Entistä 80-90 luvun rumpalia ihmetyttää myynnissä olevat Shell-setit.
Itse ostin vuonna 1990 uudet Yamaha-kannut Fazerilta. Siinä oli ständit ja virveli ym.
Mistä käytettyyn Shell-settiin löytää hardwaret..? Esim Yamahaan käy vain Yammun tomipidike, eikö niin?
Rummut Shell-setti
4
278
Vastaukset
- sdfsdf
Yleensä niihin shellsetteihin kuuluu ns. merkki- tai tapauskohtainen rautatavara eli esim. tomipidikkeet mutta niistä puuttuu semmoinen kama mikä voi olla minkälaista vain (esim. pelti - ja virvelitelineet). Tietysti jos käytettynä ostaa niin kannattaa myyjältä varmistaa, harvemmin se myyjäkään haluaa niitä pidikkeitä erilleen ottaa.
- RecordingCustom
Kiitos vastauksesta. Toinen asia jota olen miettinyt on että jos ostaa uudet rummut esim thomannilta niin tarjolla on eri perus-settejä. Saako näihin ostettua esim 10" tomia 12",13" lisäksi? En löydä etsimääni netistä, siis..
Minulla oli aikoinaan 10",12",13",15"tt ja 16"ft,
- sdffds
On thomannilla erikseenkin tomeja "irtotavarana" myynnissä eli periaatteessa voit ottaa jonkun perussetin ja lisätä siihen tomeja:
http://www.thomann.de/fi/tomit.html
Eri asia sitten tietysti on että löytyykö sen perussetin merkkiä, mallia ja väriä mutta periaatteessa.
P.S. olethan selaillut muusikoiden.net:in toria? Sieltä löytyy käytettynä isojakin settejä ja toisaalta on viisaampaa ostaa samalla rahalla laadukasta käytettyä kuin huonoa uutta.- RecordingCustom
Juu, mielelläni ostan käytettyjä. Hakusessa iso setti syvillä tomeilla. Yammu, Tama tai Sonor-koivurunkoiset kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010