Kauniit kasvot naisella

nättinaama

Kenellä miehet on teidän makuunne kauniit kasvot? Laittakaa kuvia. Saa olla julkkis, mutta ei ole pakko. Naisetkin saa vastata. Voi verrata, onko naisilla eri maku kuin miehillä.

23

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

Keia Knightleyllä on mun mielestä aika hyvä lärvi. En oikein osaa edes selittää miksi, koska olen sellaiseen kirjaimellisesti liian laiska.

(Reps)

• Luolamadonna

Ärrä uupuu

(Perkele)

• Kiira---

• juttaonsexy

Jutta Urpilaisella, haluan panna juttaa verkkosukkahousuissa.

• conversation_killer

Voisin laittaa linkin mutta useimmiten käy jokapaikassa niin että kun minä vastaan jotain niin keskustelu loppuu siihen.

• kaunotar1111----
      • häv_ju_evö_biin

• nimimerktönj

Oletko Lääkelehtinen bolsu? :)

• Noup----
        nimimerktönj kirjoitti:

Oletko Lääkelehtinen bolsu? :)

.

Bolsut wihasivat suomalaisia ja tappoivat

har!11

.

• nimimerkitönj
      • KH oli tyyli-ikoni <3 Kasvot mun makuun turhan kulmikkaat, hiukka pelottavat?

• Olen jostain lukioikäisestä asti ollut ("ikätoverini", heh) Christy Turlingtonin fanittaja. Tavallaan mallit on tietysti tylsiä täydellisyydessään, mutta tän kohdalla oon jotenkin vaan viehättynyt noihin piirteisiin; suu, silmät, nenä, kaikki kuin Disneyn bambista. En vissiin pidä tylyistä bitch-naamoista, vaan lämpö kasvoissa on minusta kaunista. Myös miehillä.

http://s54.photobucket.com/user/harobed216/media/Models/Christy Turlington/christy-turlington-67546.jpg.html

• Naiseltatämä
      • Luolamadonna

Kidistä oli niin hyvä kuva, että nyt pitää puntaroida Keiran ja tämän välillä.

On tämä elämä yhtä helvettiä.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kidistä oli niin hyvä kuva, että nyt pitää puntaroida Keiran ja tämän välillä.

On tämä elämä yhtä helvettiä.

(Reps)

Ok. Mä luovutan. En osaa päättää kumpi.

Aikuisella ihmisellä ei kuitenkaan mene koskaan sormi lopullisesti suuhun, joten tehdään jotain radikaalia ja värikylläistä, mutta samalla tasapainoista ja harmonista.

Emma Stone

http://listtribe.com/wp-content/uploads/2015/10/Emma-Stone-Net-Worth.jpg

(Uuh)

• julkkisrunoilija
    • Jaa....aika harvoin tulee katsottua naisten kasvoja tuossa mielessä, mutta vastataan nyt ihan jo tavan vuoksi että Halle Berry. :)

• Kaikki edelläolevat näyttelijät olisin voinut nimetä, mutta jostakin syystä mieleen tuli Birgitte Bardot.

http://www.themiamihurricane.com/2013/04/10/brigette-bardot-film-series-brings-classic-to-cosford/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8843
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6770
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6520
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5371
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4567
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3521
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3365
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3112
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2932
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2906
    Aihe