varusteiden kuljetus ja säilytys

aikuisenauusiharrastus

Miten kuljetatte autossa ratsastuskenkiä, kun niissä on kuitenkin hiukan lantaa ja haju tarttuu autoon? Ajomatka on tunti suuntaansa Entä miten säilytätte varusteita kotona? Minä kun asun pienessä kerrostaloasunnossa enkä haluaisi että koko kämppä haisee tallille. Varastoa ei ole eikä edes vaatehuonetta...parvekkeellako niitä joutuu lopulta pitämään? Jossain laatikossa ettei sateella kastu.

2

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpoimmalla pääset kun laitat ne yksinkertaisesti muovipussiin automatkojen ajaksi. Matkojen ajaksi jalkaan "kotikengät", niin että kun lähdet tallilta, voit kopistella lannat ja muut tallitomut pois tallikengistä, ja sitten kotona pusseineen päivineen kylppäriin ja huuhtaiset loput pois kengänpohjista. Päältäpäin voit pyyhkiä tallikenkäsi kostealla rätillä. Jos tuntuu että kengät vielä haisevat, voit laittaa ne vaikka kannelliseen muovilaatikkoon, kunhan olet varmistanut, että ne ovat kokonaan kuivat. Kosteana niitä ei kannata sulkea pussiin tai laatikkoon pitkäksi aikaa, tai kohta ne vasta haisevatkin.

• aikuisenauusiharrastus

Kiitos vastauksesta. Nyt olenkin laittanut kengät muovipussiin matkojen ajaksi. Lumihankeen olen niitä hangannut kun pienessä kylppärissä (jossa myös wc) en viitsi niitä huuhdella...täytyy koittaa keksiä joku paikka missä ne saisi lumien sulettua pestä - töissä, kerrostalon kellarissa tai jossain.
      Täytyypä käydä ostamassa sellainen tiivis muovilaatikkokin. Muut varusteet on huoneen nurkassa isossa kassissa kuivuttuaan ja vetoketju kiinni niin kohtalaisen siisti säilytystapa niille.

Olen ihan innoissani uudesta harrastuksesta! Hevosten kanssa on kiva puuhata :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11198
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1086
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe