mielestäni
https://www.youtube.com/watch?v=MMeADTx5DN0
pano pari sataa markkaa ja suihinotto satasen ja hinnoista voi varmasti vielä tinkiä. Ei ollut nettiä, joten kauppaa käytiin kadulla
Pillukauppaa 90-luvulla, ihan kohtuuhintaista
13
975
Vastaukset
- aikuinenmies-
Satasella kurppa naista tuohon aikaan. Tuohon aikaan ei kovin nuoret myyneet itseään mutta nykään saa 18 v kaunista missi tason naisia 200 eurolla.
- Maksaja
Frankfurtissa saat sitä viidelläkympillä ja värin saat valita.
- Naishenkilö
Kai jo silloinkin kävit toteuttamassa fantasioitasi?
- Mennyaikakultainen
Kun itäraja Neukkulan romahduksen jälkeen avautui 1992 Suomeen tuli Venäjältä naisia, jotka seisoskelivat tien varressa "Pilu 50 mk"-kylttiä kantaen autoilijoita houkuttelemasa. Silloin oli ostajan markkinat.
- Maksaja
Noissa asioissa on aina ostajan markkinat. Kaikki suomimiehet eivät vaan sitä tajua.
- ytm-panomies
Jos kaikki ätmit kävi huorissa niin elämänne olis paljon parempaa.
- ääteeäm
Opiskelija naiset myy itseään koska ei valtio tue opiskelua eikä opintotuella elä. Olin viime vuonna 4 eri naisen kanssa, rahaa meni pari tonnia
Jos nainen saa 200€/pano, niin ei ihme että opiskelijoita sellainen duuni kiinnostaa. Saa melko monta tuntia istua kaupan kassalla että tienaa saman summan nettona.
- Naisasialooseri1
Katsokaapa muuten toinen osa kyseisestä jaksosta. Siinä joku vanha katkera haaska on ottanut elämäntehtäväkseen helpon pillun poistamisen kaduilta koska omansa ei kelpaa vaikka hän maksaisi miehille päin ja hänellä meni 11 vuotta ennen kuin pääsi tavoitteeseensa sitkeän työn jälkeen ja pillukauppa siirtyi kaduilta piiloon.
- rumamaija
Mene Thaimaahan ostamaan pillua, jos kerta kaupan poistuminen katukuvasta noin vituttaa...
- Anonyymi
Voi voi kun jotkut joutuu tavaraa ostamaan. Eikä kukaan itseään arvostava nainen tuohon ryhdy.
- Anonyymi
10 euroa vuoe3okausi s3ksi', wikööa no4mihin5q?
mutta niin joo todella kallista porukkqq miljoons euroa jo verottomana rnnslya käteen palkka - Anonyymi
voin laittqa teke3mään nimiä 5uon jutun koska jos teke muu5amia hassuja, aqikqa nop3a
Egipals
Nel
Kausjanel
Piknalto
Kirmikoo
Gihyta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161