Tämä terve uros tallusteli työpaikan käytävillä......
Kunnes kuului "Hirn".....
Risto menetti kaiken.....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=Fuv-rFCrThI
Olipa kerran hieno mies nimeltä Risto........
13
219
Vastaukset
- ihan_sairasta
Mikä ihme siinä Annessa on?!
- oksettavaa
en ymmärrä, millainen henkilö tuon nikin takana on, mutta nuo hirn ja rintakuvat etovat minua. Ei kukaan tervepäinen tuota tällaista lauantai-iltana.
No mitä sä saapas luet mun juttuja....
Sä näät suoraan, että viesti on Ristolta, voit sivuuttaa huoleti....- hihihihhihiihihihih
Risto_ kirjoitti:
Sä näät suoraan, että viesti on Ristolta, voit sivuuttaa huoleti...."saapas" hihihihhihiihihihihihih
- aivantotta
Risto_ kirjoitti:
Sä näät suoraan, että viesti on Ristolta, voit sivuuttaa huoleti....niin aion jatkossa tehdäkin. Joskus vaan käsi toimii mieltä nopeammin ja availen viestjä ilman, että otsikko edes kiinnittäisi mielenkiintoni.
- kyllä_on
Risto on hieno MIES!
- mutta_ei
Niin, surullista... Luulin minäkin aluksi hienoksi mieheksi....
- Yksi_m-naisista
Ovatko nämä Risto ja Anne oikeasti olemassa olevia henkilöitä
vai fiktiivisiä hahmoja?
Anne= Sarianne?
- Risto_valehtelee
Ei ole sama työpaikka kyseessä.
- onkohan---
Sossu.........
- veikkausoyab
Ei sama työpaikka, mutta työnmerkeissä kuitenkin tavanneet siis Risto ja Leena. Näin veikkaisin.
- Haaskalinnulle
veikkausoyab kirjoitti:
Ei sama työpaikka, mutta työnmerkeissä kuitenkin tavanneet siis Risto ja Leena. Näin veikkaisin.
Eikö sullakaan oo parempaa tekemistä, ku arvailla tuntemattomista juoruja.
- etsäkyllä
koskaan mikään terve ole ollut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554