Profiilikuvaan arvokkuutta

pankkomajurisuosittelee

19

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profiilikuvista
      • Kuluuhan.se.aika.noinkin

• näinnäkisinasian
        Kuluuhan.se.aika.noinkin kirjoitti:

Kova olet itseäsi kehumaan

Sehän on hullu, ei tuollainen narsisti ole täyspäinen. Ilmeisesti oikeasti mielisairas.

• En.ymmärrä
        Kuluuhan.se.aika.noinkin kirjoitti:

Kova olet itseäsi kehumaan

Mitä tarkoitat? En ole kehunut itseäni. En kapiakaan, jonka julkiselta profiililta linkitin kuvan. Ehkä vitsailin kuvan arvokkuudesta, mutta eikö se olekin aika lutuna?

• Voi.kapi.ressu.sinua
        En.ymmärrä kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En ole kehunut itseäni. En kapiakaan, jonka julkiselta profiililta linkitin kuvan. Ehkä vitsailin kuvan arvokkuudesta, mutta eikö se olekin aika lutuna?

Laittaa nyt omia lapsuuskuvia tänne. Sekö sitä arvokkuutta.
        Kaukana siitä. Kaikkihan me ollaan lapsiakin oltu, ei ole ainutkertainen siinä mitenkään.

• On.tämä.hauskaa
        Voi.kapi.ressu.sinua kirjoitti:

Laittaa nyt omia lapsuuskuvia tänne. Sekö sitä arvokkuutta.
        Kaukana siitä. Kaikkihan me ollaan lapsiakin oltu, ei ole ainutkertainen siinä mitenkään.

Kapiksi taas jouduin. Ei ollut ensimmäinen kerta. Saman on varmaan kokenut myös moni muu. Tällä saitilla, jossa kapi on mennyt kohtalokkaasti muutamien päähän. Ei kai ne päät ihan terveitä ole olleet sitä ennenkään.
        Lapsia me tosiaankin kaikki olemme joskus olleet. Te muutamat olette sellaisiksi jääneetkin. Iältään hyvinkin aikuinen lapsi ei kuitenkaan ole yhtä lutuna kuin kapi lapsuuskuvassaan;D

• Ei.viitsis.noin
        On.tämä.hauskaa kirjoitti:

Kapiksi taas jouduin. Ei ollut ensimmäinen kerta. Saman on varmaan kokenut myös moni muu. Tällä saitilla, jossa kapi on mennyt kohtalokkaasti muutamien päähän. Ei kai ne päät ihan terveitä ole olleet sitä ennenkään.
        Lapsia me tosiaankin kaikki olemme joskus olleet. Te muutamat olette sellaisiksi jääneetkin. Iältään hyvinkin aikuinen lapsi ei kuitenkaan ole yhtä lutuna kuin kapi lapsuuskuvassaan;D

Kuka nyt muu kapin lapsuuskuvia laittaisi, kuin kapi itse.
        Jos muu, niin kovin on.. vähintään noloa, laittaa muitten kuvia tänne.
        Tässä aukeaa kokomaailma, joka näkee. Niitä tähän 2-3 vuotiaan kuvia levitellä.
        Siellä on monenlaista perverssiä näitä katsomassa.
        Siellä on monensortin SETAlaista runkkaamassa lasten kuville.

• OpeOulusta
        Ei.viitsis.noin kirjoitti:

Se on tämä pankkomajurin höpöttäjä, jonkin sortin pedofiili.
        Eihän muuten pankkoaankaan noin höpöttäisi

• Jombenidolijohtoa

• Todellin.pankko.poikiin
        OpeOulusta kirjoitti:

Se on tämä pankkomajurin höpöttäjä, jonkin sortin pedofiili.
        Eihän muuten pankkoaankaan noin höpöttäisi

Onko sulla koneella muitakin poikien kuvia ?

• Rauhoitu
        Ei.viitsis.noin kirjoitti:

Kuva on kapin JULKISELTA profiililta. Profiili on tarkoitettu kaikkien katsottavaksi. Ei hän varmaan pahastu, jos kuva näytetään täällä muuallakin.
        Eräs kapiin kiinnittynyt Johtaja voi runkata aikuisen kapin kuvia katsellessa, mutta ei kai hän lapsista kiihottuva lestakepu ole.

• Sinä.ulkopuolinen
        Rauhoitu kirjoitti:

Kuva on kapin JULKISELTA profiililta. Profiili on tarkoitettu kaikkien katsottavaksi. Ei hän varmaan pahastu, jos kuva näytetään täällä muuallakin.
        Eräs kapiin kiinnittynyt Johtaja voi runkata aikuisen kapin kuvia katsellessa, mutta ei kai hän lapsista kiihottuva lestakepu ole.

Pikkupoikien kuvia levitellä netissä.
        Mitähän lakikin sanoo ?
        Sehän menee mielenkiintoiseksi.
        Jos ilmoituksen tekisi, mitä sanosit ?

• Tee_heti
        Sinä.ulkopuolinen kirjoitti:

Mitähän lakikin sanoo ?

Ilmoituksen tekeminen on suorastaan kansalaisvelvollisuus.

• Gynekologiaa

Oudon tyhjä katse ihmetyttää näin gynekologia.

• Sinä.ulkopuolinen kirjoitti:

Mitähän lakikin sanoo ?

No johan on perhana! Kun tulin tämän palstan vielä avanneeksi ja huomasin tuon, ihan pakko on käydä sanansa sanomassa tuosta eräitä kiihottaneesta asiasta.

Totta kai kuka tahansa saa noita profiilikuviani tännekin tuoda. Julkisia ne ovat, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi hävetä itseäni ja piiloutua puskaan. Kun siis itse täällä ihan omalla naamallani esiinnyn, tietenkin muutkin saavat halutessaan täällä naamani näyttää.

Jopa nyt jotakin, jos tuollaisia kuvia pidetään sopimattomina kaiken täälläkin esitetyn jälkeen! Luultavasti juuri nuo noiden kuvien paheksujat surffailevat netissä etsimässä ja löytämässäkin paljon ”rohkeampia” kuvia. Sellaista mieltymystään peittääkseen yrittävät olla niin hyveellisiä! Teepä tosiaan se aikomasi ilmoitus noista "säädyttömistä" kuvistani!

Joo, hyvinkin tuo ”johtaja” voi käyttää kuvaani tuossa edellä arveltuihin tarkoituksiin, kun aina hänen mielessään olen, munakarvojani myöten. Mutta mitäpä siitä. Eivät ne sen puuhan tuotteettänne päälleni roisku, Joten siitä vaan, ja tässä vielä hänelle lisää kiihoketta tuolta facebookiltani lainaten (näitä ei ole nyt profiilillani):

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/t31.0-8/12240349_10153765482939182_5884470516301435903_o.jpg

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/12244849_10153765484389182_4430794250913982373_o.jpg

Nyt minua kutsutaan taas lounaalle, eikä sellaista syytä tule, että tänne ainakaan ennen keskiviikkoa tulisin.

• Kai-sekaan
        Sinä.ulkopuolinen kirjoitti:

Mitähän lakikin sanoo ?

sopii muitakin kepuleita ?
        https://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9mKrM

• MPP_paikalle_kertomaan
        kapi_ kirjoitti:

No johan on perhana! Kun tulin tämän palstan vielä avanneeksi ja huomasin tuon, ihan pakko on käydä sanansa sanomassa tuosta eräitä kiihottaneesta asiasta.

Totta kai kuka tahansa saa noita profiilikuviani tännekin tuoda. Julkisia ne ovat, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi hävetä itseäni ja piiloutua puskaan. Kun siis itse täällä ihan omalla naamallani esiinnyn, tietenkin muutkin saavat halutessaan täällä naamani näyttää.

Jopa nyt jotakin, jos tuollaisia kuvia pidetään sopimattomina kaiken täälläkin esitetyn jälkeen! Luultavasti juuri nuo noiden kuvien paheksujat surffailevat netissä etsimässä ja löytämässäkin paljon ”rohkeampia” kuvia. Sellaista mieltymystään peittääkseen yrittävät olla niin hyveellisiä! Teepä tosiaan se aikomasi ilmoitus noista "säädyttömistä" kuvistani!

Joo, hyvinkin tuo ”johtaja” voi käyttää kuvaani tuossa edellä arveltuihin tarkoituksiin, kun aina hänen mielessään olen, munakarvojani myöten. Mutta mitäpä siitä. Eivät ne sen puuhan tuotteettänne päälleni roisku, Joten siitä vaan, ja tässä vielä hänelle lisää kiihoketta tuolta facebookiltani lainaten (näitä ei ole nyt profiilillani):

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/t31.0-8/12240349_10153765482939182_5884470516301435903_o.jpg

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/12244849_10153765484389182_4430794250913982373_o.jpg

Nyt minua kutsutaan taas lounaalle, eikä sellaista syytä tule, että tänne ainakaan ennen keskiviikkoa tulisin.

En viitsi linkkejäsi aukoa. Mutta tämä juttu ei taida pitää paikkaansa?

"Totta kai kuka tahansa saa noita profiilikuviani tännekin tuoda. Julkisia ne ovat, kun en ole nähnyt tarpeelliseksi hävetä itseäni ja piiloutua puskaan. Kun siis itse täällä ihan omalla naamallani esiinnyn, tietenkin muutkin saavat halutessaan täällä naamani näyttää. "

Luulen, että jos itse sallit kuviasi leviteltävän, sitten sallit. Mutta voi levittelyn myös kieltää, jolloin levittelijä syyllistyy rikokseen. Joillain foorumeilla olen havainnut kuvien nettiin lataajan pidättävän oikeuden kuviinsa, joka tarkoittaa, että ne on tarkoitettu vain katsottaviksi ja vain lataajalla on valtuudet niihin.
        Onko näin?

• Onko.niin
        kapi_ kirjoitti:

Everstikö olet? Kolmannessa profiilikuvassa kauluslaatoissasi on isot nappulat, kapteenilla on pienemmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7660
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4310
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3953
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3892
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3240
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3185
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3158
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2853
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2474
    Aihe