Laihduts 4kk 10kg?

Pullukkanuori

Moi! Oon -99 tyttö joka on pyöreä. Pituteeni on noin 170cm ja painoni jopa 68kg

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullukkanuori

Oho! Teksi ei näemmä
      näy kokonaan joten kirjoitan sen lopun sitten vaikka tähän... Olen siis lihava ikäisekseni ja pituisekseni ja haluaisin ennen kesälomaa laihtua sen n 10kg. Haluaisin läskin pois mahastani ja selästäni. Reidet ja perseen haluaisin kiinettyttää. En tarvitse sixpackkiä enkä muitakaan fitnes juttuja. Haluan vain laihtua ja näyttää kesälomalla hyvältä. Käyn salilla noin 2-3 kertaa viikossa, eikä siihenkään paljoa intoa ole. En kunnolla tiedä mitä siellä tekisin... Haluaako joku kertoa mitä minun sielä kannattaisi tehdä? Käytän myös koiriani lenkillä joka päivä, mutta tämä liikunta määrä saisi olla isompi. Yritän syödä suhtkoht terveellisesti, enkä syö pitsoja hampurilaisia tai ranskalaisia. Mikä neuvoksi?

Ainiin ja tässä on kuvat miltä näytän: http://aijaa.com/kSujI1
      http://aijaa.com/82LAaj
      http://aijaa.com/nnCs7g

• sääriluut

Hei! Ei mikään mahdottomuus laihtua 10kg neljässä kuukaudessa . Salilla käyntien lisäksi lisäät mukaan parit aerobiset viikkoon, esim hiit tyyppiset treenit ovat tehokkaita rasvanpalamiseen. Syö viisi kertaa päivässä hyvää ja terveellistä ruokaa noin kolmen tunnin välein. Ja turhat napostelut pois, mutta ei se pahaa tee jos kerran viikossa esimerkiksi herkkupäivä. Helppo ja yksinkertainen sääntö on, että syöt alle kulutuksen. Hyviä kuntosaliohjelmia alottelijoille löytyy netistä ja esimerkiksi kaksijakoinen ohjelma olisi yksinkertainen. Alakroppa ja yläkroppa erikseen ja tekniikat kuntoon liikkeissä niin hyvää tulee. Aseta itsellesi pienempiä tavoitteita, esim haluat laihtua 2kg 3vk ja niin edelleen. Muista että ei saa olla liian ankara itselleen ja vähintään se yksi lepopäivä viikkoon! Toivottavasti oli jotain apua :)

• pullukkanuori

Kiitos!:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe