Hauiksen koko galluppi

Utelias

Elikkäs mittanauhat esiin.. paljos se hauiksen ympärys keskimäärin yli 18v kundeilla on?? Entä rinnanympärys?
Kiinnostaa vaan kun salilla käynti on nykyis vissiin jonkinlainen trendi juttu ja esim. baareissa näkee tosi paljon treenatun näkösiä kundeja.
Vertailun vuoksi kerrottakoon, että ite oon 180/75 jonkin verran treenannu kundi ja habaa löytyy vain 35cm ja rinnanympärystä 105cm.

211

67265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytöt tykkää

      Joo no multa löytyy hauiksesta kokoa 37cm ja mitat on 174/69, oon tosin jo 22v. Kyllä sen huomaa et ku on käyny salilla ni tytöt kiinnittää enemmän huomiota, varsinkin kesäisin, kunhan ei vaa treenaa itteensä liikaa, koska se ei oo hyvän näköstä. Treenaamiseen jää muuten koukkuun, ite oon nyt käyny salilla säännöllisesti joku 1,5v (3-4 kertaa viikossa) ja siinä sivussa viel vähän palloilulajeja et pysyy aerobinen kunto hyvänä. Ei muuta kuin kaikki vaan salille treenaamaan ni pysyy mieli virkeenä ja kroppa kondiksessa!

      • Bodari

        Mulla habaa 46cm ja rintaa 135cm.


      • Jyri
        Bodari kirjoitti:

        Mulla habaa 46cm ja rintaa 135cm.

        185/85 hauis 40 rinnanympärys 115


      • Bodari
        Bodari kirjoitti:

        Mulla habaa 46cm ja rintaa 135cm.

        sanoa, että pituus on 170 ja paino 101kg 15%rasvoilla!


      • simo

        oon 17v ja oon käyny semmosen 2kk salil ja mitat on 175/62 ja hauiksen ympärys mitta on 36cm!!


      • joku
        simo kirjoitti:

        oon 17v ja oon käyny semmosen 2kk salil ja mitat on 175/62 ja hauiksen ympärys mitta on 36cm!!

        oon 16 v pituus 169 paino 52 hauiksen ympärys mitta 32 tänä kesänä salille ekaa kertaa =)


      • big block

        ikää 42 v.haba 49cm,painoo 119kg ja pituutta 180cm,ja kaikki reeni tullu mettä töistä.


      • haba,
        big block kirjoitti:

        ikää 42 v.haba 49cm,painoo 119kg ja pituutta 180cm,ja kaikki reeni tullu mettä töistä.

        vaikuttas ,että rasvakudostakin paljon, kun painoo jo 119kg, ja vain metsätöissä oltu.


      • hotkalle
        joku kirjoitti:

        oon 16 v pituus 169 paino 52 hauiksen ympärys mitta 32 tänä kesänä salille ekaa kertaa =)

        joopa joo---
        mä oon 16w ja käynyt salilla 2 vuota ja haba on 51cm---repikää siitä!!


      • 1231357696v
        hotkalle kirjoitti:

        joopa joo---
        mä oon 16w ja käynyt salilla 2 vuota ja haba on 51cm---repikää siitä!!

        Mahtava hauis, mutta mittanauhaa et osaa käyttää. Matikastakin varmaan nelonen, että revitäänpä siitä.


      • Kissafriikki

        genitaalialueet 5cm


      • Anonyymi
        simo kirjoitti:

        oon 17v ja oon käyny semmosen 2kk salil ja mitat on 175/62 ja hauiksen ympärys mitta on 36cm!!

        Miten oot noi kevyt sit


      • Anonyymi
        1231357696v kirjoitti:

        Mahtava hauis, mutta mittanauhaa et osaa käyttää. Matikastakin varmaan nelonen, että revitäänpä siitä.

        päällikkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten oot noi kevyt sit

        meitsi 170cm, paino 62-64, hauiksen ympäryysmitta 34cm, rinnan ympäryysmitta 102cm


    • voimailija

      pituus 185, paino 105 ja hauiksen ympärys 54-55(pumpissa). harrastuksena voimapainotteinen bodytreeni.

      • Anonyymi

        Iso vitsi testotimolla on 52 sähä oisit mrolymppia tolla mitalla


    • Julli

      Pituus 170,paino 92...haukkari 45 ja rinta 125!

    • Cure for the itch

      ikä 19v, rinnanympärys 109cm, hauis 39cm, 179/74, salillä käyn about 5 kertaa viikossa ja lisäx pelaan mm. salibandya.

    • steeler

      Hauis 65cm, rintojen ympärys 155cm, pituus 160cm
      ikä 64v. Pöllimetässä kuljin nuorempana.
      Ei oo tukka lähteny, eikä naama palanu.

      • Utelias

        Hiukka epäilen.. Tietääkseni Manfred Hoeberlillakaan ei oo noin iso haba, ja sillä sentään tietääkseni on maailman isoimmat kädet.
        haba 25,5" eli jotain 63cm. kattokaa vaikka osotteesta www.strongestman.com.


      • Ruihnu

        Papalla on papua. Oma hauikseni on 33 senttiä. Joten sinun käsivartesi poikkileikkaus on 3,9 kertaa niin vahva kuin minun. Jos voimaa esiintyy samassa suhteessa, niin sinun pitäisi nostaa penkistä n. 200 kiloa. Jos nousee, niin hattua nostan.


      • Paskavamma
        Ruihnu kirjoitti:

        Papalla on papua. Oma hauikseni on 33 senttiä. Joten sinun käsivartesi poikkileikkaus on 3,9 kertaa niin vahva kuin minun. Jos voimaa esiintyy samassa suhteessa, niin sinun pitäisi nostaa penkistä n. 200 kiloa. Jos nousee, niin hattua nostan.

        Ei hauis vaikuta penkkiin penkkipunnerrus on suurimmaksi osaksi rintalihas harjoitus ja jos tarpeeksi pienellä välillä nii ottaa se vähä hauikseenki


      • Anonyymi
        Paskavamma kirjoitti:

        Ei hauis vaikuta penkkiin penkkipunnerrus on suurimmaksi osaksi rintalihas harjoitus ja jos tarpeeksi pienellä välillä nii ottaa se vähä hauikseenki

        Kyllä siinä etu olkapäät myös aika kovilla on!


      • Anonyymi
        Paskavamma kirjoitti:

        Ei hauis vaikuta penkkiin penkkipunnerrus on suurimmaksi osaksi rintalihas harjoitus ja jos tarpeeksi pienellä välillä nii ottaa se vähä hauikseenki

        Ei se hauikseen ota vaan ojentajaan 👍


    • MEKKILÄISET

      Nyt kuules on homma niin, että mekkiläisille ei ole vielä tehty tarpeeksi suurta mittanauhaa. Ja kirjoittajahan taitaa olla aika KÄÄPIÖ HOHOHOHOHOHOHOOOOOOO

    • Trainer

      Ei hauiksen ympärysmitta vielä mitään kerro.

      Esim. oon 140kg 190cm ja haukka 55cm. 50kg kulmatangolla menee 2 toistoa max.

      Mutta entäs kun kaveri tekee 65kg 175cm ja haukka 35cm saman määrän (50kg x 2).

      Niin, että heittää sitä dataa hiukan enemmän kehiin.

      • MEKKILÄISET

        Sähän oot aika läski, kun painat 140 kiloo...


      • Trainer
        MEKKILÄISET kirjoitti:

        Sähän oot aika läski, kun painat 140 kiloo...

        Kävikö mielessä, että kysymys saattais olla esimerkistä?

        No eipä tietenkään kun olet tollo, idiootti ja nassuttanut mömmöjä niin että aivot on muuttuneet hyytelöksi.


      • Pih

        Joo, jollain vanhalla mummollakin voi olla 50 centtinen haba, mutta kun se rasvaprossa vaikuttaa oikeestaan eniten koko hommaan. Tiukka lihas. Itellä paino 104, haba 44 (ilman pumppeja), pituus 183. Mulla tosin oli haba 43 jo silloin syssymmällä kun painoin 90 kiloa. Eli rasva ei pukkaannu käsiin vaan lähinnä mahaan. Tällä periaatteella edes rasvaprossa ei kerro kaikkea. Ihmiset ovat yksilöllisiä. Ehkä parhaiten voi katsoa kokovartalokuvasta onko se nyt niin iso vai ei.


      • huvikseen liikkuva

        mittoja/kiloja. painan 100kg,pituus 177cm,hauis 46,5cm,rinnanympärys 137cm,hauis kulmatangolla 8x75kg,8x70kg,8x65kg esimerkkinä.(ja puhtaasti!!!)


      • hehehehe

        niinpä onmulki hpa 35 ja samaan mäki pystyn ja rinta on 100 ja penkist nousee perse:) heheheheheheh


      • Anonyymi

        Oot vaa vitu plösö


    • Fitness

      Kannattaisi ennemminkin keskittyä niihin tuloksiin. Kyllä ne hauikset kasvaa sitten siinä mukana ;)

      Ja mitä tulee muutamiin täällä ilmoitettuihin mittoihin...ottakaapa pojat mittanauha uudestaan käteen ja mitatkaapa tällä kertaa hauiksen, EI reiden ympärystä...

    • sammy

      hauis 40cm(ei pumpissa),pituus 172cm ja paino 78kg ja ikää 17v.bf siinä 15%arviolta..punttaamista takana noin 4v..

    • Utelias

      Lisää vaan mittoja kehiin, kun asia näyttää ihmisiä näin kovasti kiinnostavan!!

      • Lew

        Hauis ei-pumpissa 37 (aika naru vielä), rinta 110, pituus 185 ja paino 86, rasvat 12% pintaan, treeniä takana vähän toista vuotta kunnolla. Eilen meni penkissä ensimmäisen kerran satanen puhtaasti rikki, tästä hyvä jatkaa..


      • penkki 230kg,ikä 26v.
        Lew kirjoitti:

        Hauis ei-pumpissa 37 (aika naru vielä), rinta 110, pituus 185 ja paino 86, rasvat 12% pintaan, treeniä takana vähän toista vuotta kunnolla. Eilen meni penkissä ensimmäisen kerran satanen puhtaasti rikki, tästä hyvä jatkaa..

        naurattaa sun tulokset,hehheh!


      • itse nostajalla
        penkki 230kg,ikä 26v. kirjoitti:

        naurattaa sun tulokset,hehheh!

        reilusti päälle 150 XD


    • haba(ko)

      pituus 182 paino 107...hauis 46..rinta 130..reisi 74..penkki 178,5 ..kyykky 260...vielä muuta..niin ikä on jo 30.. treenannu 9v..

    • Harrastelija

      Paino: 66
      Pituus: 174
      Hauis: 34
      Tuloksia:
      Penkki: 100 ;)
      Talja: 100 x 3
      Kyykky: 150
      Hauis: 50
      Leukoja: 26
      Punnerruksia: 55
      Vatsaa: 30krt/30sek

      Treenattu on joskus 18 vuotiaana 3-4 kertaa viikossa. Nykyään 26v vain 1 krt/vko. Pääasia että salilla viihtyy ja tuloksetkin toisinaan nousee. Ja tietysti hyvä seura.

      • 12v nyrkkeilly

        paljos menee punnerruksii per sekuntti mul 50kertaa ja aika 40 sekuntia


      • Anonyymi

        Just näin... loppupeleis sielä salilla käydään tasan tarkkaan ittensä takia.


    • Pate 667

      Hauis 33cm kivenkovaa lihasta ettei mikään löysä haukka. ikä vasta 15v. reenannu kohta 2v.

      • Kale

        Millasilla painoilla poijjaat vääntää haukkaa? Hauiskääntöjä tai scottia tms? Entä kuinka pitkiä sarjoja teette?


      • 15wee

        Tuli vaa sellane asia mieleen että mittasin just oman haukan ja näyttää 35cm ja en ikinä ole salilla kävässyt :p, tullu kaikki treeni lätkästä.


    • Bodari1994

      Eli haukiksen ympärysmitta on 31cm ja rinnanympärys 95cm
      Pituus 175, paino 65
      Ovatko nuo mitat teidan mielstä hyviä?
      Vastailkaa pian...

      • Hemmpuliii

        Itse olen 15,viime kuussa täytin ja hauikseni on 38 cm rinta 102 cm. Painonnostoa takana 2 v ja voimannostoa vajaa vuos


      • Franky boy

        Mun haukka 36cm silti pieksisin teijät kaikki.


      • Aloittelija13

        Just äsken mittasin, ikää 13vuotta . Salilla oon käynyt vasta noin 2kk mutta ihan pienestä pitäen tehnyt kaikenlaista.

        175cm/69kg Hauvis 33cm ja tuntuu että se on ollut puolenvuoden ajan kovassa kasvussa..


      • bodari 96

        Mää oon 14v hauis 34, rinta 100
        Pituus 177 paino 67


      • Järkyttynyt
        Franky boy kirjoitti:

        Mun haukka 36cm silti pieksisin teijät kaikki.

        Sen jos tyhmyyksissäsi tekisit, niin meidän mummo antaisi sulle piiskaa ja kunnolla, se on mielettömän riski.


      • päivän naurut
        Aloittelija13 kirjoitti:

        Just äsken mittasin, ikää 13vuotta . Salilla oon käynyt vasta noin 2kk mutta ihan pienestä pitäen tehnyt kaikenlaista.

        175cm/69kg Hauvis 33cm ja tuntuu että se on ollut puolenvuoden ajan kovassa kasvussa..

        repes, oot 13? Jos et oo vetäny mömmöjä, niin sieltä ei paljo lihasta löyvy!!!


    • pikkuruine

      16v hauBert 32cm pituus160cm paino60kg rinta 100cm

      • jep jep

        ikä 28v treenannu 13 vuotta,hauis 52cm,vyötärö92,paino 102kg.


    • almasty

      48 cm pituus 180cm paino 126kg.
      Hauiskääntöä tangolla 8x10 70 kg hyvä vai huono?
      Ojentajapunnerrusta taljassa 4x8 myös 70 kg.
      Treenaus aloitettu 15 vuotiaana ikä nyt 30.Useita parin vuoden taukoja välissä.

      • urheilijanuorukainen

        Hauis 22 cm paidan läpi mitattuna. Ihan tyytyväinen oon näinkin mutta ei haittaisi vaikka pari senttiä tulis lisää.


      • sen laiskempi
        urheilijanuorukainen kirjoitti:

        Hauis 22 cm paidan läpi mitattuna. Ihan tyytyväinen oon näinkin mutta ei haittaisi vaikka pari senttiä tulis lisää.

        vtuns pässzit


    • habamies

      32-vuotias 185/80, rinnanympärys 106 cm ja hauis 32 cm. Mutta liksaa 4500 e/kk.

    • gsåoikmg

      16 vuotta, 98kg 186 cm hauis 38 cm

    • Juippi92

      Itellä ikää kohtapuoliin 17, pituus 177 cm ja painoa n. 75 kg. Salilla käyny siis 1-2 krt/vko/3 kk
      Hauis 36 cm, rinnanympärys 105 cm.

      Leukoja vetäny 19, punnerruksia 100, penkissä 85 kg.

      Halveksun mömmöjen käyttöä, en käyttäjiä. Luomua sen olla pitää.

      • dreambreaker

        se on niin helppoa lyödä keskari kädessä noita mittoja tänne jos jonki näkösiä kas kun kukaan ei linkkaa matskua omista suorituksistaan ja niistä adonis kropista odotan innol et nään kaikki ne 15v joilla on puhasta lihaa kädessä se 46-50cm sergio olivalla oli 50cm kurkatkaapa googlesta pari kuvaa ja se on vaan hei 50 cm ho ho ho ja kaveri ei oo 160cm pitkä!!!


      • 35cm

        joo elikkä olen 15v ja haukan ympärysmitta on 35cm ja silti en nosta kuin 65kg penkistä missä vika :D


      • ...
        35cm kirjoitti:

        joo elikkä olen 15v ja haukan ympärysmitta on 35cm ja silti en nosta kuin 65kg penkistä missä vika :D

        Se hauviksen ympärysmitta ei paljo penkissä auta.... jos sieltä löytyy rasvaa eikä lihasta :D etkä sä sillä haukalla penkkiä tee.


      • Tikku@tukki
        ... kirjoitti:

        Se hauviksen ympärysmitta ei paljo penkissä auta.... jos sieltä löytyy rasvaa eikä lihasta :D etkä sä sillä haukalla penkkiä tee.

        Youtube on täynnä vidoita, joissa nostetaan rautaa ja väännetään kättä. Niissä kuvissa on yllättävää, että monen kovan tekijä käsivarsi näyttäisi olevan pehmoista läskiä, mutta kuitenkin voimaa läytyy. Itse ukotkin ovat melkoisia punketoita. Oliskohan tuo niin, että valkoiset lihassyyt ovat läheistä sukua läskille.

        Sen olen elämässä kuitenkin huomannut, että käsivarret voivat olla tikut tai tukit, mutta päällepäin ei näe missä se voima asuu. Hyvinkin rapsakassa ukossa voi olla lujasti voimaa, esim. Lappajärven Pessinen. Toisaalta juntturan näköisestä punkerosta ei saata olla yhtään mihinkään.


      • Makkarastanakiksi
        Tikku@tukki kirjoitti:

        Youtube on täynnä vidoita, joissa nostetaan rautaa ja väännetään kättä. Niissä kuvissa on yllättävää, että monen kovan tekijä käsivarsi näyttäisi olevan pehmoista läskiä, mutta kuitenkin voimaa läytyy. Itse ukotkin ovat melkoisia punketoita. Oliskohan tuo niin, että valkoiset lihassyyt ovat läheistä sukua läskille.

        Sen olen elämässä kuitenkin huomannut, että käsivarret voivat olla tikut tai tukit, mutta päällepäin ei näe missä se voima asuu. Hyvinkin rapsakassa ukossa voi olla lujasti voimaa, esim. Lappajärven Pessinen. Toisaalta juntturan näköisestä punkerosta ei saata olla yhtään mihinkään.

        JEp. Vanha ketju mutta pisti silmään. Luin tämä joskus vuosia siten.
        Silloin haba oli 42 ja liki jokainen syy näkyi. Leukoja meni 35. Nyt vanhempana kyynärpäät paskana ja haba sama mutta pulla mössöä, kun lekotellut 5 vuotta raskaista töistä. Leukoja mene 46.. Enpä siten peilistä osaa ainakaan voimia kertoa, mutta pääosin kestävyys on pudonnu penkissä ja punkassa samaa tahtia kuin kaman kovuus .-).


    • heheman

      Hauis 27
      pituus 186
      paino 58
      ikä 35
      palkka 850€/kk -verot

      Enimmäkseen oon pelannut tietokonetta.

      • PEra13

        Mun haba ku eilen mittasin kolmen tunnin haukkari reenin jälkeen missä muuten vedin 15 x 50 toistooo 45koogeella oli 78cm ja mä muuten pieksisin teijät kaikki vaikka toinen haba selkään teipattuna että turha huudella siä JA mulal on 4vuotta ankaraa salireeniä takana alotin jo tarhaikäsenä treenaamisen ja sitä ne tarhatäditkin sano että kyllä musta viä kingi tulee!


      • Melkein sama

        Hahahahahah... Mulla on sentin isompi haukka eli:
        Haukka 28
        pituus 175
        paino 61
        ikä 16 (1995)
        lukio-opiskelua -hermot


        Enimmäkseen oon pelannut tietkokonetta ;)


    • parempikute

      ite painan 80kg ja pituutta on 190cm. haba 70cm heti aamulla mitattuna ja penkistä nousee 150kg. ikää siis 10 vuotta. yhteenlaskua en osaa ja tää kirjottamine just ja just sujuu

      • Pasi567

        Paino: 95
        Pituus: 182
        Hauis: 42

        tollaset on mitat mulla oon atm 14 mutta koht 15 ihann hyvät tumput on omasta mieles eikä oo läskiä käisi juur yhtää mahas,jalois vähän mut ei pahasti

        Penkki:90
        Mave:170
        Kyykky:130

        ja sit se viel et mikä vittu joillain on ongelmana tos threadin alus et jos joku kaveri sanoo että nostaa 100 penkistä niin sit jotkut mulkunnahat rupee heti "mä vedän 200 " ollaan sitä aika äijjiä :P


      • jajajajajaajajaja
        Pasi567 kirjoitti:

        Paino: 95
        Pituus: 182
        Hauis: 42

        tollaset on mitat mulla oon atm 14 mutta koht 15 ihann hyvät tumput on omasta mieles eikä oo läskiä käisi juur yhtää mahas,jalois vähän mut ei pahasti

        Penkki:90
        Mave:170
        Kyykky:130

        ja sit se viel et mikä vittu joillain on ongelmana tos threadin alus et jos joku kaveri sanoo että nostaa 100 penkistä niin sit jotkut mulkunnahat rupee heti "mä vedän 200 " ollaan sitä aika äijjiä :P

        paino: 60
        Pituus: 175
        Hauis: 31
        Ikä: 13


      • Osmo T
        jajajajajaajajaja kirjoitti:

        paino: 60
        Pituus: 175
        Hauis: 31
        Ikä: 13

        Ikää 25v, treeniä takana 2v 3kk
        Pituus 179cm
        Paino 79kg
        Hauis: 37cm
        Rinnanympärys: 104cm

        Penkki: 102kg
        Vinopenkki: 82 kg
        Pystypenkki 72,5kg
        Jalkaprässi 360kg


      • treeniänuoriso
        Osmo T kirjoitti:

        Ikää 25v, treeniä takana 2v 3kk
        Pituus 179cm
        Paino 79kg
        Hauis: 37cm
        Rinnanympärys: 104cm

        Penkki: 102kg
        Vinopenkki: 82 kg
        Pystypenkki 72,5kg
        Jalkaprässi 360kg

        Ikää 69v, treeniä takana 50v
        Pituus 189cm
        Paino 128kg
        Hauis: 53cm
        Rinnanympärys: 127cm

        Penkki: 185kg (sotilaspenkkinä)
        Vinopenkki: 122kg
        Pystypenkki: naisille
        Jalkaprässi 560kg


      • rasvaton maito
        treeniänuoriso kirjoitti:

        Ikää 69v, treeniä takana 50v
        Pituus 189cm
        Paino 128kg
        Hauis: 53cm
        Rinnanympärys: 127cm

        Penkki: 185kg (sotilaspenkkinä)
        Vinopenkki: 122kg
        Pystypenkki: naisille
        Jalkaprässi 560kg

        Ikä 15 pituus 174cm hauis 37cm painoa 80kg salilla käyny 2v..


      • juu juu tainnu mittailla isin reittä


    • qgqg

      167/66. puhdas haukkakääntöreisienpäältä vartalo suorana 62kg

      • Erkii10cerkki

        Ikää 10v, treeniä takana 5v
        Pituus 140cm
        Paino 210kg
        Hauis: 91cm
        Rinnanympärys: 280cm

        Penkki: 451kg
        Vinopenkki: 382 kg
        Pystypenkki 310kg
        Jalkaprässi 1203kg


      • Powerlifter221
        Erkii10cerkki kirjoitti:

        Ikää 10v, treeniä takana 5v
        Pituus 140cm
        Paino 210kg
        Hauis: 91cm
        Rinnanympärys: 280cm

        Penkki: 451kg
        Vinopenkki: 382 kg
        Pystypenkki 310kg
        Jalkaprässi 1203kg

        Ikä: 18v
        Pituus: 174cm
        Paino: ~85kg

        Hauis: 41cm
        Rinnanympärys: 124cm

        Salilla käyny 2vuoden ajan, yleensä 4krt/vk. Nykyään siirrytty enemmän voima puolelle.

        Tuloksien kertominen on kyllä aika egoilua ja turhaa, mutta kun muutkin on kertonu niin kerrotaan täältäkin.

        Penkki 150kg(RAW) ja paidalla 195kg.
        Kyykky otettu varusteilla 230kg ja ilman varusteita 190-200kg.
        Mave 220kg.


      • joo ooo
        Powerlifter221 kirjoitti:

        Ikä: 18v
        Pituus: 174cm
        Paino: ~85kg

        Hauis: 41cm
        Rinnanympärys: 124cm

        Salilla käyny 2vuoden ajan, yleensä 4krt/vk. Nykyään siirrytty enemmän voima puolelle.

        Tuloksien kertominen on kyllä aika egoilua ja turhaa, mutta kun muutkin on kertonu niin kerrotaan täältäkin.

        Penkki 150kg(RAW) ja paidalla 195kg.
        Kyykky otettu varusteilla 230kg ja ilman varusteita 190-200kg.
        Mave 220kg.

        Niitä hauiksiakin on erilaisia on läskinhauis,bodarin hauis, helppo se on rasvaprosentti 35 niin sehän on vaan sellanen pötkö, esim jos verrataan sellaisella kellä rasva% esim: 15, toisella 30 niin ja samankokoinen hauis, niin toinen on pötkö ja toinen on parempi lihaserottuvuudella.

        bussissa näin kerran yhellä muijalla ainakin 70cm hauis mut se oliki läskiä.


      • mksss

        hahahhahahahhahaha


    • Vidu...

      Taas tosi tasokasta jutustelua... Vittu kun ei ihmiset vaan voi olla haukkumatta muita ja itseään pitää nostaa jalustalle. Ihan vitun sama jos joku nostaa penkiltä 120kg vähemmän!!! Vittu!!!

    • Hiihdelijä

      Pituus 180, paino 71, hauis 37, rinnanympärys 110, rasvat 6,9.

    • nimimerkki varattu

      pituus 176
      paino 63
      haba 32
      rasva 11.8

      en ole koskaan käynyt salilla,enkä muutenkaan koskaan urheile:)

    • aulisssss

      ikä 17
      treenivuodet: alotin tammikuussa 2011, kolme kertaa viikossa, mutta ekat kaksi kuukautta olin loukkaantuneena
      pituus 201
      paino 61
      haukka 70 cm
      reiden ympärysmitta 200 cm
      rasvat 5%

      penkki (raw) 200 kg
      maastaveto 900 kg
      askelkyykky 250 kg
      etukyykky 700 kg
      hauiskääntö kp. 96 kg (satanen rikki kesällä)
      pullover 150 kg
      rive 570 kg x 10

      pelaan myös salibandyä ja golffaan kesäisin :)) aerobinen pysyy kondikses, treenaan 1 kertaa viikossa

    • R.I.P Viikinki

      Hmm.. Täähän on melkein sama juttu ku iltalehden "kuinka suuri penis sinulla on" kysely. Heti kun joku sanoo että hei mulla on 18cm ni johan tulee huutelua että ei voi olla. Järki käteen. Samoja eroja on myös käsien ja jalkojen ja yms koossa kun ihmiset tahtoo vaan olla vähän erilaisia.. Ja niistä aineista puheen ollen Halmeen Tony taisi kirjassaan mainita että ennen ku aloitti aineita käyttämään oli hauiksen mitta päälle 50cm. Että ei se puhtailla mahdottomuus ole todellakaan.Mutta siis kysymykseen vastaus: Ikää 19v, varsinaisesti salilla käynyt 1v3kk noin 4krt viikossa mutta ennen sitä jääkiekon yhteydessä n.2krt/vko 4vuoden ajan. Pituus 180cm paino 94kg. Hauis 44cm ja rinta 115cm. Penkki 120kg,mave 205kg,kyykky n.140-150( varsinaista 1maksimia en ole kyykystä koittanut) Tietysti netissähän voi valehdella mittansa täysin, mutta jos siitä sitten joku hyvän mielen itselleen saa niin hyvä niin. Mutta oikeasti kiinnostais että mikä siinä on niin hienoa laittaa tänne että etukyykky 700kg? Luuletko olevas jotenki hauska? Kait mulla on sit vaan huono huumorintaju.. Huomaa miten suomalaiset ovat toisilleen kateellisia. Ihan kaikesta.

    • Olllavi

      Painoa löytyy 90kg
      Hauista 43 cm (EI PUMPISSA)
      Rinnanympärys 110cm
      Pituutta 176cm
      Ikää 18 vuotta

    • kebap

      Olen 16v 186/83 ja hauiksen ympärysmitta 39cm ja rinnan ympärysmitta 110cm. Treenattu on 9kk salilla

    • haba,

      ikä 42v, hauis 40, rinta 110, vatsa 102, reisi 67 . Salilla 2krt viikossa 16 vuotta, rullistelua kesät n.1500km, hiihtoa talvet 600km, sotupenkki 130 (srj), kyykky >120, mave >150 . Vatsa isohko, muussa kropassa lihas erottuu, rasva% pieni .

      • haba,

        ja haban oli 181/96


    • eiseniintarkkaaoo

      100metriä jos tarpeeks monta rinkiä mittaa

    • Tuulee liikaa

      Ikä 29. Pituus 189. Hauis 31cm. Rinta 106 cm. Penkistä irtoo ehkä 60kg. Kikkeli 15,5cm. Aloitin pari kertaa viikossa käymään salilla tossa 6kk sitten. Ennen sitä lähinnä juonut kaljaa ja näyttänyt hyvältä.

    • Dudiiii

      29v treenannu vuosia. Pituus 174cm paino 80 kg. Hauvis ei juurikaan ole treenistä huolimatta kauheasti kasvanut 38 cm ja rinta jotain metri. Penkistä kuitenkin puukattu 142,5 kg. Coopperi 3250 m. Leukoja 32. Ei ne käsivarret yksinään.

    • qq

      Aika hauskoja, hauiksen kokoa en ole mitannut mutta yhdessä ojentajan kanssa mitta on kohtalaisen suuri. Joskus jopa epänormaalin suuri joidenkin ihmisten mielestä.

      Hauiskääntöä puhdas selkäsuorana voimakautena max.80kg on jo ihan kova juttu.
      Ojentajia kapealla otteella penkissä 140kg muutamia pumppauksia.

      Käsien koko kannattaa suhteuttaa ihmisen painoon ja pituuteen.
      Tämä tenniksenpelaaja oli aika hauska, oliko se Nadal jolla oli vasen käsi varmasti 5cm paksumpi mitä oikea. Tuon huomasi kuvissa. Aika laiska kaveri jos treenaa vain yhtä kättä.

      Jos yli 40cm kädenympärys on kova juttu, joskus jopa 35cm jos muuten kaveri on hoikka ja vähärasvainen.

      Vanhempana arvostaa enemmän jalkalihaksistoa, selkälihaksistoa. Itse en ole treenannut aktiivisesti hauista kun ovat liian suuret muuhun kroppaan nähden, tuli treenattua liikaa nuorempana.

      Hauis on yliarvostettu lihas.
      Aletaanko puhumaan ojentajasta hauiksen sijaan:)

    • pohtikaasbodaajat

      Mutta on se hauska kun ei tuo lihaksen koko mitään sano muutakun kokoa. Bodatessa ne haukkarit kehittyy sellasiks 40-50cm mutta jos vertaa vaikka kalliokiipeilijän 'normaaliin' 35-40cm niin kyllä kiipeilijä kädenväännön vie (vaikka eihän sitä hauiksella väännetä, mutta meinasinkin sitä että kiivetessä lihakset kehittyy voimallisesti). Itellä hauis 33cm, pituus/paino 177/61, ja ihan vaan vaikka esimerkiks se että vedän 25 leukaa puhtaasti. Niin ja ikää 16 vuotta ja kerran käyny salilla koska oli vapaapääsy.

    • suomlainen

      Painoa löytyy 67kg
      Hauista 31 cm
      Rinnanympärys 89cm
      Pituutta 175cm
      Ikää 18 vuotta
      .mutta mulla ei kasva vielä edes parta joten kasvan vielä pituutta ja massaa :)

    • ahdi KING!

      mä olen ruandalainen ja todella laiha verrattuna suomalaisiin mittasin äsken mun käden ja se oli jännitettynä 26cm mutta se ei haittaa mua koska laihuus kin on hyviä puolia paljon

    • tämmönen

      oon 12 v . hauis 32,4. rinta 102. pituus 168cm .paino 61kg. hauis kääntöjä 15kg 10kertaa 13kg 10 kertaa 10 kg 10kertaa melekeen aina salilla hauis kääntöjä.kulukenu 4 vk 3 kertaa viikossa ..asun maalla.

      • Kyseenalaistaja

        Ja lehmät osaa lentää :)


    • eikö se näin ole et

      käsivarsien pituus vaikuttaa varmaan aika paljon siihen haban ympärysmittaan , minulla on aika lyhyet kädet olen 171 pitkä painan 70 kiloa silloin tällöin käyn reenaamassa 38 cm haban ympärys

      • ^

        ja niin ikä 16 v :)


    • Hihii

      Ikä 13
      Tyttö
      Haba ympärysmitta 30=D
      Pituus 175
      Paino 55

    • suomialainen

      hihii tytöillä haba on yleensä rasvaa eikä lihasta ja se mua vithuttaakin ku muijjil on mua paksumpi käsi varsi :D

    • stegu? :D

      uijuiuijui mä ostin thaimaasta anabolisia stegui ja ei ne tullissa huomannu nyt ku mul on 1500nappia ni kirjottelen tänne jonku ajan pääst mun haba ympärys mitan .SUOSITTELEN KAIKKIA HAKEMAAN STEGUI THAIKUIST :DD .. 1000nappia noin 50e

      • 10

        nii ja jäbäl on varmaa Pct vasta-aineet gynoa varten :D? kerro sitten jäbän rinnanympärys ku kasvaa bitch titsit ;)


    • tyttökesäheinä

      mun hauis on 27cm ja 170/59.
      ja oon nainen siiiiis.

    • henq

      18 vuotta 4.5 vuotta salilla ja hauis on mitä on.

    • mage93

      34cm ja ikää 18

    • joku

      jep..eli 28v. 180cm, 76kg

      hauis 38.5
      rinnanympärys 108

    • painoilija

      oikeen käden hauis 40 cm ja vasemman reilu puol senttii pienempi, rinta 111 senttii. Ja oon 95 syntynen jannu eli tänä vuonna täyteen 17 vuotta. Pituus on 179 ja painoo n. 84 kiloo. Saleiluu oon sen 1v ja 7kk ahkerasti harrastellut ilman sairastumisia suurempia taukoja.

    • :)

      habaa 27cm ja ikää 13 painoo 50

    • hjnlkjhlkhlkjhlk

      40cm 183cm 97 kg

    • taas joku

      haba 34cm ja pituutta 180cm ja painoa 70kg ja ikää 18v.
      .puol vuotta oon käyny salilla

    • reilut 180 ja 70 ja totaalinen narukäsi. nelisen kuukautta sitten ympärys oli 32 ja tähän tympääntyneenä ostin anttilasta 10 kilon käsipainot. aluksi veivasin pari kertaa viikossa noin 3x10 sarjoja hauiksella ja ojentajalla. kuukauden jälkeen hokasin, että tulosta ei tule jos jatkan noilla mukavan kevyesti nousevilla painoilla ja siirryin yhteen painoon, johon lisäsin pikkuhiljaa toisesta levyjä.

      nyt siinä ainoassa "käyttöpainossa" on kiloja 18 ja pää punaisena menee sellaset 3x8 sarjat. ympärys on kasvanut 37 senttiseksi :)

      tulosten perusteella teen ainakin jotain oikein, mutta mites saan maksimaalisen tuloksen? lisäänkö painoja heti kun vähänkin jaksan nostaa(kuten tähänkin asti), vai lisäänkö treenimäärää esim. 3-4 kertaan viikossa?

      • Jamevitone

        jos haluat kokoo hauikselle, etkä vahvuutta, niin kannattaa tehdä pienillä painoilla. itellä 17 kiloo menee ihan helposti, mutta teen sitä vaan niin kauan että hauis on jännittynyt vaikken edes jännitä (veri pumpattu hauikseen). treenimäärä kannattaa olla 3-4 kertaa viikossa, niinkuin itellä. hauis on vähän päälle puolen vuoden aikana kasvanut melko paljon tuolla


    • jakee93

      en tiiä mutta vaikutat olevan samass atilasnteessa ku minä

    • On/Off

      "Hauiksen koko" on aika huono mitta-arvo, käsivarsi siinä kokonaisuudessaan kuitenkin mitataan. Monella ojentaja tuo tähän arvoon ne suuremmat sentit, itsellä taasen on naurettavan pieni ojentaja, johon ei tunnu pihvi ottavan kiinni treenitavasta tai ravinnosta huolimatta.
      Noh, älkää ottako tuota tekosyynä pieniin käsiin, kunhan vaan mietiskelin.

      182cm/82,5kg käsivarren ympärys hauis jännitettynä 39,5cm
      Salia takana useampi vuosi melko on/off-meiningillä kun taukoja on tullut milloin armeijan ja milloin olkaniveltulehduksen muodossa.... Olkatulehduksen jälkeen (3kk liikuntakieltoa ffs...) nyt puolisen vuotta taas aktiivista reenailua ja mikäli ei paikat hajoa tulee reenit jatkumaan ja kauan.

    • keijo kemali

      Ikä 14
      Hauis 32 cm
      Rinta 98 cm
      Pituus 176 cm
      Paino 60 kg
      Penkki 50 x6

    • mage1

      keijo kemali älä jauha shaibaa kukaan 14v. ei ole 176pitkä joten todennäköisyydellä koko sun viesti on huijausta

      • Hongankolistaja1966

        itsekin olin 14 vuotiaana noin 175 cm pitkä. se ei ole erikoista olla niin pitkä tuossa iässä


      • hahaldfdop

        k


      • hahaldfdop

        k


      • ...

        Itse olin 189cm 14vuotiaana.


      • Jamevitone

        ihan helposti on? ite olin kasilla melkein kaikista lyhyin ja pituutta 173


    • moniliikkuja

      Ikä 25
      Hauis nyt 32cm suunnilleen, joskus tais olla isompi kun tein 22,5kg max.10krt ja nykyään 8-13kg paljon toistoja
      Pituus 169
      Paino 63-65
      Rinnasta en oo varma olikohan 95cm, penkkiä ei ole voinut 6kk kunnolla reenaan ja melkein tuplasti pienemmällä painolla tehnyt mitä ennen kun hajosi olkapää. Penkkiä tehnyt joskus vuosia sitten max. toistoja 65kg 8krt, nykyään erilaisella penkillä 130kg 10krt ennen loukkaantumista, kun joutuu tankoa nostaan 10-15cm rinnan päältä, niin nostomatka helpottuu ja lyhenee. Kyllä se kestävyys on mieluisempaa entä max voima.

    • jjoni_95

      ikä 16v.
      pituus: 173cm
      paino:71kg
      haius:36cm
      rinta:106cm

      hauikselella kulmatangolla. selkä seinää vasten suoritettuna jottei tapahtuise selällä nostamista, menee 50kg
      Penkistä menee 105kg

      • xdbz

        Hauis 25.Pituus 182.Paino 65.Ja kyrpä:pituus 22 cm.ja halkaisija 5 cm.


    • keijo kemali

      mage1 iha vaa tiedoks että en kuule jauha shaibaa! Kohta kyl 15, mut turha pätee ku oot väärässä.

    • asfcvnb

      ikä 16 pituus 168,5 paino 74,6kg salitaustaa 4kk hauis 35cm rinta 105cm penkistä 80kg

    • Life It's my bitch!

      Ikä: 28
      Pituus: 172
      Paino: 90
      Hauis: 58
      Rinta: 115

      Penkistä 13 vuotta sitten 128 (ei ole minun lajini).
      Maasta vaikka koko pallo, jos olisi kahvat :)

    • Ottakee miehestä mit

      Joo no mulla on ikää 17v
      oikeen käden haukka on 34 ja vasen 22cm
      Joka päivä viikossa treeniä kaks kertaa.

      Enimmäkseen kädellä
      Kädellä
      Kädellä

      Niin ja painoo on 65kg ja ukki painaa 150kg .

      Nii ja mulla on 20kg kivespainot

    • pikkukersa

      ikä:13
      pituus: 187cm
      paino: 78kg
      hauis: 35 cm (ilman pumppia:D)

    • muista en pidä...

      Ei ollu hauista 20 vee, kun nostin kuukauden harjoittelun jälkeen n.120 kg penkiltä. riuku.

    • Ongen jatke

      Ikä 15, 176/66 rasvat 5-6 haukka n.30cm rinta n.95cm kulmatangolla puhtaita 35kg 8x ja maksimi pena 85kg

    • adfnsgbdfgnhmjfmdgöl

      Ikä 18
      pituus 176 - 180cm (en ole ihan varma
      paino 62kg
      Hauis 30cm

    • Pohjanmaalta

      Ikää on 16 vuotta, painoo 76, pituutta 181 cm ja hauiksen koko on pumpissa 38 cm Koripalloa pelaan ja kotona painoja nostellu sellaset 30x päiväs noin vuoden ajan.
      Eikä habani kauhean isolta näytän terveisin pohjolan poika

    • sänkypumbing

      Ikää 37 wee ja ILMAN treeniä 38cm habaa! Rintaakin löytyy 116cm. Pituus 192cm ja paino 95 kiloa. Töitä vain harrastan ja sänkytreeniä :)

    • dany

      ikää 26, harrastellu punttia kymmenisen vuotta, tosin välillä jopa vuodenkin taukoja. haukkari noin 40cm. paino 80kg pituus 176...

      aika vähän on jengi miettiny tota ojentajanki osuutta olkavartta mitattaessa...kyseessä kuitenkin suurempi lihas kuin hauislihas..

    • Pieruja kaikille y0

      Porukka tääl välil huutelee et "haba 39 ilma treenii" painoo löytyy 95 kiloo. ketää ei kiinnosta teiä läskikäsien paksuus, kertokaa mieluummi paljo nousee penkilt

    • jullieinari

      ikää on 13v ja hauis 33cm rinta on 110 noin penkistä 70kg ,ja 2vuotta salilla käyny.pituus .178cm paino 81kg .. harteikas ihminen. ps aina tehny töitä kotopuolessa täällä maalla ja ei voi mitään jos joku ei usko mutta totta on.

      • magepp

        sama jullieinari ja eihän se haukan KOKO rantkase paljoa.


      • koac
        magepp kirjoitti:

        sama jullieinari ja eihän se haukan KOKO rantkase paljoa.

        Missävika? Hapan ympärys oli kuukaus sitte 27cm.. Ja kävin ny eka kertaa salil. Oon 15v.Miten musta näyttää et mun ikäsil ei oo paljoo isompi hauis ja silti täne ladellaan 35-40 senttisiä 15 vuotiailta. Onko hapa isompi just treenin jälkeen? Ja miten se mitataan? Vastatkaa kiits :)


      • Jamevitone
        koac kirjoitti:

        Missävika? Hapan ympärys oli kuukaus sitte 27cm.. Ja kävin ny eka kertaa salil. Oon 15v.Miten musta näyttää et mun ikäsil ei oo paljoo isompi hauis ja silti täne ladellaan 35-40 senttisiä 15 vuotiailta. Onko hapa isompi just treenin jälkeen? Ja miten se mitataan? Vastatkaa kiits :)

        Ite en mitannu just reenin jälkeen ja tulos 36. mun ikästen hauikset näyttää kyllä samankokosilta vaikkei sitä ookkaan. mittaat ottamalla mittanauhan kauniiseen kouraan ja pistät vahvemman käden ympäri ja jännität hauiksen. helppoo ei oo mut kyllä se siitä. jos alat kunnolla käymään salilla niin puolen vuoden reenin jälkeen pitäs olla jo aika paljon kasvanut. sen jälkeen tulosten saaminen hidastuukin jo :D


    • Jamevitone

      Ikä: 15
      Hauis: 36
      Rinnanympärys: vain 95
      Pituus: 173
      Paino: 64

    • RASVAA 0%

      Ikä 20
      Penkki 100 Kg
      Rinnanympärys 95cm
      Vatsanympärys 63cm
      Paino 64 Kg
      Pituus 175cm
      Hauis 35cm

    • olef.......

      niin ja pili 25cm no niin hei penkki on tekniikka laji siihen hapaan vaikuttaa hauiksen pituus lyhyt niin paksu helpummin luonnostaan ja ihmisen luontainen hormooni tuotanto ja muistakaa proteeni ja väli päivät ei vääriä heijari liikkeitä salilla ja kärsivällisyyttä ei se koko vaan kiinteys ja sopusuhteisuus ikä pituus paino. jep kaikki on yksilöitä reeniä vaan horo.

    • kotka3

      ikä 12v kyrvän pituus 40cm haban ympärys n.50 cm tissin ympärys DD

    • jjamppa1989

      Ikä 23. Pituus 164cm. Paino 73kg. Haban ympärys 38cm. Alotin uudestaa reenaa noin 1,5kk sitte. taukoa oli melki vuosi. 3-4 kertaa viikossa 8km lenkki aamusta lihastreeni 1-2h (monipuolinen). ennen uudelleen treenin alottamista painoin 76,5kg ja haukkari silloin 36cm. Pitkillä lenkeillä kiinteytys huomattavaa!

    • poikanen2

      15 vuotta 168cm pitkä paino 75kg hauis 35cm rinta 105cm

    • JOGU1234

      19v. haba 40cm .salilla käyny 1,5v.

      • wrsdgswerger

        12 vuotta .Pituus 158cm.paino 180 kg.Haba 85 cm.Rinnanympärys 180 cm.Leuanvetoja 1120 kpl .


      • wrsdgswerger
        wrsdgswerger kirjoitti:

        12 vuotta .Pituus 158cm.paino 180 kg.Haba 85 cm.Rinnanympärys 180 cm.Leuanvetoja 1120 kpl .

        Unohdin vielä mainita, että ÄO on 42.


      • wrsdgswerger

        Meillä tapaa koko suku valehdella, paitsi en minä.


    • mörrimöykky

      14 vuotta pituus 173 paino:62 haba 36 pena 67.5

      • kilinvittu

        hah sul o isompi hapa mut mul nouseeki penast 2,5 kiloo enemmä täyttä aitoo rautaa...poika


    • jonne914

      vitsi kun ei ole mittanauhaa mut veikkaisin mun haban olevan jtn 50-60cm

    • jussi73jk

      heh..heh..on se kiva katella ku plösöt kehuu hauiksen koolla..siis jumalauta totta vitussa käsivarsi on paksumpi jos oot plösö!!se on suurin osa läskiä..ei lihasta!!!itellä n.kahden vuoden jälkeen siis treenin..hauis 41cm...mutta täyttä tavaraa..paino 74 kg....

      • kilinvittu

        Ime poika kyrpää


    • luuviulu112home

      IKÄ 20V

      pituus 183 paino 65 kg

      treenattu epäsäännollisesti 5 vuotta, josta noin kuukausi tosissaan :p

      Hauis 32cm
      Rinnan ympärys103cm
      Vatsanymärys76cm
      penkki 80kg

      maastaveto 150kg

    • FishermansFriend

      3-vuotta treeniä takana;

      Pituus: 130cm
      Paino: 12,4kg
      Paksuus paksuimmasta kohdasta: 35,2cm

      Näin siis sinisellä lipalla. Kyllä muuten sätki vastaan, mutta nousihan se veneeseen

    • Päivän mitat

      Päivän mitat.

      Paino 79kg
      Pituus:171cm
      Hauis:38cm
      Sotilaspenkki n.29
      Leaut:32 toistoa

    • kilinvittu

      Mite vtussa saatte niin isoi ympärysmittoi,,, ittellä haukka 32cm.. mut kovaa lihast eikä mitn paskaa. rinnan ympärys 96cm, penkist 70kg, painoo 62kg, pituut 175cm. reenii takan reilu vuos, ja ikää 14.

    • Duunari76

      Ikää on 38.oon 160cm.painan 60kg.hauiksen ympärysmitta on 38cm.En oo ikinään nostannu painoja oon vaan koko ikäni tehny raskasta työtä.Kyllä voimaa löytyy pieneksi mieheksi.

    • Supersarjoja

      Hauis 44
      Reisi 66
      Ikä 49

      Molemmat lihasryhmät tykkäävät erityisesti pitkistä sarjoista esim. etureidet jopa 50 krt prässissä.
      Siis supersarjoja ;)

    • Munanjatke gallub

      Hauis: liian vähän
      Reisi: liian vähän
      Ikä: parhaassa iässä

    • nuorena sen oppii

      perus reeni 12x100 12x110 12x90 eli hauista mitat hauis 53 rinta 142 max penkki yks kerta 160kg ikä 18v

    • voisi olla isompikin

      olen 15-vuotias poika 174/57 ja salilla olen käynyt noin vuoden. hauiksen ympärysmitta on 31cm ja rinnanympärys 90cm

    • markku60v

      Olen 60vuotias treeniä takana jo monta kymmentä vuotta kokoa kädellä on 50cm.

    • 14v "tyttö"

      hauis 34cm muna 15cm :)

    • kandee

      Hauis 50cm rinnanympärys 190cm rasvat 5% pituus 190 munan pituus 26cm

      • kandee

        Ja ikää 10 vuotta


    • Bullero

      17v. pituus 185cm paino 109kg hauis 49cm :)

    • xhfx

      16v. pituus 191cm ja paino 70kg (vähän alipainoinen koska nopea pituuskasvu) hauis 32cm

    • MiNDFREAK1

      30v. Pituus 179 ja paino 86kg. Hauis 39cm ja rinnanympärys 107cm

      • VoimaOnPiilossa

        180cm/85 kg, hauis 34cm, penkistä n.45 kg, mutta en ole 40 vuoteen hävinnyt kenellekään tappelussa.


    • Mies_53v

      47cm hauis ja rinta 128cm, penkkiä en ole koskaan treenannun tosissani vaan yhtenä lajina muiden joukossa, siistillä tekniikalla jalat penkillä 155kg.
      Normaali treeni 1h 4-5 kertaa viikossa, treeni tehdään 30-60s palautuksilla, vähintään 3*12 toistoa/liike. En yritä mitään ennätyksiä tai lihasmassaa, hyvä voimakunto riittää.

    • poikanakisahallissa

      nyt humalassa ja massakautta bukannut....
      ehkä se tärkein on se että urheilee ja kaikki muu on sitten sivu-tuetta...
      hyvä itse tunto .. rakasta itseesi...
      koska se on ainut ja oikea tapa jos rakastat itseäsi haluut hyvää.. ehkä sivu juonena hyvää muillekin....

      aina treenannut ja hautaan asti ....v

      täällä hyviä ja rehellesiäkin juttuja jos treenaat 30-40v kevyesti voit olla 100- 140 kg ja lihasta

      siis paino ei korreloi ootko läski vai laiha se voi olla lihasta tai läskii

      siis jos treenaat elämäsi oot enempi lihasta kuin läskii... siis jos oot sali poika...

      mut jos treenaat kestävyys lajeja oot enempi atleetti ...

      mutta itse aloitin kisahallissa joskus 80 luvulla ja nyt omat hommat himassa...

      oon kait läski kun neuvolassa vaaka ei riitä-

      treenaa sit vaikka sakkii on aina voittaja kun on joku harrastus...

      niin ja ois se aika hapa jos 16v olisi jo yli 50cm.....

      poikana 22v vedin ekan puhtaan hapan 100kg ilman selkää....

      en tiedä mitä pojat nykyään laittaa

      • Jästipätäkkä

        Kyll toss on vanhoi äijii ollu ku tukkei kantanu ikänsä ja kaskun ei traktoriakin. Näyttääät kesällä ilman paitaa aika lihaksikkailta kun tovin niit tukkeja rahaillee. Tovi lepoa ovat pullan näköisiä. Mä koitin painella peräässä ja ne menee karkuun tukki kainalos.
        Oon 46 ja ne on 60-80. Mä vaan suuresti ihmettelen sitävoiman ja kestävyyden määrää. Kun ne ottaa jostain kiinni, ne ei päästä irti. Pienemmätkin kaverit.
        Viime aikoina on kestävyys kasvanu niin paljon että jaksaa pienempää painoo nostella koko päivän, väsymystä ei tunnu tulevan lainkaan.
        Kun alku kaudesta koittaa tukkia joka ei liikahdakaan niin loppukaudesta se nousee yleensä kevyesti. Johtuneeko 18 tuntia mettähommasta vai siitä että puu on kuivunu.
        Muuten kun alotin nää rengin hommat isännälle se sano että sullon 3 vuotta aikaa raivata 6000 neliöö mettää käsipelillä pelloksi. Sen jälkeen se on sun. Voin poijaat sanoo, ett propsit entisajan ukkoihin nousi ja itku meinas päästä. meinaan ku sahal, lapiol ja kirveel sun muilla käsikaluil alat kivii kaivaa ja pahinta, kantoja...Vaikka olisi 10 tuntii punttisalil se on kevyempää. On siinä treeniasentoja joka suuntaan.
        homma tuli tehtyä itkien ja purren kaikki vapaa-aika. 3 vuoden päästä isäntä sano, että tuliko pattii, sanoin ett tulihan sitä. Se sano että, ett kärsivällisyys siiä kasvo enemmän ku mikään muu. Palkkiona oli tontti ja elinikänen työsopimus ja sukupolvenvaihdoksen jälkeen myös ylläpito vanhoina päivinä. En kuulemma olis hommaa saannu js olisin raivaamisen luovuttanu...
        On perkeleet äijii...
        3 vuotta ja 5000000 kiloo kivii ja kantoi kasaan. Siel ku suojellaa ni koneil ei juur ajeta...muttois ton mun tontin voinu koneella pyyhkästä 3 viikoskin..


    • kurapartaukko

      on ollu yli 40 siitä on vähän aikaa
      melkein 20 vuotta

    • melkipappa

      55-vuotias 189cm ja 112kg rinnanympärys 115 ja hauis 41

    • suosittuharrastus

    • eiolemittaa

      ei ole mittaa

    • LapsiBodari

      Ikä: 9
      Hauis: 39cm
      Pituus: 151cm
      Paino: 62kg
      Penkistä nousee 101kg

    • tosilapsi

      IKÄ 12

      Haukka 51cm
      Rinta 93cm
      Pituus 172cm
      Paino 81kg
      Penkki 85kg
      Kyykky122kg

    • kuikelo

      Ikä 42 paino 108, pituus 188, hauis n40cm penkki 140 ja treeniä takana reilu 4kk :)

    • lopussakiitoseiseiso

      Habanero oli ennen pumppausta vaimon mittauksen mukaan 18cm. Pumppaamisen jälkeen se oli enää 5cm !???

    • skipadi

      ikä 17v
      paino 74
      pituus 177
      hauis 38
      ranne 17
      kaula 41
      pohje 39
      rasvat 9%

    • kusimato

      ikä: 20v
      pituus: 170cm
      paino: 84kg
      hauis: 38cm
      rinta: 111cm
      hartiat: 52cm

    • jäbymiäs

      21v, 167cm, 70kg (±3)
      haukka V33,5cm O35cm, rinta 102cm, hartiat 118cm/48cm

    • TALO-MIES

      Ikä 62. Haujiksen ynpärys 50cm ja paino 110kg ja pituus 182cm. Kaikki reeni on talommiehen duunia ja puitten halakomista. Ruisleipää vaan. Penkki ainanki 125kg en oo käyny ku teen ruumillista tyätä.

      • Tersqa

        siis ei helvetti tää lanka on vanhempi ku minä ite :d


      • Anonyymi
        Tersqa kirjoitti:

        siis ei helvetti tää lanka on vanhempi ku minä ite :d

        Ei vittu. Haukka 48 ja ikää ku riiikinkukolla. Alus oli 2000 luvun alus nuor ku aloitin ketjun. No niin se aika lentää. Ja penkit paukkuu.. Olkapäät paskana, niinku kaikki muukin. Onnex mämmöi ei vedetty. Kyl se hapa kasvaa ilmankin..


    • Sattana

      Ny sitte salille muropojat prkl ja siä salilla tehää sitte kunnolla!

    • Hulk

      Itellä mittoja 182/96 rinnaympärys 148cm hauis 49cm.

    • tyttöjentanssijuttuun

      Eikös normi hauiksen ympärys ole yle maamallon jo, eli muutamia kilometrejäkin...

      Pitääköhän itseni lähteä tanssityttöjen opetettavaksi, kai sitten, eivät pahaa kai tee ja voisivat parantaakin minua tuon pahan nilkkani kanssa...

    • Anonyymi

      Eilen mittasin niin näytti olevan 25.5cm

    • Anonyymi

      Itse täytän kohta 18, pituus n. 177 ja paino 88kg
      Rinnanympärys 113cm, vyötärö 94cm ja hauberi 42cm.

    • Anonyymi

      Pituutta 171cm
      Hauis 34cm
      Paino 65kg
      Penkki 85kg
      Hauiskääntö 45kg x 1

      • Anonyymi

        En oo koskaan käyny salilla oon lehdenjakaja ja melkeen 40 hauis 33cm kotona nostanu 10kg käsipainoo mitat pituus175 paino 89kg eli miehen paino vatsaa löytyy syksyllä kasvanut painoin kesällä 82kg työ fyysisesti rankkaa mutta syön paskaa ni vatta kasvaa.


    • Anonyymi

      No ite oon 63kg 14v ja hauiksella ympärysmittaa 30cm, oon 178cm pitkä

    • Anonyymi

      haba 25cm pituus 172cm paino 60kg ikä 22v

    • Anonyymi

      Mulla ikää 16v, 54-55kg, Hauis 31cm ja 32cm
      Salilla tulla käytyä 10 kertaa puolen vuoden aikana ja elämässäni noin 20 kertaa

    • Anonyymi

      14v 33cm ja 165cm pitkä

    • Anonyymi

      14v ja ja pituus 174 ja paino 70 ja hauis 39 ympärys ja rinnan ympärys 109

    • Anonyymi

      1 vuosi monipuolista kuntosalitreeniä ja nyrkkeilyä jonka jälkeen 1 vuosi voiman hakua. En oo hauiskääntöä koskaan tehny mutta ojentajia senkin edestä. 181cm/115kg
      Haukka 41cm / rinta 135c.
      Jalat on sitte niin paksut että se on aivan toinen tarina. Monipuolista vahvamiestreeniä 5h viikossa ja 4000kal

      • Anonyymi

        Korjataan vielä että pumpissa haukkari on 43cm


    • Anonyymi

      24v 26cm....

    • Anonyymi

      17v habaa 38cm treenattu vuoden tai kaks

    • Anonyymi

      Ikä 22 hauis 46cm
      6kk pumppausta paino 90kg

    • Anonyymi

      Olen nainen 52v 159cm haluis 36cm ja ihan vaan teen perus juttu, en käy punttisaleilla, oon maalta. Painan n 70kg mietin onko liikaa kun luen näitä juttuja🤔

    • Anonyymi

      25v ja 31cm. aika pien

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä oon 14v 178/73 haba 35cm ja rinnanympärys 101cm

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe