Eli siis miten menee tän biisin ranskankielisen kertosäkeen sanat? Siinä on kohtia mistä en saa selvää sitten millään... Tästä on tullut jo pakkomielle (näin biisistä jo untakin).
ja heittäkääs koko kertosäe sitten, please.
"Je ne sais pas..."
Lauren caught my eye - sanat?
6
5765
Vastaukset
- Mikael
Lauren caught my eye
Lauren caught my eye
now nothing is the same
Lauren is her name
Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital.
Je suis amoureux de l'image.
Et j'ai peur que tu sois seulement un mirage.
Je ne sais pas qui tu es.
Lauren made me zoom
Lauren had me good
noe nothing is the same
Lauren is to blame
Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital.
Je suis amoureux de l'image.
Et j'ai peur que tu sois seulement un mirage
Je ne sais pas qui tu es.- c'est moi
Suurkiitos!!!
- hmm..
...että kyseiset sanat löytyvät myös rock&pop-foorumista otsikolla the crash
- Anonyymi
Laulaako Teemu ”Tiili-taa” vai mitä?
Ei näy sanoituksissa, kuten yleensä…- Anonyymi
Taitaa sanoa vaa "digital"
- Anonyymi
Je ne sais pas. Je voudrai boire et fumeau.
Voulez vouz cuche avec moi et boire avec moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569