Tapasin ensimmäistä kertaa ylipainoisen naisen ~80 kg.
Mitä kivaa voi tehdä keski-ikäisen ylipainoisen naisen kanssa?
Mitä kivaa voi tehdä lihavan naisen kanssa?
29
226
Vastaukset
- Maksaja
Sitä saatkin kysellä kauan. Paras kysyä muslimimiehiltä.
- määmy
Kandeeks sun jatkaa deittailuu & antaa ky. naiselle turhaa toivoo pysyväst rakkaudest?
- sivusta.kommentti
Aijaa, minä luulin että oli kyse ihan sinusta...
- määmy
sivusta.kommentti kirjoitti:
Aijaa, minä luulin että oli kyse ihan sinusta...
Mä annan ain turhaa toiveet miehil ikuisest onnest, ku oon jo jigrikses
- määmy
määmy kirjoitti:
Mä annan ain turhaa toiveet miehil ikuisest onnest, ku oon jo jigrikses
Siis jiftikses
- VoiHuokaus
Idiootti.
- MäTiedän
Voisit vaikka sen ison pepun kaa leikkiä ja tisujen, tosin kailla ei valitettavasti rasva kerry tisuihin ja peppuun, vaikka oiskin kertynyt sitä.
- nimimerkitönj
Juu, määmyllä (onpas ruma nimimerkki, mutta kuvannee hyvin kantajaansa) se on ilmeisesti kertynyt mahaan ja käsivarsiin.
- EkaKertax1
Trollata? ;)
- AlkupEkaKertax1
Vaikka aloitus vaikuttaa trollille, niin kysymys on ihan oikea ihmetyksen aihe.
Lihavan kanssa ei voi esim. lenkkeillä kun se ei jaksa ja moni muukin tekeminen on nihkeää. Mitä kivaa voisi siis tehdä "läskin" kanssa? - Iisibiisi
Viedä se vaan sinne lenkille, laskettelemaan, hiihtämään, uimahalleihin ja ties minne missä voi liikkua. Jutan laihdutus ohjelmia ei tarvita, kun toimii itse.
- eikerrokunnosta
80kg painava saattaa jaksaa liikkuakin. Tunnen yhden, joka jaksaa lenkkeillä paljo pidempiä matkoja kuin minä, vaikka olen normaalipainoinen.
Tuo nainen liikkuu paljon, mutta syö vielä enemmän.- Kostautuu
Ei liiku enää eläkeiässä, kun nivelet ovat rikki...
Mikäli kilot haittaa, menkää yhdessä kuntoilemaan, tai vaikkapa kävelylle. Laittakaa hyvää ja terveellistä ruokaa. Viihtykää.
- fhgh55
Tee kiloista ongelma :D pääset naisestakin eroon!
- hienovaraisesti---
.
"Anteeksi voitteko siirtää # RUHOANNE #"
har!11
. - lyllerrys.varoitus
Sopiihan se, kunhan ensin itse lyllerrät pois alta!
- nimimerkitönj
Oletko kysellyt naiselta mitä kivaa hän tykkäisi tehdä? Jos et niin aloita siitä kysymisestä.
- eioio90lppp
tunge löylykauha sen perseeseen
Mitä _ihmisten_ kanssa nyt noin yleensäkin tehdään. Keskustella, pelata pelejä, ulkoilla... Lempiä, jos molemmat niin haluaa.
- mietitäänpä
Riippuu naisen pituudesta. Jos se olisi 180/80 nainen olisi vartaloltaan vielä normaali, sopusuhtainen, jos 160/80, nainen olisi lihava lyllerö mätisäkki.
- tässä-mietittävää
Niinpä. Paino ei kerro vielä mitään. Havaintokuva kymmenen kiloa kevyemmistä eli 70 kiloisista. Kuinka pituus ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Pitkät jalat mm. hoikentavat:
http://i.imgur.com/exxlUuK.jpg - ulkonäkö
Kilot ei vielä kerro onko yleisvaikutelma läski ja lihava. Lihakset painavat enemmän kuin läski.
- makuasia-on
ulkonäkö kirjoitti:
Kilot ei vielä kerro onko yleisvaikutelma läski ja lihava. Lihakset painavat enemmän kuin läski.
Ja pituus ja ruumiinrakenne kuten yllä olevasta kuvasta hyvin näkee. Lihaksikkaat ihmiset näyttävät kyllä tietyllä tavalla aina isolta, mutta monen mielestä paremmalla tavalla.
- en_nyt_heti_keksi
Tällaisenko?
https://i.ytimg.com/vi/-K-FubUcRJM/maxresdefault.jpg - hänrunoilija
Haetaanko tässä, kun naisen normaalipaino olisi esim. 70 kg, eli olisi 165 - 180 cm pitkä, niin tuohon lisätään vielä 80 kg?
Kuten aikaisemmin joku kirjoitti, kannattaa kysyä häneltä Varaa pöydän kahdelle jostakin hyvästä rahlasta ja sitten syötte oikein viimeisen päälle hyvää safkaa pitkän kaavan kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898206
- 906302
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586213Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503255
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572812- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740