PARHAAT KITARAN TUHOAJAT TOP 5

kitarat.passkakss

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GuitarSmashing

Nuo kolme parasta kitaran murskaajaa ovat ehkä myös kolme parasta kitaran soittajaa. Ei taida enää kuulua monenkaan artistin keikkaohjelmaa kitaran paloittelu.
      Oli aika suosittua -70, ja -80 luvulla laittaa soitin säpäleiksi keikan lopussa. Toisaalta olihan sillä työllistävä vaikutus kitaran valmistajiin.

Blackmorella on varmaan ennätys kitaroiden tuhoamisessa yhdellä keikalla..
      Tuossa Californian keikassa sai kyytiä myös vahvistin / kaiutinkaapit, ja yleisökin sai varmaan muistoksi kuhmuja päähän..

https://www.youtube.com/watch?v=aMFB94nDpZ8

• pdf_juttu
    • leavingnuts

Kurt Russell. Noin 70-luvun puolivälissä diskoissa soi Bowien Starman, mutta kuka oli suositun heijaaheijaaheijaaheijjaho - kappaleen esittäjä?

• tämätässäjalisääeiole

Paras taitaa silti olla Marc Bolan, joka hajoitti lempi-skittansa vintage Les Paulin useaan kertaan ja kaula vaihdettiin ainakin neljään kertaan.

Toki tämä tapahtui back-stagella poissa kameroista.

Hajoittihan Bolan skittoja myös lavalla, mutta vain halpoja japseja kuten videolta näkee https://www.youtube.com/watch?v=sG9lhh66KmM.

Ihmettelen kuinka Bolania verrataan vieläkin johonkin teinitähteen kuten vaikka Bieberiin vaikka kundi rokkaa - Gibson teki jopa erikoismallin hänen skitastaan ja se oli myydyimpien joukossa.

Hiukka respektii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe