Syötkö jogurttia? Huonoja uutisia

Ikis__M

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/356414-hurja-arvio-valipalan-syopariskista-mtv-purkki-jogurttia-vastaa-12-20-tupakkaa

Itse olen havainnut että naisille on jogurtin syönti tärkeää, pitää aina olla jogurttia jääkaapissa jotta sinne voi stten ripotella erilaisia terveysleseitä ym. mutta ei nekään taida tuota syöpäriskiä ulosmitata. Treffailussahan naiset myös pitää terveysasioita tärkeinä, tupakka on ehdoton turn-off mutta nytpä voikin alkaa miehet vastaavasti kyselemään jogurtin mättämisestä naamaansa.

23

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syön kyllä jugurttia joka aamu, mutta ajattelin silti mielummin kuolla edelliseen terveydenturmelijaan, eli lihaan.

• Naisten kannattaisi korvata nuo jugurtit vaikka punaisella lihalla.

• En syö jugurttia, jäätelöön ja juustoon tulee kyllä sorruttua.. Koko maitotuotteiden nauttimisen konsepti on jokseenkin outo. Minkään eläinlajin aikuiset yksilöt eivät juo maitoa, eivätkä varsinkaan jonkun toisen lajin maitoa.. saati maitotuotteita.

• Ikis__M

Juusto vahvistaa luustoa, sitä kyllä naisten kannattaa syödä niin ei tule sitten osteoporoosia vanhemmiten. Itse kyllä syön juustoa kun se on hyvää ja vaikka onkin tavallaan "luonnotonta" juon liki aina ruokajuomaksi kylmää maitoa, se kun vaan maistuu parhaalta ruuan kanssa.

• Ikis__M kirjoitti:

Juusto vahvistaa luustoa, sitä kyllä naisten kannattaa syödä niin ei tule sitten osteoporoosia vanhemmiten. Itse kyllä syön juustoa kun se on hyvää ja vaikka onkin tavallaan "luonnotonta" juon liki aina ruokajuomaksi kylmää maitoa, se kun vaan maistuu parhaalta ruuan kanssa.

Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..

Tuo kyllä kuulostaa joa itsensä kiusaamiselta kun voisi vaan laittaa juustosiivun leivän päälle, se kun olisi hyvääkin eikä se leipä sitten muuta välttämättä tarvitsekaan.

• Ikis__M kirjoitti:

Tuo kyllä kuulostaa joa itsensä kiusaamiselta kun voisi vaan laittaa juustosiivun leivän päälle, se kun olisi hyvääkin eikä se leipä sitten muuta välttämättä tarvitsekaan.

Olen samoilla linjoilla, juusto on paljon maukkampaa leivän päällä kuin munankuoret.

• ripulikakka.on.hyvää
        PikkuLikka kirjoitti:

Ripulikakka ei maistu?

• ripulikakka.on.hyvää kirjoitti:

Ripulikakka ei maistu?

Huoh.. oliko tuo sinun mielestäsi fiksu kysymys?

Ei, ripulikakka ei maistu.

• Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

Muniiko kana ihan oikeasti perseestään, eikä munantuotannolle ole dedikoitua reikää? En ala selvittelemään tätä asiaa netistä, vastatkoon joku jos tietää. Jos ei niin ei kyllä ihan hirveesti kiinnostakaan!

• relevantti.kysymys
        PikkuLikka kirjoitti:

Huoh.. oliko tuo sinun mielestäsi fiksu kysymys?

Ei, ripulikakka ei maistu.

Fiksu? Ei. Relevantti? Kyllä.

• Toivotontapaus kirjoitti:

Muniiko kana ihan oikeasti perseestään, eikä munantuotannolle ole dedikoitua reikää? En ala selvittelemään tätä asiaa netistä, vastatkoon joku jos tietää. Jos ei niin ei kyllä ihan hirveesti kiinnostakaan!

En suoraan sanottuna tiedä, mutta mitä nyt asiaa pikaisesti tutkin ja mikä perstuntuma minulla asiasta oli, niin vaikuttaa siltä, että kanoilla on ns kloaakki, eli yhteissuoli , joka hoitaa samanaikaisesti ulostamisen ja parittelun tehtäviä..

• relevantti.kysymys kirjoitti:

Fiksu? Ei. Relevantti? Kyllä.

Reps .. suorastaan vedet valuu silmistä. :D Taidan olla liian väsynyt.

• Vähintään litran viikossa

• Kilttiatm

Syön useinkin jugurttia. Eipä haittaa syöpä, parempikin olisi jos kuolisi äkkiä.

• vihatipunen

Syöpään ei välttämättä kyllä kuole äkkiä vaan joutuu kärsimään..

• ettäjoo

Elätkö? -100% kuolemanvaara.

• syöpä.herkkunen

joopajoo. tai värjäätkö? palaako? stressaatko? maistuuko viinakset? harrastitko seksiä. oijoi. syöpäriski kasvoi.
        ihan.pikkuisen.zombie

• soija.on.not

Soijajogurttia syömällä surkastuu pallit ja kasvaa miestissit.

• Tjaa.. kyllä tulee tuosta huolimatta litkittyä juglurttia litra tolkulla, vaikkei nyt päivittäin.

• juotavajugurtti

nariskrits gluglugluglu aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh röy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1956
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      1943
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      293
      1755
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1258
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1117
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1106
    8. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      22
      1067
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1006
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      36
      970
    Aihe