paikkakunnalla.

      sitä saa mitä tilaa...itsestäni olisi aika ikävää viettää viimeiset 10v yksin unohdettuna jossain kuppasessa vanhainkodissa.

    • Isä pettiä, häh?

      No odotahan vaan. Sinne kuppaseen??? vanhainkotiin pääset ehkä aikanaan itsekin mätääntymään. Vai haudataanko sinut ensiksi ja mätäännyt vasta sitten?

    • Jokkuuu

      Mulla on ihan sama tilanne ja se sattuu niin paljon kun vanhemmat aina puhuu vihaisella äänellä toisilleen! Haluan sen naisen isän elämästä pois! :(

    • Marimekkotädit

      Ja tämänkin tekstin kirjoitti petetty vaimo.katkera.heh.

    • Mullekanss

      Siitä vaan pettäminen on muotia! Meillä toimii molemin puolin ! Ja hyvää tulee enemmän ku kotia kerkee kantamaan !

    • Härkää.sarvista

      Ei muuta kuin otat puh.numeron talteen ja ilmoitat sen äidillesi. Kerro samalla viesteistä jotka olet lukenut. Siitä ne asiat alkaa sit rullaamaan.

    • Hämeenhidalko

      En oikein itsekään tiedä mitä tekisin sun tilanteessa ja olen sentään aikuinen. Rehellisyys ei varmaan ole pahasta. Aloita siitä.. Pidän sulle peukkua.

    • Huoripukkigigolo

      Mikäs se sun isä on, jos se toinen nanen on huora ja lutka?

    • Anonyymi

      munkin oma isä on pettänyt mun äitiä kun ne oli virlä parisuhteessa ja nyt minun isäni on menossa naimisiin tämän henkilön kanssa kenen kanssa hän petti.

    • Anonyymi

      Oon huomannu että mun isä on ollu semmosella se kokoajan viestittelee on puhelimella selaa sivua missä voi ettiä kumppaneita ja sillä on kauheesti samankaltasia sivuja auki chromen yksityisessä selaimessa ja nyt löysin kondomin. Isä siis menee useasti lähikauppaan ja on siellä 2 h tai menee salille ja on siellä pidempään kun ennen ja en tiiä mitä pitäisi tehdä.

      • Anonyymi

        Ja tuntuu pahalta äidin kannalta koska en uskalla sanoa sille


    • Anonyymi

      Mulla on aika samanlainen tilanne, mutta vaan silleen että mun isä oli aloittanut pettämisen jo silloin kun mun äiti oli raskaana mulle, Eilen ihan vahingossa kuulin kun äiti huusi isälle "Mä annoin sulle lapsen ja sä meet jonkun huoran kanssa" ja sit kuulin kun isä yritti pahoitella niin kuulin kun äiti sanoi "mitä väliä sillä nyt enää on eihän me olla enää yhes" mä en voi vaan kestää tätä, kaikki ne perhe lomat ja kaikki menee nyt vaan hukkaan. En tiedä mitä ajatella

      • Anonyymi

        On sun perhe aika erikoinen, miksi sinä harrastat seksiä äitisi kanssa? Ymmärrän isääsi jos katselee toisaalle?


    • Anonyymi

      Moi sulle. Mun vanhemmista äiti petti isää kauan (tiesin sen)ja isä vaistosi jotenkin asian kai kun yks päivä sanoi että hänelläkin on nainen. Ei ne vanhemmat paljoa aatellu miltä lapsesta tuntui kuulla tää asia-varsinki kun molemmat sanoi"Älä kerro äidille/isälle".
      Arvaa kuinka helvettiä se oli! Rakastin molempia.
      Sitten yksi päivä paljastin isälle missä äiti oli kun kyseli. Huuto oli äitiltä kauhea kotona ja huusi että olen pilannu heidän avioliiton! Olin omassa huoneessa itkua pidätellen.
      Isä kiitti minua vielä vuosien jälkeenkin äänettömästi. Heidän avioliitto kesti ja yhdessä yli 50 vuotta. Äiti jopa sanoi että hyvä kun tein sen(sanoin paikan missä äiti oli toisen miehen kanssa). Enää asiasta ei ole puhuttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe