Ihmetytti kovasti

pettynytl

Tapasin deitti sivustolla naisen ja sovittiin treffit kahvin merkeissä. Nainen kertoi eronneensa jokin aika sitten ja näin hänen nimettömässään sormuksen painauman ja vaalean kohdan. Hän kertoi vain hakevansa seuraa seksi ja treffailu mielessä ei muuta. Tapasimme joka toinen viikko kolmen kuukauden ajan ja kolmannella tapaamisella harrastimme seksiä ja joka kerralla sen jälkeen. Aloin ihmetellä että miksi ei voida tavata naisen luona, esteitä löytyi esim. Remontti ja putkityöt yms. Lopulta aloin ihmetellä naisen hermostuneisuutta ja pälyilyä kun kävimme kahvilla tai syömässä ja päätin seurata naista tapaamisen jälkeen. Yllätys koetti kun huomasin hänen menevän taloon jossa oli lapsia pihalla ja mies. Lopulta hän kertoi edelleen olevansa naimisissa eikä halunut jatkossa enää tavata. Naiset huijaavat miehiä kun haluavat seksiä kunnes jäävät kiinni valehtelusta.

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eifemakko

Tasa-arvoa parhaimmillaan. Miehet useimmiten "unohtavat" kertoa olevansa perheellisiä, mutta osaa jotkut naisetkin. Eli jos kotona ei peitot heilu niin haetaan muualta hupia. Ehkä jopa rouva luvan kanssa ollut liikenteessä, onhan niitä aseksuaaleja miehiäkin olemassa ;)

Mutta onhan se ikävää sattuipa se kummalle sukupuolelle tahansa, joutua hyödynnetyksi. Vaan saithan itsekin hupisi ja nainen kertoi alussa ettei ole hakemassa mitään vakavampaa. :) Eli.. ei nyt niin kovin iso petos.
      Itse en arvosta tuollaista mutta voin ymmärtää muille sopivan.

• jipoo

hei kyllä olen olen lähes samaa mieltä .minuakin huijattiin lähes6kk.lähdimme jopa a rannoille . ei siinä vielä kaikki ,nainen syytteli minua vieraisiin lähdöstä .mikä ei pitänyt paikkansa alkuunkaan .eli pilasi minun lomani . voitko kuvitella.? hän kuljeksi muilla suunnilla 3vrk. että tälläistä on sattunut .sekin dietti palstojen naisia jopa k-hämeestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6957
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6813
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      149
      5473
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4513
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4109
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3720
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3278
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3267
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      76
      2792
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      40
      2279
    Aihe