Itse aloitin 22v ikäisenä ja silloin join itseni aika monesti putkaan. No olen nyt vähän rauhoittunu niistä ajoista, vaikka ryyppäänkin paljon.
Minkä ikäisenä aloit ryyppäämään??
21
248
Vastaukset
- 15plus14
18v
- elluhallo
Alle20:nä
Join aikas paljon
Mutten niin et elämä olisi kärsinyt
Kun kävi töissä...
Ei voinut paljon viikolla...(*_*) - m-i-e-s
Vissiin 14-16-vuotiaana, ei kyllä tarkkaan muista, mutta yläasteella. Poikaporukalla keittelimme omat soossit.
15-vuotiaana alettiin dokaamaan ja käytiin sitten hyvissä pohjissa limudiscossa mimmejä jallittamassa.
Ihme, etten ole edes putkassa koskaan ollut.16-vuotiaana ensimmäinen kosketus viinaan ja siitä se alkoi. Välissä oli vapun 2007 ja uudenvuoden 2014 välillä muutaman vuoden absolutistinen tauko. Mutta siitä Tammikuusta 2014 se taas alkoi.
Kaksi kertaa olen ryypännyt itseni putkaan.
Viime vuonna tuli tenuteltua turhankin reippaasti, tämä vuosi pitää ottaa raittiimmin.- 18p17
ÄTMIT: Lopettaisitteko ryyppäämisen kokonaan jos löytäisitte naisen?
- Hämärän_rajoilta
En ole koskaan juonut alkoholia. Vastaan siis kysymykseen näin päin: jos naisen saamisen ehtona olisi se, että minun pitäisi alkaa juoda, niin enpä sittenkään alkaisi.
- ätmikäinen
En todellakaan ala minkään akan takia lopettamaan juomista.
- Nainen_28v
En ole ikinä harrastanut. Liian kiltti tyttö sellaiseen. Kerran kunnon kännit ja sammumiset about 12v sitten ja se riitti örvellyksistä.
- atännä
Ensimmäinen humala 13-14 vuotiaana. Yläasteikäisenä biletettiin viikonloput. Sen jälkeen ei ole enää juurikaan kiinnostanut. Nykyään taitaa mennä päihtymisen puolelle pari-kolme kertaa vuodessa. En katsele toisenkaan juopottelua sen enempää, enkä yhtään, jos toisesta tulee ääliö humalassa.
- rumamaija
Vasta 18-v olin ekaa kertaa humalassa. Pahimmat blackoutit koinkin sitten 19-vuotiaana, 21-vuotiaana, 22-vuotiaana ja 23-vuotiaana. Nykyisin en ole kännissä, vaan juon maltillisesti.
- Kilttiatm
14 vuotiaana
- maksakirroosi
18, nykyään 23 ja maksakirroosi.
- äääääääääätätttttmmmmii
Kahta kuukautta vaille täysi-ikäisenä.
- nimimerkitönj
Tuota oisko ollut 14-vuotiaana eka kerta tai 15? Humalat olen ottanut tähän ikään (pian 40:tä) mennessä ehkä 8-10 kertaa. Viimeksi join humalaan itseni 2003. Sen jälkeen juonut kaksi olutta. Ei oikein maistu.
- NIInSeMeneep
Kovat jätkät ovat jo alaikäisenä kotibileissä korkanneet kaikki naiset joskus muinoin.
- sdvsdvxc
Aloitin aika myöhään, eli n. 24 vuotiaana, mutta nyt 48 vuotiaana olen viimeiset 24 vuotta ryypännyt vähintään kolme viikonloppua kuukaudessa.
- AmatööriPuhetta
Haahhaha...... Ei oo etes kova, minä join viime kesänä varmasti enemmän!!! VOITAN KAIKKI
- Riiiiiiiiiii
15-vuotiaana ja reilummanlaisesti viikonloppuisin kaikenlaisin seurauksin. Siitä jatkumo railakkaiden opiskeluaikojen kautta varhaisiin sinkkuaikoihin viikonloppubiletystä, nyt ei tietenkään enää siniä määrin kun eihän kunto kestä moista.
Suurin piirtein 16-vuotiaana.. mutta en ryyppää. Harvoin on tullut juotua liikaa, nykyään sitäkin harvemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847