Haussa on siis biisi jota erityisesti alikersantit ja kokelaat soittavat. Sanat menevät jotenkin näin: "Äiti, äiti etkö sä nää / Tästä mä tykkään, tänne mä jään".
Minkä niminen kappale on kyseessä ja kuka sen esittää?
Intissä soiva biisi
7
15324
Vastaukset
- Henkka
En ole ihan varma, mutta Jussi Hakulisen "Armeijan syvin olemus"-biisi menee jotakuinkin noin.
Jos haetaan alkuperäistä niin muistaakseni Nuivankaksikon RUK kurssijuhla oli se missä laulettiin äiti äiti etkö sä nää tänne mä kuulun tänne mä jään. 🙂
Itse asiassa sori meni väärin alkuperäinen rokimpi versio on Nuivankaksikon AUK kurssijuhla 2001🤘
- Anonyymi
Heei äiti etkö sä nää? Tästä mä tykkään tänne mä jään. Siskot siskot ymmärtäkää siviilielämässä räjähtää pää. Isäni sen jo sängyssä ties, pojasta tulee tykkimies, taistelukenttien viikatemies! Näin me lauloimme
- Anonyymi
Äiti, äiti etkö sä nää, tästä mä tykkään tänne mä jään, siskot ja veljet ymmärtäkää siviilissä mulla hajoo/halkee pää! Näin mie oon sen oppinu 😅
- Anonyymi
-Repee verhot leikkimökim, pieni mutta teknillinen panee hellurei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557