Mitä kivaa voi tehdä lihavan naisen kanssa?

EkaKertax1

Tapasin ensimmäistä kertaa ylipainoisen naisen ~80 kg.

Mitä kivaa voi tehdä keski-ikäisen ylipainoisen naisen kanssa?

29

206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksaja

      Sitä saatkin kysellä kauan. Paras kysyä muslimimiehiltä.

    • määmy

      Kandeeks sun jatkaa deittailuu & antaa ky. naiselle turhaa toivoo pysyväst rakkaudest?

      • sivusta.kommentti

        Aijaa, minä luulin että oli kyse ihan sinusta...


      • määmy
        sivusta.kommentti kirjoitti:

        Aijaa, minä luulin että oli kyse ihan sinusta...

        Mä annan ain turhaa toiveet miehil ikuisest onnest, ku oon jo jigrikses


      • määmy
        määmy kirjoitti:

        Mä annan ain turhaa toiveet miehil ikuisest onnest, ku oon jo jigrikses

        Siis jiftikses


    • VoiHuokaus

      Idiootti.

    • MäTiedän

      Voisit vaikka sen ison pepun kaa leikkiä ja tisujen, tosin kailla ei valitettavasti rasva kerry tisuihin ja peppuun, vaikka oiskin kertynyt sitä.

      • nimimerkitönj

        Juu, määmyllä (onpas ruma nimimerkki, mutta kuvannee hyvin kantajaansa) se on ilmeisesti kertynyt mahaan ja käsivarsiin.


    • EkaKertax1

      Trollata? ;)

    • AlkupEkaKertax1

      Vaikka aloitus vaikuttaa trollille, niin kysymys on ihan oikea ihmetyksen aihe.

      Lihavan kanssa ei voi esim. lenkkeillä kun se ei jaksa ja moni muukin tekeminen on nihkeää. Mitä kivaa voisi siis tehdä "läskin" kanssa?

    • Iisibiisi

      Viedä se vaan sinne lenkille, laskettelemaan, hiihtämään, uimahalleihin ja ties minne missä voi liikkua. Jutan laihdutus ohjelmia ei tarvita, kun toimii itse.

    • eikerrokunnosta

      80kg painava saattaa jaksaa liikkuakin. Tunnen yhden, joka jaksaa lenkkeillä paljo pidempiä matkoja kuin minä, vaikka olen normaalipainoinen.

      Tuo nainen liikkuu paljon, mutta syö vielä enemmän.

      • Kostautuu

        Ei liiku enää eläkeiässä, kun nivelet ovat rikki...


    • Mikäli kilot haittaa, menkää yhdessä kuntoilemaan, tai vaikkapa kävelylle. Laittakaa hyvää ja terveellistä ruokaa. Viihtykää.

    • fhgh55

      Tee kiloista ongelma :D pääset naisestakin eroon!

      • hienovaraisesti---

        .

        "Anteeksi voitteko siirtää # RUHOANNE #"

        har!11

        .


      • lyllerrys.varoitus

        Sopiihan se, kunhan ensin itse lyllerrät pois alta!


    • nimimerkitönj

      Oletko kysellyt naiselta mitä kivaa hän tykkäisi tehdä? Jos et niin aloita siitä kysymisestä.

    • eioio90lppp

      tunge löylykauha sen perseeseen

    • Mitä _ihmisten_ kanssa nyt noin yleensäkin tehdään. Keskustella, pelata pelejä, ulkoilla... Lempiä, jos molemmat niin haluaa.

    • mietitäänpä

      Riippuu naisen pituudesta. Jos se olisi 180/80 nainen olisi vartaloltaan vielä normaali, sopusuhtainen, jos 160/80, nainen olisi lihava lyllerö mätisäkki.

      • tässä-mietittävää

        Niinpä. Paino ei kerro vielä mitään. Havaintokuva kymmenen kiloa kevyemmistä eli 70 kiloisista. Kuinka pituus ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Pitkät jalat mm. hoikentavat:



        http://i.imgur.com/exxlUuK.jpg


      • ulkonäkö

        Kilot ei vielä kerro onko yleisvaikutelma läski ja lihava. Lihakset painavat enemmän kuin läski.


      • makuasia-on
        ulkonäkö kirjoitti:

        Kilot ei vielä kerro onko yleisvaikutelma läski ja lihava. Lihakset painavat enemmän kuin läski.

        Ja pituus ja ruumiinrakenne kuten yllä olevasta kuvasta hyvin näkee. Lihaksikkaat ihmiset näyttävät kyllä tietyllä tavalla aina isolta, mutta monen mielestä paremmalla tavalla.


    • en_nyt_heti_keksi
      • Aloittaja puhui kyllä naisesta, ei teinitytöstä.


    • hänrunoilija

      Haetaanko tässä, kun naisen normaalipaino olisi esim. 70 kg, eli olisi 165 - 180 cm pitkä, niin tuohon lisätään vielä 80 kg?

      Kuten aikaisemmin joku kirjoitti, kannattaa kysyä häneltä

    • Varaa pöydän kahdelle jostakin hyvästä rahlasta ja sitten syötte oikein viimeisen päälle hyvää safkaa pitkän kaavan kautta.

      • Ehdit ensin. Hyvä, että kerrankin luin vastauksen ennen kirjoittamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe