Tai edes hidastaa?
Miksi aikaa ei voi pysäyttää?
9
69
Vastaukset
- Kyse_laajenemisesta---
.
"Olettaisin että kyse on jollakin tapaa avaruuden laajenemisesta"
har!11
. - aikarunoilija
Kun lopetat tupakoinnin, juomisen, seksin ja hyvän ruuan syömisen. Aika tuntuu kummasti pidemmältä
Voipas.
Osta miljoona tonnia lyijyä ja asu siihen tehdyssä luolassa, niin aikasi kulkee hitaammin kuin muutaman kilometrin päässä.- Lehmäpoika
Aika on mysteereistä täydellisin, sillä sitä toisaalta on ja ei ole. Oikeastaan pitäisi sanoa, että aika sekä on että ei ole.
Selitä tämä nyt sitte tavikselle.
Kuitenkin voidaan ajatella niin, että yksinkertaistamalla saavutamme sen yksinkertaisen tuloksen, mitä haemme.
Ehkä
(Hihitystä) Minulla tuntuu aika pysähtyneen. Pikkupoikana näin usein yöllä painajaisia tulipalosta hehkuvia hiilloksia kun kotitaloni syttyi yöllä palamaan sähköjohdoista ja pakenimme syksy kuuraiselle kynnöspellolle paljan jaloin yövaatteissa, talo paloi kokonaan
Nykyäänkin olen melkein joka yö lapsuuteni maisemissa joita ei enää ole olemassa, on rakennettu täyteen uusia taloja eikä maisemaa enää oikein tunnista missä kotitalo oli
https://www.youtube.com/watch?v=GOLFZ0WVN1sKatselin valokuvaa jossa olin pikkupoikana pienen puron varressa jotain kukkia kädessä. Siitä menee tie melko läheltä ja pitihän sitä kautta ajaa autolla kun kävin kaupoilla ja nyt siihenkin oltiin rakentamassa taloja?
No elämä on https://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8
- sillo.hiastuu
Lennä valonnopevutta :)
- Sniftel
Ryhdytä odottamaan jotain henkilöä tulevaksi.
- Nnnimim
Hetki ennen heräämistä
Tunnen
Tuoksusi tyynyllä
Tuhina
Todellisuus
Ei vielä
Ei ihan vielä
Ei...
Ehkä saavut jonain päivänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366