Läväreistä.

mia.ma

Ottaisiko napa- sekä nenäkorun, kun olen haaveillut niistä vaikka kuinka pitkään. Mitä tehdä jos ne tulehtuu? Missä päin Helsinkiä olisi hyvä studio? Kertokaa niistä studioista myös kokemuksia :). Kumpi sattuu enemmän napa- vai nenäkoru? Ja sattuuko se kun ottaa korun pois ja menee esim. uimaan tai saunaan?? Kiitos kaikista vastauksista :))!!!

5

108

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattuu

      Sattuu! Yäk!
      Miksi tieten tahtoen kiduttaa itseään?

      Nykyisin on kaikenmaailman basiliskoja uimavedessä ja nehän tarttuu ja tulee vaikka mitä. Et voi uida rauhassa, kun pitää miettiä tuleeko tulehdus.

      Miksi riskeerata turhaan. Ja nenälävistys on ällöttävän näköinen.

      Laita rahasi johonkin muuhun!
      Keksi uusi haaveilun kohde.
      Älä juokse tään ihme-muotivillityksen mukana, ole muuten persoonallinen!

      • Minusta ne ovat kivan näköisiä ja olenkin persoonallinen. Sain idean itse kun olin nuorempi että voisi ottaa joku päivä nenäkorun tai napakoru ellei molemmat.


    • nohnoh1254

      Kaikissa lävistyksissä on suosituksena että tiettyyn aikaan (1kk? Enemmän vähemmän? ) et mene uimahalliin uimaan etkä sauno tulehtumisriskin vuoksi. Kipu on yksilöllistä, villi veikkaus että napa tuntuu enemmän kuin nenälävistys, itsellä napakoru oli yksi kivulammista lävistyksistä, mutta itse kipu ei lävistysvaiheessa kauaa kestä. Korun pois ottamista en suosittele ensimmäiseen vuoteen ettei reikä mene umpeen :)

      • Sattuuko se jos menee saunaan ja on nenä- sekä napakoru?? Ja saisinko mennä uimaan esim. uimahalliin?? Sekä kun kommenttisi mukaan ei kannata ottaa n.vuoteen koruja pois, mutta kun harrastan lajia jossa kisataan ja kaikki korut pitää ottaa pois.. Se olisi kyllä poissa about 4-8 minuuttia, niin haittako se??


    • tavv

      Kivun Kauneus, on Kalliossa oleva lävistysliike. Halvat hinnat, osaava ja ystävällinen henkilökunta. Oon ottanu snaket, 2 nenäkorua, septumin, industrialin ja daithin sieltä, eikä mitään ongelmia oo tullu! Ihmisellä on oma kipukynnys, kaverilla napa ei tuntunu missää ja lävistäjällä oli kuulema tosi kivulias. Mulla nenä sattui kauheesti, mutta oli nopeesti ohi. Parantuneessa lävistyksessä korun vaihto, retuuttaminen jne. ei pitäs tuntua missään. Ekaan kuukauteen ei sais mennä uimaan tai saunaan, mutta sen jälkeen korua ei tarvitse ees ottaa pois jos menee uimaan tai saunaan. Ed// en tuoretta lävistystä alkais irrottelemaa, haittaa parantumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      137
      7823
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7006
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3502
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1133
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1094
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      64
      895
    Aihe