Silloin tällöin baarireisulla on ilmestynyt nuorehkoja maksullisia ehdotuksineen eteen, yhden kanssa lähdin ja vasta perillä nainen paljasti että haluaisi vähän sponssia seksistä. Sain kuitenkin sen verran naista lämmitettyä että suostui seksiin ilman rahaa...Hyvät kyydit, tiukka tavara ja hyvä "tyhjennys" sitä kun ei enää kotona saa. Parasta on ettei ole sen kummempia sitoumuksia vaan voi vapaasti päästellä kun on kerta hoidosta kyse. Naisella oli ikää 25v, itse olen reilu 40 mutta kivaa oli.
Onko yleistä
kertarykäisy
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275