Olen 38-vuotias nainen ja eronnut neljä vuotta sitten hankalasta ja alistavasta suhteesta. Pitkällä aikavälillä olen pudottanut painoa 15 kiloa eroni jälkeen ja ylipainoa on vielä n. 20 kiloa ja haluan pudottaa lisää... Olen käynyt terapiassa käsittelemässä mm. hankalaa isäsuhdettani ja hankalaa parisuhdettani ja terapeuttini on vahvasti sitä mieltä, että uuden parisuhteen voin löytää tällaisenakin, että rakkauden vuoksi minun ei tarvitse laihduttaa, mutta totta kai näin sinkkuna haluan olla haluttava ja hyvännäköinen.... Miksen saisi laihduttaa miesten takia ja toki siis oman terveytenikin ym. takia... Eli minusta tämä painonpudotusprojektini olisi mainio potku elämässäni tällä hetkellä, kun motivaatiota riittää..... Mutta on joitakin muita asioita, jotka hieman arveluttavat psykologini toiminnassa... Eli kysymys kuuluu onko väärin laihduttaa, jotta löytäisi hyvän miehen ja parisuhteen???
Onko väärin, jos laihduttaa saadakseen miehen.....
6
66
Vastaukset
- minun_mielipide
Muista sokeria sisältävät ruoka-aineet. Sokeri nostaa insuliini tuotantoa. Insuliini on lihotus hormooni. Ihminen ei liho ilman insuliinin läsnäoloa.
- Painokuria
Ei ole väärin, mutta kun olet saanut sen miehen on väärin sitten repsahtaa heti reiluun ylipainoon uudelleen...
- mitenarvioits
Millä perusteella ajattelit valita miehen? Onko ulkonäkö tärkein?
Ymmärrän psykologiasi siinä, että on hyvä laihduttaa ihan itsensä takia, ei muita varten. Muut tulevat ja menevät, mutta itsesi kanssa sinun on elettävä joka päivä. Miksi tarvitset jonkun muun luvan tai mielipiteen tuollaiseen? Päätä itse.
- Olet_ilmeisesti
helposti lihavuuteen taipuvainen ihminen, eli syöt esim. tunnesyistä. Siksi onkin tärkeää, että uusi kumppanisi hyväksyy sinut juuri tuollaisena, kuin olet, eikä vasta useita kiloja hoikempana. Rakastuneena ihminen (varsinkin laihduttanut) voi alkaa huomaamattaan syömään vanhojen tapojen mukaisesti ja avot kohta olet taas lihava. Uusi kumppani voi säikähtää, koska hänhän ei ihastunut ylipainoiseen, vaan normaalipainoiseen.
- ajrtmpetra9i
Ei ole ollenkaan väärin laihduttaa myös siinä toivossa, että löytää miehen. Ymmärrän varsin hyvin, että itsetunto tarvitsee hoikemman kropan, mikä sinulla nyt on. Suosittelen myös laihdutusta tuossa iässä, jossa se on helpompaa kuin muutamia vuosia myöhemmin. Ei se tietenkään ole sinulle ainoa syy laihduttaa, niin kuin kirjoititkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984