Haussa on siis biisi jota erityisesti alikersantit ja kokelaat soittavat. Sanat menevät jotenkin näin: "Äiti, äiti etkö sä nää / Tästä mä tykkään, tänne mä jään".
Minkä niminen kappale on kyseessä ja kuka sen esittää?
Intissä soiva biisi
7
13495
Vastaukset
- Henkka
En ole ihan varma, mutta Jussi Hakulisen "Armeijan syvin olemus"-biisi menee jotakuinkin noin.
Jos haetaan alkuperäistä niin muistaakseni Nuivankaksikon RUK kurssijuhla oli se missä laulettiin äiti äiti etkö sä nää tänne mä kuulun tänne mä jään. 🙂
Itse asiassa sori meni väärin alkuperäinen rokimpi versio on Nuivankaksikon AUK kurssijuhla 2001🤘
- Anonyymi
Heei äiti etkö sä nää? Tästä mä tykkään tänne mä jään. Siskot siskot ymmärtäkää siviilielämässä räjähtää pää. Isäni sen jo sängyssä ties, pojasta tulee tykkimies, taistelukenttien viikatemies! Näin me lauloimme
- Anonyymi
Äiti, äiti etkö sä nää, tästä mä tykkään tänne mä jään, siskot ja veljet ymmärtäkää siviilissä mulla hajoo/halkee pää! Näin mie oon sen oppinu 😅
- Anonyymi
-Repee verhot leikkimökim, pieni mutta teknillinen panee hellurei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840